PDA

Bekijk Volledige Versie : [Gezocht] Cisco of juniper router



burema
06/09/09, 09:00
Beste forum leden,

Ik ben op dit moment ICT student en zou graag kennis gaan maken met het Cisco (IOS) of Juniper(JunOS).
En daarom ben ik opzoek naar een tweedehands router van juniper of Cisco.

Want echt hardware is toch leuker dan Cisco's packet tracer, en ik heb nog niet een soort gelijk iets gevonden voor JunOS. Hopelijk is er iemand met een leuke prijs voor mij. Bij voorkeur een Juniper router.

Alvast bedankt!

burema
06/09/09, 15:30
Nou niet heel veel reactie hier :(
Is er iets mis met mijn vraag?

pierce
06/09/09, 15:32
Het is zondag, wat verwacht je....
Bovendien vermoed ik dat je budget waarschijnlijk te laag is voor hetgeen hier wordt aangeboden.

Kijk eens op marktplaats of ebay.

burema
06/09/09, 15:34
#1 OK goed punt
#2 Je kan het altijd proberen, en hoe moet ik het anders leren.
#3 al gedaan zonder resultaat. (alleen net screens gezien)

pierce
06/09/09, 15:38
Nu ik er over na denk, ik heb nog een cisco pix 501 firewall liggen.
Die mag je voor € 75,- overnemen.

burema
06/09/09, 15:44
Ah kijk nu komen we ergens, is dit alleen een Firewall of kan deze ook routeren?

pierce
06/09/09, 15:49
Firewall, je kan wel routes aanmaken, maar een echte router is het niet.

burema
06/09/09, 15:51
Ja dat is helaas niet helemaal wat ik zoek, maar toch bedankt voor het aanbod!

pierce
06/09/09, 15:52
Zoek een paar cisco routers uit de 2500 serie, dat zijn oude routers en worden vrijwel niet meer gebruikt, maar doen wel wat je wilt.

Spyder01
06/09/09, 16:36
Ik heb hier volgens mij nog ergens een 2503 liggen. Alleen heb ik maar één console kabel en die is momenteel uitgeleend, dus kan niet de exacte staat nakijken. Hij komt werkend uit een CCNA / CCNP lab.

kixme
06/09/09, 16:45