PDA

Bekijk Volledige Versie : Dreamtoolz



Antje
04/09/09, 17:53
Wie kan mij vertellen of er nog een hostingprovider is die dreamtoolz ondersteund en blijft ondersteunen?

B.v.d.

marsipulami
04/09/09, 18:38
ondersteuning? over hoe het werkt?
volgens mij export je je paginas gewoon als html, dus werkt dit bij iedere host...

Antje
05/09/09, 01:09
Dank voor je antwoord.
Ik heb een homepage die gemaakt is in dreamtoolz, het was een programma van destijds Planet, de homepage werd gehost door Planet/kpn.
Na het internet opgezegd te hebben verdween ook mijn webspace waar de homepage opstond, ben nu dus op zoek naar een webhoster die mij in mijn eigen programma wil en kan laten werken.
Alles wat ik in dreamtoolz gemaakt heb staat op mijn pc en kan ik in de voorvertoning zien.
Het exporteren naar een andere host kan volgens sommige webhosters niet.

marsipulami
05/09/09, 01:20
ik moet je eerlijk zeggen dat ik nog niet eerder van dreamtoolz heb gehoord hoor, maar het lijkt me heel erg sterk dat dit niet bij andere hosters wil. Hooguit het uploaden vanuit het programma zou problemen kunnen opleveren.

mikeh
05/09/09, 01:24
Geeft op google best ranzige URL's, wat is het, wat doet het ?

Herbert
05/09/09, 02:38
Antje ik las je vraag ook op een ander forum.
Als het idd html is dan kun je het op iedere server uploaden.
Als de extensie geen html is maar de inhoud wel dan kunnen de sommige hosters dit wel aanpassen zodat je exotische extensie wel draait.
Dus kijk even wat voor files het zijn en eventueel naar de inhoud (script taal)

Antje
06/09/09, 23:04
Hallo Herbert,

Ik heb inmiddels antwoord gehad van een webhoster, deze schreef mij ook dat het moet lukken, dus even wachten tot mijn account er is.
Bedankt voor je antwoord.

Groet, Antje.

@Mikeh,
dream toolz homepage creator bestaat niet meer, als je nu googled dan krijg je inderdaad rare site's.