PDA

Bekijk Volledige Versie : transmega / cyberserv



7-up
22/09/09, 12:44
transmega
en / of onderdeel van cyberserv

Typisch voorbeeld van hoe het niet moet.

Niet duur, domein was snel actief, maar.....

Men leest de opmerking, die je kan opgeven bij aangaan van webhosting, kennelijk maar niet. (aub met frontpage dus die extenties activeren)

17 en 21 sept. 2 maal de reactie op de vraag alsnog frontpage activeren: gaan we vandaag nog voor u doen en mailen u vandaag nog als het gedaan is... maar weer niks... da's 3, maar ja ook al betaald, een domein...

Ik heb nu 7 domeinen, 1 daarvan werkt net te vaak iets niet :sweatdrop: email versturen/ of niet ontvangen kunnen bijv.
(wel uptime en desnoods een afvang pagina met storing o.i.d)
maar die doen wel wat ze zeggen en informeren ook.

De sigfile is ook interessant:
"Wij hebben uw bericht ontvangen. Een van onze medewerkers zal uw bericht beoordelen en indien van toepassing beantwoorden. Onderstaand treft u de details van dit Ticket aan. Zorgt u er a.u.b. voor dat het Ticket nummer altijd in het onderwerp van uw correspondentie met ons blijft staan.

Ticket ID: huppeldepup
Onderwerp: dit en dat
Department: TransMega Webhosting Info
Priority: Low
Status: Closed

Transmega / cyberserv is ronduit het slechtste in klantbehandeling welke ik ooit tegen kwam of zelfs van hoorde. :thumbdown:

Triloxigen
22/09/09, 13:18
Als je het als particulier hebt aangevraagd zit je nog binnen de 7 dagen bedenkttermijn.
(niet van toepassing op domeinnamen)

dreamhost_nl
22/09/09, 13:20
Als je echt een klacht of probleem hebt met een bedrijf, kun je daar beter een recensie voor plaatsen op een van de vele vergelijkingssites. Dit is een forum van en door Web hosters en dus zal je post hier niet veel potentiële klanten bereiken.

TCM
22/09/09, 13:46
mm die auto-responder die je terugkrijgt is gewoon eentje van kayako helpdesk waarvan de vertaling niet helemaal goed is gegaan zo te zien..

Keizer
22/09/09, 14:27
ach gewoon even bellen en zeggen dat je al 3x gemaild hebt, en niet ophangen voordat het gebeurd is ;)

frontpage is al jaaaaaren dood en je kan het ook gewoon via FTP uploaden (jaja zit je met formulieren maar daar hebben ze PHP voor uitgevonden)

en dat is idd een standaard kayako mailtje!

Gwen
22/09/09, 19:56
Als het op de site staat lijkt het me ook dat ze het nog aanbieden, dus... Bel ze eens op zou ik zeggen om te informeren hoe het precies zit.

7-up
22/09/09, 22:46
Als je echt een klacht of probleem hebt met een bedrijf, kun je daar beter een recensie voor plaatsen op een van de vele vergelijkingssites. Dit is een forum van en door Web hosters en dus zal je post hier niet veel potentiële klanten bereiken.

Zo vond ik dit forum en zie wat er staat als omschrijving van deze sub categorie:
"Shared WebHosting (14 lezers) Discussies over alle aspecten van shared web hosting zoals ervaringen (zowel negatief als positief mits onderbouwd op een volwassen manier) "

Daarbij is het hopelijk een voorbeeld voor anderen hoe het niet moet.

7-up
22/09/09, 22:48
ach gewoon even bellen en zeggen dat je al 3x gemaild hebt, en niet ophangen voordat het gebeurd is ;)

frontpage is al jaaaaaren dood en je kan het ook gewoon via FTP uploaden (jaja zit je met formulieren maar daar hebben ze PHP voor uitgevonden)

en dat is idd een standaard kayako mailtje!

Nou, ik gebruik het al sinds jaar en dag.
Ideaal, op de site zijn, bewerk met frontpag klikken, bewerken (WYSIWYG) diskette icoon klikken en voila klaar.
Geen gedoe met relatieve paden, image mappen etc.
Minder klikken kan je niet bereiken, frontpage, oud, maar to the point snel en goed voor 'platte sites'.

7-up
22/09/09, 22:49
Als het op de site staat lijkt het me ook dat ze het nog aanbieden, dus... Bel ze eens op zou ik zeggen om te informeren hoe het precies zit.

In de lijst waar ik hen vandaan heb staat "helpdesk nummer: geen"
En dat kan best, 2 andere waar ik een website heb zijn ook alleen per mail bereikbaar.
Maar goed, als een 'bedrijf' 3 x a zegt en zelfs geen b doet... daar wil ik geen belkosten aan besteden voor het bedrag van 22 euro per jaar.

7-up
22/09/09, 22:51
er is toch allang geen frontpage ondersteuning meer in de nieuwe versie van DA?

Geen idee, maar ze adverteren er mee, dus gepubliceerde info, EN ook nog zeggen 'doen we zo ff, we mailen u als het klaar is" en vervolgens alleen de stilte van dev0...

Alles kan als ze maar willen, kennelijk wil transmega niet..

Randy
22/09/09, 22:57
dev0?

Spyder01
23/09/09, 00:53
dev0?

Volgens de Urban Dictionary betekend het dit, maar mag aannemen dat de TS dat niet bedoeld:



Dev0 is a term used to describe homosexuals on the web, and any gayness in general regarding gaming "skillz"

ilnee
23/09/09, 02:40
/dev/null dan misschien?

7-up
23/09/09, 10:09
Volgens de Urban Dictionary betekend het dit, maar mag aannemen dat de TS dat niet bedoeld:

Nee dAt bedoelde ik nu ook weer niet :-)
Zie reactie op volgende pagina.

7-up
23/09/09, 10:11
/dev/null dan misschien?

Ja dat was het denk ik.
In elk geval wat staat/stond voor testprint en dan nergens heen.
Oftewel transmega webhosting maakt de klacht en klant ervaring 'naar nergens heen'.'
Ah gevonden:

Onder programmeurs staat /dev/null ook wel bekend als the bitbucket, het zwarte gat of het putje. In het jargon van programmeurs wordt het begrip vaak als metafoor gebruikt, zoals "klachten mag je doorsturen naar /dev/null", wat betekent dat geen gehoor zal worden gegeven aan iemands klachten, of "die mail is gearchiveerd in /dev/null" wat betekent dat de mail is vernietigd.

Spyder01
23/09/09, 11:31
Zo zie je maar, denk goed na over hoe je het schrijft.

Tussen dev0 en /dev/null zit dus een heel verschil ;)

7-up
24/09/09, 00:06
Zo zie je maar, denk goed na over hoe je het schrijft.

Tussen dev0 en /dev/null zit dus een heel verschil ;)

Ja dat blijkt nu inderdaad! tussen goede webhosting en transmega zit ook een wereld van verschil! (Nog steeds niets aangepast daar na toezegging..)

Ik voelde ergens wel zoiets van klok en klepel, maar dacht, ach zo je het zegt zo je het schrijft, men snapt het wel :)

Weer wat geleerd. :thumbup:

O.a. ook dat tweakers.net niks wil weten van negative webhost ervaringen ! :) daar komt dan snel een slotje op, ondanks dat de faq er wel over spreekt :)

ilnee
24/09/09, 01:34
Als je daar op dezelfde manier je klacht gedeponeerd hebt (je hart luchten en/of een waarschuwing plaatsen, terwijl een vraag of discussiewaardige stelling ontbreekt) kun je ze dat ook niet echt verwijten (dat staat heel duidelijk in hun FAQ). Zolang enige discussiewaarde ontbreekt kun je je 'recensie' beter op de eerder geopperde daartoe bestemde sites plaatsen in plaats van op een forum. Immers, een forum is om te discussiëren. Zelfs de subtitel van dit subforum, nota bene door jou geciteerd, geeft dat duidelijk aan.