PDA

Bekijk Volledige Versie : Combell opnieuw op oorlogspad



Dezo
27/08/09, 19:24
De Belgische hoster Combell heeft de hostingactiviteiten van twee bedrijven overgenomen: Besite en Globalhost.

Daarmee verstevigd Combell opnieuw zijn reeds sterke aanwezigheid op de Belgische markt. Het Leuvense Besite beheerde 4.500 domeinnamen en 500 webhostings voor meer dan 1.000 klanten. Globalhost uit Wervik betreft een kleinere overname.

IT-worX
27/08/09, 20:02
BeSite ken ik enkel van de reclame van vroeger, globalhost zat ik even te verwarren met een lid van dit forum : globalserve :-)

Triloxigen
27/08/09, 20:12
Globalhost is ook een lid van het forum :p

Maar beide zijn toch niet van dergelijke grote dat het echt opmerkelijk of bijzonder is, toch?

vincentvdk
27/08/09, 20:52
Globalhost is ook een lid van het forum :p

Maar beide zijn toch niet van dergelijke grote dat het echt opmerkelijk of bijzonder is, toch?

Niet meteen, maar als het aan je bestaande portfeuile kan toevoegen is het toch niet mis.

Dezo
27/08/09, 20:55
globalhost zat ik even te verwarren met een lid van dit forum : globalserve :-)

Heel raar, had net hetzelfde :)

In4mation
17/09/09, 19:42
Heel raar, had net hetzelfde :)

Voordat GlobalServe z'n toko laat overnemen moet er toch wel flink wat gebeuren denk ik... :lovewht:

EDIT: even niet op de datum van de openingspost gelet. Mijn oprechte excuses...

Dezo
17/09/09, 20:34
Voordat GlobalServe z'n toko laat overnemen moet er toch wel flink wat gebeuren denk ik... :lovewht:



Voor het juiste bedrag is alles te koop :)

In4mation
17/09/09, 20:53
Voor het juiste bedrag is alles te koop :)

Das natuurlijk ook weer waar...

GlobalServe
18/09/09, 11:29
Voor het juiste bedrag is alles te koop :)

Heel juist :)

Hosted
28/09/09, 12:06
Ik denk dat iedereen zijn bedrijf voor het juiste bedrag wel verkoopt, er is altijd een bedrag waarop iemand bedenkt... zoveel biedt hij nooit zoals bijvoorbeeld Marktplaats. Dat was hetzelfde geval, een onmogelijke prijs vragen maar een response van eBay krijgen.