PDA

Bekijk Volledige Versie : Probleem ** Telecom



ruudmaan
12/09/09, 12:01
Hallo,

Voor het eerst hier, doorverwezen door mijn broer :).

Ik exploiteer 090x lijnen, welke ik onderbracht bij #### Telecom. Nu heb ik dit overgezet eind juli naar mijn broer gezien zij dit nu dus ook zijn gaan doen en ik dus alles veel meer in eigen beheer kan doen.

Nu, omdat ik een bepaald nummer welke ondergebracht bij #### Telecom, over is gegaan naar mijn broer wil deze, #### Telecom, de inkomsten vergaard over de maand juli (eind juli ging het nummer over) niet uitbetalen. De reden: hij vindt het niet leuk dat ik weg ben gegaan met dat bepaalde nummer zonder te melden.

Dit zal dus ongetwijfeld bij de kantonrechter belanden, maar nu is mijn vraag, weet iemand hoe ik aan de CDR´s (call detail records) kan komen?

Ik heb al wel een screen dump van zijn "gebruikers interface" (mijn #### Telecom) waarop staat wat ik die maand moet ontvangen, maar de CDR en wat dan ook nog meer erbij kan natuurlijk helpen. De man heeft mij ook toegang tot alles ontzegd en kan dus nergens bij.

Helaas houdt ####Telecom er een rare werkwijze op na. Ook hebben ze aan een ex-werkneemster gegevens en statistieken van mijn lijn verstrekt, betalingen tegen gehouden op verzoek van een werkneemster enz., ben er dus echt klaar mee.

Wellicht iemand ook nog andere tips hoe dit verder het beste aan te pakken voordat ik naar mijn advocaat stap?

Alvast bedankt!

PeterT
12/09/09, 12:07
Wellicht iemand ook nog andere tips hoe dit verder het beste aan te pakken voordat ik naar mijn advocaat stap?

Slechts één: het dispuut niet in een openbaar forum uitvechten/openbaren.

ruudmaan
12/09/09, 12:13
Heb de naam aangepast :)

PeterT
12/09/09, 12:14
Heb de naam aangepast :)

Niet in de titel.

ruudmaan
12/09/09, 12:15
Hoe doe ik dat?

®on
12/09/09, 12:43
Hoe doe ik dat?
Volgende keer eerst nadenken en dan pas posten. Ik heb het voor je aangepast.