PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand iets liggen?



BDigitinternetdiensten
09/09/09, 12:33
Ik kreeg net het volgende mailtje binnen alleen heb echter niks liggen betreffend het onderstaande:

Hallo Benny,

Hier even met spoed een vraag aan je:
Heb jij een Supermicro server op voorraad met een SATA Raid controller erin, en mogelijkheid voor een QUAD Core processor?
Het liefst wil ik er 6 RAID hardeschijven in kwijt.

Kan je mij voorzien met spoed deze informatie? Het is een grote klant die interesse heeft in backupmogelijkheden.



Heeft iemand nog iets leuks liggen?

SF-Jeroen
09/09/09, 12:37
Wordt dan wel meteen 2U he, want 1U is maximaal 4 sata of 8 sas (dacht ik).

Heb helaas niks meer liggen wat in de buurt komt.

PeterT
09/09/09, 12:38
Ik kreeg net het volgende mailtje binnen alleen heb echter niks liggen betreffend het onderstaande:

Hallo Benny,

Hier even met spoed een vraag aan je:
Heb jij een Supermicro server op voorraad met een SATA Raid controller erin, en mogelijkheid voor een QUAD Core processor?
Het liefst wil ik er 6 RAID hardeschijven in kwijt.

Kan je mij voorzien met spoed deze informatie? Het is een grote klant die interesse heeft in backupmogelijkheden.



Heeft iemand nog iets leuks liggen?

Bel Ahead-IT even? :)

WeServIT
09/09/09, 13:16
Hier nog wel een 2u Supermicro met 8bays maar zijn niet allemaal gevuld.. dus schijven moet hij zelf voor zorgen.
Zit een Adaptec Raid kaart in kan SAS en SATA, is met BBU
Zit dubbele QuadCore in, welk type weet ik zo niet uit mijn hoofd. En Dubbele voeding.
Geen rails, maar die heb je nieuw voor 40 euro dacht ik.

Het is geen goedkoop systeem natuurlijk als je kijk wat erin zit, ik weet niet wat voor iets je in gedachte hebt?

BDigitinternetdiensten
09/09/09, 13:21
Geef me even de exacte specificaties daar kan ik meer mee.. Graag ook een richtprijs.

WebXtra
09/09/09, 14:11
Moet het persee supermicro zijn?
Heb nog wel een leuke HP liggen..

BDigitinternetdiensten
09/09/09, 14:48
Geen probleem post maar