PDA

Bekijk Volledige Versie : ervaring hoster vaker down



Zedded
24/09/09, 20:58
Hallo,

Zijn er hier mede gebruikers van webxtra.

Zit zelf al jaren bij webxtra maar krijg het gevoel dat de service steeds verder achteruit loopt helaas.

Veel en steeds vaker down, of server gehackt mysql server na een paar uur of een dag niet bereikbaar.

Het is op zijn minst vervelend dat de mensen alleen per mail en niet telefonisch bereokbaar zijn.

Zo was er vandaag weer een storing, waarna alles overgezet is op een nieuwe server echter de stats aw stats en logs konden niet snel worden overgezet waardoor, ALS ik die nu alsnog wil hebben ben ik de emails en database wijzigingen tot nu toe kwijt maar vreemder nog tot morgen ochtend opnieuw alles zou down moet gaan zodat ze de hele backup kan worden terug zetten, baal hier erg van.:thumbdown:

Zit natuurlijk niet op nog meer down tijd te wachten zoals goede hosters zullen begrijpen.:drool:

Dus buiten mijn fout om ben ik alle stats kwijt die zijn opgebouwd :nono:

Erik H.
24/09/09, 22:35
Ik ken webxtra niet en ik ken hun werkwijze niet. En de laatste keer dat ik keek was WHT nog steeds niet de helpdesk van webxtra.

Ik zou je toch aanraden eerst te kijken om er met hun uit te komen. Op hun site zie ik overigens gewoon een telefoonnummer staan.

Ik kan me ZEER goed voorstellen dat ze bij een storing wellicht niet optimaal bereikbaar zijn. Mensen/klanten kennende bellen ze bij een storing allemaal op en als je 1000 mensen moet uitleggen dat een server down is en dat men er mee bezig is heb je wel een legertje callcenter mensen nodig.

Slechts wat overdenkingen mijnerzijds ....

Marin
24/09/09, 22:35
En wat heeft webxtra gedaan toen je daar een klacht neer legde??

Het lijkt me dat je dat als eerste doet, voordat je ze zwart maakt op een forum. Ze komen zo wel negatief in Google.

RikkiLake
24/09/09, 23:00
En wat heeft webxtra gedaan toen je daar een klacht neer legde??

Het lijkt me dat je dat als eerste doet, voordat je ze zwart maakt op een forum. Ze komen zo wel negatief in Google.

Dit is blijkbaar toch de normaalste zaak tegenwoordig hier op WHT ? Zie ook die andere threads. Het is zo makkelijk een bedrijf op die manier de grond in te boren, terwijl men maar een kant van het verhaal beschrijft.

pierce
24/09/09, 23:22
Dit is blijkbaar toch de normaalste zaak tegenwoordig hier op WHT ? Zie ook die andere threads. Het is zo makkelijk een bedrijf op die manier de grond in te boren, terwijl men maar een kant van het verhaal beschrijft.

Agree. Los van het feit dat WHT geen helpdesk is, worden er tegenwoordig wel heel erg makkelijk dergelijke topics geopend. Even contact opnemen met je provider is blijkbaar teveel moeite.

Nog even terugkomend op het bericht van de TS; Als je niet tevreden bent kun je beter je tijd steken in het zoeken naar een andere provider, dan een klaag topic openen. Want zeg nou eerlijk, de problemen los je hier niet mee op.

Marin
24/09/09, 23:45
Ik vind eigenlijk dat, als men een klacht heeft over een partij, men de naam niet hoeft te noemen in het topic (tenzij he echt van groot belang is, en het topic niets waard is zonder de naam.) In veel topics kan er prima advies gevraagd worden in de vorm van "Ik heb een probleem met een niet nader te noemen hoster om de volgende reden..." Dat staat veel netter.

Veel (kleine) bedrijven zitten echt niet te wachten op deze negatieve publiciteit. Ook kan het deze bedrijven schade toe doen.

Gaat misschien een beetje offtopic, maar WebXtra staat bij mij bekend als een prima partij, en vind het niet terecht dat ze de grond in geboord worden. Elke hoster heeft weleens een probleem met een klant, maar ik denk dat dit prima opgelost kan worden. Ook elke (beetje)hoster heeft een telefoon op zn bureau staan :D

In dit geval zal TS dus eerst zn beklag moeten doen bij WebXtra, Ik weet zeker dat ze hem gedegen te woord zullen staan. Als TS dan nog problemen heeft kan hij hier om advies vragen. Dit kan ook door de situatie uit te leggen en de bedrijfsnaam weg te laten. Of een aanbiedingvraag plaatsen voor een andere hoster, wanneer hij er niet uitkomt....

Just my 2 cents for today, nu ga ik slapen :D

Ber|Art
25/09/09, 09:03
Ik ken webxtra niet en ik ken hun werkwijze niet. En de laatste keer dat ik keek was WHT nog steeds niet de helpdesk van webxtraDat klopt...