PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoezo eerlijk zaken doen?...wat is dat??



yamada
29/09/09, 14:48
Een tijdje geleden kwam ik bij toeval de website hosting-bedrijven.nl tegen waar iedereen met een hosting bedrijf zijn link kon plaatsen in de index,dit was gewoon gratis.
Nu hele tijd later krijg ik een mail met .....enige tijd geleden heeft u bla bla bla....
Ik dacht...huh...ja dat is waar...helemaal vergeten.

Staat er in de mail "Het enige dat nog dient te gebeuren is het activeren van uw plaating. Dit kunt u eenvoudig doen door op onderstaande link te klikken of deze in de adresbalk van uw browser te plakken. Na activering zal uw bedrijf direct vertoond worden op de site! "

Ik klik op de link en tot mijn stomme verbazing mag je even €20.- betalen.
Zo verbaasd als dat ik was ging ik op zoek naar de eigenaar,en dat was L.Taekema
Had inmiddels vele van deze sites opgezet als concept...,beetje het zelfde van iedereen en alles.

Eenmaal aan de telefoon vroeg ik hem naar deze praktijken en moest hij mij toch wel gelijk geven dat dit verre van netjes is..
ik zei....dus je had een heleboel sites in que staan die je nog steeds goed moest keuren uit luiheid en bedacht je een goed idee.....je laat iedereen met terugwerkende kracht betalen.....dus iedereen die zich registreerde VOOR je lucratieve maatregel moet ook ineens betalen.......ja zegt hij...
en jij vind dat eerlijk zaken doen?
Nee....het is niet netjes maar interesseerde hem weinig....hij had zoveel aanmeldingen...lol
de site is op sterven na dood qua traffic....
Gewoon cheap oplichtertje..

ju5t
29/09/09, 14:51
En wat moeten wij met een bericht als dit? Verwacht je van ons dat we op F7 drukken voor spellingscontrole?

yamada
29/09/09, 14:54
Wij ?
waarom praat jij uit naam van anderen ?

ARKO
29/09/09, 14:57
Dit soort mensen zitten er altijd tussen. Iemand anders heeft ook al eens een topic geopend over dit bedrijf: http://www.webhostingtalk.nl/juridisch-en-recht/152637-geeft-fatuur-van-hosting-bedrijven-nl.html

Marin
29/09/09, 15:00
Wij ?
waarom praat jij uit naam van anderen ?

Hij vraagt alleen wat wij ermee moeten, wat de reden is van je post.. Voor zoiets kun je beter naar internetoplichting.nl

Alhoewel het geen echte oplichting is, je kunt er nu nog voor kiezen om niet te betalen.

Helaas zijn dergelijke praktijken er heel veel. Maar dergelijke websites is nooit een lang leven beschoren...

yamada
29/09/09, 15:06
Hij vraagt alleen wat wij ermee moeten, wat de reden is van je post
Nou lijkt mij dat je dat niet uit naam van anderen moet vragen want wat hij vind is niet het zelfde als wat een ander er van vind.

Punt is,is dat het een website was waar je je hosting website link kon plaatsen..
we zitten op webhostingtalk....en in de lounge waar het over alles mag gaan...

Thomas.R
29/09/09, 15:09
Vandaag toevallig ook meerdere malen gehad. Wel jammer maar om er nou zoveel moeite voor te doen.. Gewoon negeren.

yamada
29/09/09, 15:12
voor mij was het puur even een notice...
discussie hier over is niet de bedoeling...

Apoc
29/09/09, 15:51
voor mij was het puur even een notice...
discussie hier over is niet de bedoeling...

Daar is een discussieforum niet voor bedoeld.

Marin
29/09/09, 15:51
discussie hier over is niet de bedoeling...

Daar heb je een forum voor :D