PDA

Bekijk Volledige Versie : Arrogantie bij PCextreme



Xevor
01/10/09, 19:20
Ik ben al ruim vier jaar een klant bij PCextreme en heb daar meerdere domeinnamen in mijn beheer of in mijn beheer gehad. Ik moet zeggen de producten die ze leveren zijn van goede kwaliteit, mits het niet voor een zware website is.

Vorig jaar was ik net te laat met het opzeggen van een domeinnaam en na contact te hebben opgenomen met PCextreme werd mij verteld dat ik deze voor nog een jaar moest verlengen. Het gaat om een domeinnaam en een gekoppelde hosting.

Een tijdje later heb ik heb laten opzeggen en deze stond ook op opgezegd (inactief) tot een aantal weken terug toen ik een mail stuurde om de hosting te koppelen aan een ander domeinnaam van deze domeinnaam en hetzelfde te doen voor een ander domeinnaam.

Dit werd ook gedaan, maar daarna zag ik tot mijn verbazing dat de domeinnaam uit het niets opeens actief was geworden. Ik heb hierover meerdere mailen een e-mail bericht verstuurd naar PCextreme, maar krijg steeds te horen van "nee u hebt het fout, u heeft het niet opgezegd".

Het gaat mij er niet om dat ik 9 euro moet betalen, maar om het feit dat ik niet serieus word genomen. Waarom zou ik, iemand die al meerdere jaren klant is bij een bedrijf en al honderden euro's heeft uitgegeven aan producten daar, gaan liegen om een domeinnaam van 9 euro.

Een stukje service en vertrouwen naar een klant toe zou in ieder geval niet misstaan bij zo'n bedrijf.

swedendedicated
01/10/09, 19:48
Ik heb het verhaal gelezen maar wat verwacht je precies van de WHT community?

SF-Jeroen
01/10/09, 19:58
Gewoon even bellen en ze lossen het wel op, neem aan dat Erik nogsteeds de tel opneemt :)

IT-worX
01/10/09, 20:01
Aangetekend schrijven sturen. Klaar.

In4mation
01/10/09, 20:35
Ik snap best dat dit geen leuke situatie voor je is, maar zoals hier al gezegd denk ik niet dat je ook maar iets oplost door dit hele verhaal hier te plaatsen. Als ze je niet serieus willen nemen moet je er gewoon een aangetekend schrijven achteraan sturen en een eventuele factuur protesteren. Het klopt wel dat het niet zou mogen en dat ze maar moeten zorgen dat hun administratie op orde staat natuurlijk.

WebMeso
01/10/09, 20:49
Het verbaast mij elke keer weer dat hier persoonlijke problemen met bedrijven worden gepost. Ik zie dat hier steeds vaker voorkomen. Wij kunnen hier weinig aan doen en jij zal dit zelf moeten oplossen met het bedrijf. Misschien is het slim om het desbetreffende bedrijf te mailen over het feit dat je meerdere jaren een goed betalende klant bent, i.p.v. het verhaal hier te posten.

easy2host
01/10/09, 20:58
Het verbaast mij elke keer weer dat hier persoonlijke problemen met bedrijven worden gepost. Ik zie dat hier steeds vaker voorkomen. Wij kunnen hier weinig aan doen en jij zal dit zelf moeten oplossen met het bedrijf. Misschien is het slim om het desbetreffende bedrijf te mailen over het feit dat je meerdere jaren een goed betalende klant bent, i.p.v. het verhaal hier te posten.

Het valt mij de laatste tijd ook al op, er zijn zat sites waar je ervaringen kunt posten over een provider. De tijd dat je hier overigens mee bezig bent kost je uiteindelijk meer dan die 9 euro die je moet betalen.

Dreas
01/10/09, 21:14
Ik heb alleen maar goede ervaringen met PCextreme. Ik begrijp je zin niet helemaal waar 3x domeinnaam in wordt genoemd, maar het lijkt me toch altijd prettiger dat een naam gewoon wordt verlengd dan dat deze ineens perongeluk beschikbaar komt voor iedereen. Het zijn uitermate redelijke mensen dus wellicht wil je inderdaad er gewoon nog eens met ze over bellen.

Hun high-performance systemen zijn overigens uitermate geschikt voor zware websites. Dus ik snap je zware website opmerking ook niet helemaal :) Dat is maar net wat voor resources je neerzet?

Apoc
01/10/09, 21:28
PCextreme ken ik ook alleen maar als heel relaxte mensen, al ben ik weliswaar geen klant.

Gaat dit wellicht om een .nl domeinnaam? Zo ja, heb je dan ook wel een opheffingsformulier van SIDN ingevuld? Zo nee, dan is het hoogstwaarschijnlijk daar ergens fout gegaan.

Dit is natuurlijk een beetje natte vinger werk, maar wellicht dat dit gebeurd is:

1. Je hebt in het systeem van PCextreme aangegeven dat je de domeinnaam wilt opheffen
2. Vervolgens is er geen opheffingsformulier ingevuld, en zonder dat formulier MAG PCextreme een .nl domeinnaam niet opheffen
3. Vervolgens heeft iemand (of wellicht een geautomatiseerd script) de domeinnaam weer op actief gezet in hun systeem

Nogmaals, dit is puur speculatief, misschien helpt het.

Xevor
02/10/09, 15:40
Ik heb alleen maar goede ervaringen met PCextreme. Ik begrijp je zin niet helemaal waar 3x domeinnaam in wordt genoemd, maar het lijkt me toch altijd prettiger dat een naam gewoon wordt verlengd dan dat deze ineens perongeluk beschikbaar komt voor iedereen. Het zijn uitermate redelijke mensen dus wellicht wil je inderdaad er gewoon nog eens met ze over bellen.

Hun high-performance systemen zijn overigens uitermate geschikt voor zware websites. Dus ik snap je zware website opmerking ook niet helemaal :) Dat is maar net wat voor resources je neerzet?

Ik heb meerdere mailen met ze via mail contact gehad, misschien wel tien keer maar ik krijg iedere keer hetzelfde te horen.

Daarnaast over het tweede, dit gaat om Shared Hosting, mijn site (een wordpress site) trok gemiddeld 2000 bezoekers per dag en dat ging al niet goed. Ik heb deze toen verhuisd naar icdsoft en daar werkt het perfect. <knip>


PCextreme ken ik ook alleen maar als heel relaxte mensen, al ben ik weliswaar geen klant.

Gaat dit wellicht om een .nl domeinnaam? Zo ja, heb je dan ook wel een opheffingsformulier van SIDN ingevuld? Zo nee, dan is het hoogstwaarschijnlijk daar ergens fout gegaan.

Dit is natuurlijk een beetje natte vinger werk, maar wellicht dat dit gebeurd is:

1. Je hebt in het systeem van PCextreme aangegeven dat je de domeinnaam wilt opheffen
2. Vervolgens is er geen opheffingsformulier ingevuld, en zonder dat formulier MAG PCextreme een .nl domeinnaam niet opheffen
3. Vervolgens heeft iemand (of wellicht een geautomatiseerd script) de domeinnaam weer op actief gezet in hun systeem

Nogmaals, dit is puur speculatief, misschien helpt het.

Het gaat hier om een .com domeinnaam.

Daarnaast, sommigen vragen zich af waarom ik dit hier heb geplaatst en ik zou contact moeten opnemen met het bedrijf zelf en het onderling zien op te lossen? Dat gaat moeilijk als ik dat al tien keer heb geprobeerd en ik krijg steeds hetzelfde te horen..

Marin
02/10/09, 15:44
Daarnaast, sommigen vragen zich af waarom ik dit hier heb geplaatst en ik zou contact moeten opnemen met het bedrijf zelf en het onderling zien op te lossen? Dat gaat moeilijk als ik dat al tien keer heb geprobeerd en ik krijg steeds hetzelfde te horen..

Maar wat verwacht je dan van ons?? Wat kunnen wij voor je doen?

Heb je aleens met ze gebeld? Dat communiceert vaak wat makkelijker.

The-BosS
02/10/09, 16:30
Of support ticket invullen, dan is de opvolging wat duidelijker dan 10 maal hetzelfde mailen. Want dan zie je het bos niet meer door de bomen op welke email geantwoord is.

En zolang het domein niet weer verlengd is en je moet betalen zie ik trouwens geen probleem, dan log je toch gewoon in op hun control panel en zet je domein terug op inactief.

XF-RICK
02/10/09, 16:35
Beste Xevor,

Ik ben werkzaam voor PCextreme, en zou dit probleem graag gezamelijk met je oplossen.

Zou je mij kunnen vertellen om welk domein en klantnummer (gaarne via PB) het gaat? Dan ga ik er even mee aan de slag voor je.

Met vriendelijke groet,
Rick van Kerkvoorden
PCextreme B.V.

frenkel
04/10/09, 15:36
Xevor, je zet jezelf meer voor gek dan dat je wat hebt aan deze thread...

WebMeso
04/10/09, 19:05
Xevor, je zet jezelf meer voor gek dan dat je wat hebt aan deze thread...

Nee, jouw post voegt wat toe hier. Als je dit soort opmerkingen wilt plaatsen, PM hem dan maar lekker ofzo.

Xevor
04/10/09, 23:22
Xevor, je zet jezelf meer voor gek dan dat je wat hebt aan deze thread...

En waarom zet ik mij dan wel hier voor gek? Ik deel hier mijn probleem en bekijk de opties die er zijn gepost. Ik heb nu via PB met Rick contact gehad van PCExtreme en het is even afwachten wat er nu gaat gebeuren, maar jij zet jezelf meer voor gek met zo'n reactie ;)

In4mation
05/10/09, 01:10
Voor zover ik heb gezien heeft XF-RICK al gereageerd en aangegeven het nodig te doen, dus ik neem aan dat deze topic dicht kan?

wonko
05/10/09, 08:06
mooi, dit gaat geen kant meer op