PDA

Bekijk Volledige Versie : V.Dedicated Server (1Gb disc/30Gb bandwidth) from 20 euros



ispserver
03/02/03, 23:15
ADMIN EDIT: read the rules! :mad:

http://www.webhostingtalk.nl/announcement.php?s=&forumid=13

[Elwin]
04/02/03, 11:54
LOL steeds meer mensen die direct maar de eerste post beginnen te adverteren :p

We Dare
04/02/03, 12:13
Je moet eigenlijk ook even de titel aanpassen, want de aanbieding staat er nog en de URL ook :)
De site is wel grappig, al is het gebruikte Engels soms lachwekkend.


19.12.02 :: Supper offer. Extremely low prices for VDS in San Francisco.

Eet smakelijk :)

cridea
04/02/03, 13:07
Maareh, domme vraag: We zitten hier toch in het aanbiedingen forum, dan lijkt het me toch logisch dat de eerste post een aanbieding is, of slaap ik nog?

[Elwin]
04/02/03, 14:30
Origineel geplaatst door byh
Maareh, domme vraag: We zitten hier toch in het aanbiedingen forum, dan lijkt het me toch logisch dat de eerste post een aanbieding is, of slaap ik nog?

ja :) Je eerste post op dit forum mag geen aanbieding zijn.
Zelfde als ActiveDomain bijvoorbeeld deed

Domenico
04/02/03, 14:55
De bedoeling is dat er niet alleen gepost gaat worden in het aanbiedingen forum en is eigenlijk een extra service voor de gebruikers en niet voor spammers.

Aja, ik denk dat het niet zo moeilijk te begrijpen is en eigenlijk zijn de regels overal hetzelfde.
We willen het forum gewoon vrijhouden van mensen die alleen maar komen spammen hoe goed en goedkoop ze wel niet zijn. Aan de andere kant kunnen de meeste mensen ook wel het verschil zien tussen een hoster en een spammer. :)

[Elwin]
04/02/03, 14:56
Amen :D

cridea
04/02/03, 19:33
Ja maar moet dan eerst een gebruiker hier vragen: hallo heeft er nog iemand een speciale aanbieding?

Ik denk dat er een draadje los zit in mn hoofd, wie knoopt het ff vast?

[Elwin]
04/02/03, 19:38
1. Adverteren met je eerste bericht is niet toegestaan en je bericht wordt dan ook direct gewist. We zijn er niet voor mensen die hier alleen maar een advertentie willen plaatsen om daarna nooit meer terug te komen.


Heel duidelijk denk ik :S

[Elwin]
04/02/03, 19:39
Origineel geplaatst door byh
Ja maar moet dan eerst een gebruiker hier vragen: hallo heeft er nog iemand een speciale aanbieding?

Ik denk dat er een draadje los zit in mn hoofd, wie knoopt het ff vast?

Heb jij nog draadjes dan? :p Geen fibers ? :)

cridea
04/02/03, 20:56
Sorry hoor,

Dit forum heet speciale aanbiedingen, wat verwacht ik daar:

Hostingbedrijven die een speciale aanbieding doen.

Een vorm van adverteren dus.

Een post zoals deze:

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=1447

Is toch ook reclame in de eerste post of zie ik dat nu verkeerd?

Dat het forum spamvrij moet blijven snap ik, maar ik had begrepen dat in het forum speciale aanbiedingen dit mocht en bijv. ook in reacties op hostingaanvragen.

Waar mis ik nu de link?

superior-is
04/02/03, 21:21
Ispserver was lid van wht.nl geworden en zijn allereerste bericht op wht.nl was bovenstaande post.

Wij van wht.nl hebben liever dat men eerst lurkt en vervolgens een zinvolle bijdrage levert aan een discussie. Daarna mag je een advertentie post doen.

Snappez-vous? :)

cridea
04/02/03, 21:23
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH ZÓÓÓ 'N eerste post....

Ja hehe het is aangekomen!!!!!

hihi

uFx
04/02/03, 22:04
Dat krijg je met koper heh ;)