PDA

Bekijk Volledige Versie : Hosted whitelabel antispam met API!



DennisWijnberg
27/08/09, 11:01
Wie zijn wij?
Oxilion B.V. is onder de naam JR Online opgericht in april 2000 en is gericht op het ontzorgen van onze klanten. Wij hebben momenteel ruim 9000 klanten en beheren ruim 1200 servers die veelal gevirtualiseerd zijn. Met klanten als Getronics, NS, ING Bank, Rabobank, Volker Wessels en het min. van Verkeer en Waterstaat is Oxilion een bijzonder betrouwbare partner gebleken. Onze antispam dienst is sinds enkele jaren actief.

Ik ga niet vertellen hoe goed onze antispam werkt, dat geloof je toch niet. Probeer het liever zelf.

Wat kost jullie antispam?
1-150 = € 0,50 p.st.
150 - 250 = € 0,47 p.st.
250 - 350 = € 0,45 p.st.
350 - 500 = € 0,42 p.st.
500 - 1000 = € 0,37 p.st.
1000 - 2000 = € 0,32 p.st.
2000 - 3000 = € 0,27 p.st.
3000 - 4000 = € 0,25 p.st.
4000+ = € 0,23 p.st.

Let op! De aantallen zijn geen e-mailaccounts maar domeinnamen. Er zit een maximum aan van gemiddeld 50 e-mailadressen per domeinnaam. Afname geschiedt namelijk in blokken van 50 domeinnamen.

Uiteraard zijn acties (eerste maand gratis o.i.d.) om je klanten over te krijgen op onze antispam altijd bespreekbaar.

Whitelabel?
Eigenlijk zou je er trots op kunnen zijn dat je onze antispam aanbiedt natuurlijk, maar ik kan het me voorstellen als je het toch liever white-label aanbiedt aan jouw klanten of zelfs helemaal integreert in je eigen website. Hoe white-label kun je het hebben?

Wij leveren onze klanten hierbij zelfs een uitgewerkt voorbeeld aan van een web 2.0 userinterface (zie bijlagen bij deze post). Je krijgt hiervan de volledige source-code!

API WSDL: https://as-api.oxilion.nl/api/as.wsdl

Zowel de API als de userinterface is volledig gedocumenteerd om direct mee aan de slag te kunnen!

Kan ik een demo account krijgen?
Tuurlijk. Stuur me even een e-mail op d.wijnberg@oxilion.nl of bel me op 088-7877678.

Meer informatie
Dennis Wijnberg

Oxilion B.V.
Zuiderspoorstraat 11-24
7512 AX Enschede

T: 088-7877678
F: 088-7877679

W: www.oxilion.nl
E: d.wijnberg@oxilion.nl

P.S. Deze aanbieding is geldig tot uiterlijk dinsdag 15 september.

Randy
27/08/09, 11:03
Zoek je een aanbieding Dennis... Ik kan je wel (anti)spam leveren. :lovewht:

*gooit een kop koffie naar de andere kant van de A35 opdat Dennis wakker mag worden. Iets met forumdeel*

DennisWijnberg
27/08/09, 11:11
Zoek je een aanbieding Dennis... Ik kan je wel (anti)spam leveren. :lovewht:

*gooit een kop koffie naar de andere kant van de A35 opdat Dennis wakker mag worden. Iets met forumdeel*

Ja, andere tijdszone hè... Vandaar die rode regel in mijn thread en een bericht naar Ron. Hoop dat het helpt!

Dreas
27/08/09, 11:30
Ik begrijp je prijsstructuur niet helemaal. Ik neem aan dat de betaling niet eenmalig is zoals wordt gesuggeerd ;) Is de betaling per jaar? Dus EUR 0,50 per domeinnaam per jaar (EUR 25 per jaar voor het eerste blok van 50)?

Sander-
27/08/09, 11:31
Prijzen zijn per dag/week/maand/kwartaal/jaar/decennium? ;)

DennisWijnberg
27/08/09, 11:39
Pardon. prijzen per maand per domeinnaam.

®on
27/08/09, 13:14
Hoop dat het helpt!
Done ;)

eweps
28/08/09, 01:44
Dag Dennis,

Je wilt niet vertellen hoe goed het werkt, maar wil je misschien wel uitleggen hoe het werkt?

Is het tevens een fall-back dienst?

chielsen
28/08/09, 02:22
En wat nou als ik gewoon normaal klant wil zijn met een paar domeinen? Moet ik persee in blokken van 50 dit aanschaffen?

DennisWijnberg
28/08/09, 10:21
Dag Dennis,

Je wilt niet vertellen hoe goed het werkt, maar wil je misschien wel uitleggen hoe het werkt?

Is het tevens een fall-back dienst?

Ik ga een poging wagen!

We hebben een cluster staan met servers, verdeelt over drie datacentra en twee netwerken.

Een e-mail komt binnen op de MX-servers. Daar wordt middels black- en greylisting een eerste scanronde gedaan. Alles wat daar doorheen komt gaat door naar de tweede scanronde, op basis van diverse scanmethodes worden hier tags aan gehangen. Op basis van de instellingen wordt vervolgens bepaald of de e-mail wordt doorgestuurd wordt naar de mail-delivery (MD) servers. De MD-servers gaan trachten om de e-mail af te leveren op een opgegeven mailserver en poort. Lukt dit niet, dan bewaren we de e-mail tot dit wel lukt.
Uiteraard wordt de geblokkeerde e-mail in quarantaine opgeslagen (30 dagen).

Dus, ja, het is ook een fall-back dienst voor de e-mail.

DennisWijnberg
28/08/09, 10:23
En wat nou als ik gewoon normaal klant wil zijn met een paar domeinen? Moet ik persee in blokken van 50 dit aanschaffen?

Ja.

We hebben hier twee redenen voor:
Primair: We snijden onze resellers niet in de vingers, zij mogen het best per domein aan bieden.
Secundair: We hoeven geen facturen te sturen voor bijvoorbeeld 3 * 0.5 per maand.

Of je moet de domeinen via ons registreren. Zit het standaard bij in!

davinci
28/08/09, 14:51
Dennis, gemiddeld 50 accounts per domeinnaam. Neem je dat gemiddelde over alle domeinen?
Dus 99 domeinen met 10 accounts en 1 domein met 250 accounts is gewoon mogelijk.

DennisWijnberg
31/08/09, 09:21
Dennis, gemiddeld 50 accounts per domeinnaam. Neem je dat gemiddelde over alle domeinen?
Dus 99 domeinen met 10 accounts en 1 domein met 250 accounts is gewoon mogelijk.

Absoluut.

Het is puur een limiet om onszelf in te dekken tegen een willekeurige partij (laten we het Microsoft noemen) die zegt: scan hotmail.com maar :)