PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocation Duistland



BrunoB
20/09/09, 10:34
Hallo mensen,

ik ben op zoek naar een colocation in Duitsland.
Ben al aant zoeken geweest maar kom steeds uit op Frankfurt.

Zelf ben ik woonachtig tussen Winterberg en Dortmund in.

Wie o wie weet er een?

Al vast bedankt

Met Vr Gr BB

DC^
20/09/09, 11:24
Als je op zoek bent naar co-location kan je het beste een topic maken in het Aanbieding gezocht forum (http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/) maken.

In dit gedeelte van het forum mag je namelijk niks aanbieden.

Spyder01
20/09/09, 13:36
Berlijn, Hamburg en Hannover zitten sowieso ook nog datacenters waar ook colocatie gedaan wordt voor een enkele server. Er zitten niet echt datacenters bij jou om de hoek. Wel partijen die kantoor houden in die regio's, maar die hebben hun datacenter in de bovengenoemde plaatsen.



Als je op zoek bent naar co-location kan je het beste een topic maken in het Aanbieding gezocht forum (http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/) maken.

In dit gedeelte van het forum mag je namelijk niks aanbieden.

Hij vraagt geen aanbieding, hij vraagt of we nog partijen weten die daar hosting aanbieden. Namen heb ik wel, maar TS moet het eerst maar met de genoemde locaties doen en kijken in hoeverre hij dat interessant vind.

SF-Jeroen
20/09/09, 13:44
Bij Hetzner (hetzner.de) kan je in Neurenberg of Falkenstein colocaten. Allebei niet heel dicht bij vrees ik.

Of bij Power-Netz (power-netz.de) in Dusseldorf.

Stormlord
07/10/09, 19:31
Hetzner bieden zeer slechte service en maken gewoon puur valse reklame voor producten die ZWAAR capacity overbooked zijn. Neem het aan van iemand die bij Leaseweb wegging voor een EQxx server en ook aan deze provider geld verspeeld heeft! Niet doen! Ik ga alleszins terug naar Leaseweb en heb mijn eigen server een upgrade bezorgd.

WebMeso
07/10/09, 19:37
Zit Sauerland vlak bij de plaats waar jij woont? Dan weet ik nog wel een goede host.

Savvas
21/10/09, 13:19
Interoute heeft een pop in Dortmund, weet alleen niet of ze er actief colo aanbieden. Daar zou je het eens kunnen proberen.

Nitraat
21/10/09, 14:30
Munster zou je ook kunnen proberen.