PDA

Bekijk Volledige Versie : Delfsail 2009



marsipulami
22/08/09, 13:47
Zijn er ook nog WHT'ers die op Delfsail komen(je weet wel, het mooiste evenement van Nederland;))

ik ben iedere dag van de partij in elk geval, als je gaat veel plezier in elk geval :lovewht:

ichosting
22/08/09, 14:37
Was het wel van plan, maar helaas begon het net te regenen toen ik weg wilde :)
En aangezien ik een beetje van suikert ben....lol

Lite-On
22/08/09, 15:14
Leuk om even snel lang te lopen, maar om er een hele dag van te maken..... no thanks ^^
Ik ben vaak snel uitgekeken.
Ik ben meer de persoon voor (nieuwe) high-end oorlogsschepen :)

ju5t
22/08/09, 16:15
De site laat in ieder geval zien hoe het niet moet: op vol volume muziek afspelen.

Designerhosting
22/08/09, 16:31
Ik ga wellicht straks even kijken. Mijn vriendin woont vlak bij Marsipulami in de buurt en daar ben ik nu. Maar zeker niet elke dag... Dan kun je net zo goed ook even kijken op NoorderZon in de stad :-)

marsipulami
22/08/09, 17:50
whaha, nou ik ben net trug van een middagje delfsail, en het was smoordruk(gezellig). Alleen die irritante rotbeesies moet ik niks van hebben, het jeukt aan een stuk door :s

Digiover
24/08/09, 15:43
Ik geloof dat ik er zaterdagnacht was, gezien het feit ik zondagochtend ergens in Farmsum wakker werd... Haha :)

marsipulami
24/08/09, 16:22
okay nice, alleen weet je dus niet meer hoe je et vond :lovewht:

Digiover
25/08/09, 14:14
Ik ben wel "een beetje" bekend in Delfzijl en die boten boeien me niet zo, kan nog precies aangeven in welke kroegen ik geweest ben :) Vanavond maar weer ff kijken, laatste avond :P

MediaServe
25/08/09, 21:12
Zondag ook even rondgelopen in Delfzijl. Erg mooi weer, erg druk, dus hartstikke gezellig. Die boten boeien mij ook niet zo trouwens.


whaha, nou ik ben net trug van een middagje delfsail, en het was smoordruk(gezellig). Alleen die irritante rotbeesies moet ik niks van hebben, het jeukt aan een stuk door :s

Inderdaad, ik weet niet wat er aan de hand is in Groningen, maar iedereen werd knettergek van die akelige rotvliegjes.

Hybrid
09/09/09, 17:59
Misschien dat ik er ook bij ben

Marin
09/09/09, 18:16
Misschien dat ik er ook bij ben

Heb jij een tijdmachine om terug te gaan in de tijd dan?

marsipulami
09/09/09, 19:25
misschien bedoelt hij over 5 jaar :thumbup: