PDA

Bekijk Volledige Versie : GEZOCHT: Windows reselling (ASP & frontpage e.d.)



Anoniem
03/02/03, 01:11
Ik ben opzoek naar een eenvoudige manier van windows hosting voor ASP en frontpage en wellicht al .net (whatever hoe het ook mag werken) in de vorm van reselling.

Het gaat niet om grote hoeveelheden klanten, dus een systeem voor het trapsgewijs opbouwen van meer korting bij meer klanten is wellicht de makkelijkste manier. :huh:

Wij hebben wel een eigen server voor unix hosting, maar niet zoveel kaas gegeten van windowshosting. Een vorm van support voor klanten bij problemen zou ook makkelijk zijn, aangezien ik niet veel verder kom dan het uploaden van een frontpage testpagina. :)

Deze vraag is puur om even te orienteren..

Anoniem
07/02/03, 10:23
Is Windowshosting taboe?

Domenico
07/02/03, 13:59
Origineel geplaatst door thehunter
Is Windowshosting taboe?

Je zou bijna denken van wel maar volgens mij werken de meeste hosters hier met Linux dus dat verklaard een hoop.

Heeft er iemand nog adviezen wat betreft windows hosting? Bied je het zelf aan of heb je goede ervaringen met een windows hoster reageer dan snel. :)

WebBizz
07/02/03, 15:44
www.kixtart.nl

Anoniem
07/02/03, 17:04
Linux en Unix werkt ook gewoon fijn vind ik zelf. Uiteraard wil ik graag mijn blikveld vergroten, maar dan liever eerst de verantwoordelijkheid uit handen geven.

WebBizz bedankt voor de link. Goede ervaringen met dit bedrijf?

WebBizz
07/02/03, 17:29
Ja, ik heb er een jaartje mee samengewerkt voor het registreren van domeinnamen en colocatie. Domeinnamen doen we inmiddels zelf en voor de colocatie ben ik overgestapt omdat de expertise van KiXtart bij Windows ligt en niet bij Linux, waar wij gebruik van maken.

Maar to the point: prima provider, behulpzaam, goede service en snelle verwerking van aanvragen. Bovendien niet duur. Aangaande de windows hosting: erg mooie en uitgebreide statistieken. Verder qua hosting op windows geen ervaring met ze.

Anoniem
11/02/03, 10:27
Origineel geplaatst door WebBizz
www.kixtart.nl

Sorry voor de late reactie! Maar reselling qua hosting is voor ons lastig te regelen. Wellicht heeft u bij een andere partij meer succes. Wel kunnen we u ADSL reselling aanbieden!

Met vriendelijke groet,

H. Wiering
KiXtart webhosting bv

---- Helaas ----

almar
12/02/03, 00:13
Origineel geplaatst door thehunter

Wel kunnen we u ADSL reselling aanbieden!


What the fuck heeft dat er nou weer mee te maken ????

WebBizz
12/02/03, 00:22
Poging tot verkopen? :)

almar
12/02/03, 00:23
Slechte poging. ;)

Probeer je de no1 poster te worden in dit forum?

[Elwin]
12/02/03, 01:03
Origineel geplaatst door almar
Slechte poging. ;)

Probeer je de no1 poster te worden in dit forum?

moet dat dan ? :P

WebBizz
12/02/03, 09:11
Origineel geplaatst door almar
Probeer je de no1 poster te worden in dit forum?

Ikke niet hoor...

Peter
12/02/03, 21:52
Tis wel weer duidelijk welk OS bij t gemiddelde hostingbedrijf de voorkeur heeft... Volgens mij draait Plant (www.plant.nl) geheel op Windows. Vergeef me als k t fout heb...

Leandros
04/03/03, 19:30
http://www.prohosting.nl/

geen ervaring mee...

Groet,
Jasper

Anoniem
03/06/03, 23:48
Omdat de reacties voor windowshosting in NL erg laag waren maar eens op internet gaan rondsurfen. Ik vond dit wel een aardig alternatief:
http://www.matrixreseller.com/plans/

Iemand hier ervaring mee?
Of wellicht toch nu al wel een suggestie voor windows 2000/2003 (en .net) hosting in de vorm van reselling? (om te beginnen willen wij niet investeren in een windows server met windows software waar wij weinig ervaring mee hebben)

Anoniem
03/06/03, 23:59
Hmm .. die pingetjes door een paar duizend km water duren toch enorm langer... lastig om te verkopen aan klanten denk ik "indien u windowshosting neemt, is uw website aanzienlijk langzamer.. nee-nee.. wij zijn niet anti-M$, maar de server staat in de U$A)" ;-)

edit: typo

W2KMaster
11/06/03, 03:00
Speciale Powerpakketten voor resellers op het Windows 2000 platform

Host nu 15, 25 of 50 websites op 1 reseller-account!

De websites worden geplaatst op de volgende servers:

Dell PowerEdge 4400
PIII-XEON 933Mhz 256Kb Cache
1024MB ECC-SDRAM
Perc 3/Di 128Mb Raid-Controller
2 x 18Gb 10k SCSI disks als RAID-1 geconfigureerd voor het OS
3 x 36Gb 10k SCSI disks als RAID-5 geconfigureerd voor de data

Locatie: TeleCity II (Amsterdam Zuid-Oost)

Multi-homed netwerk: 1 Gbit Telia, 1 Gbit MTN/Abovenet en 1 Gbit AMS-IX


Feature Reseller 1 Reseller 2 Reseller 3

Ruimte 1500 MB 2500 MB 5000 MB
Bandbreedte per Maand 10 GB 15 GB 20 GB
Hoofddomeinen per account 15 stuks 25 stuks 50 stuks
POP-3 Accounts 500 1000 1500
Autoresponders 500 1000 1500
Aliases / Forwarders Ongelimiteerd Ongelimiteerd Ongelimiteerd

etc. etc.

Server Side Scripting Languages

ASP 3.0
ASP.NET
MDAC 2.7
MSXML 4.0
Perl 5.8.x
PHP 4.3.0

Prijsinformatie
Feature Reseller 1 Reseller 2 Reseller 3

Set-up (Eenmalig) € 49.95 € 49.95 € 49.95
Betaling per kwartaal € 74.95 /mnd € 94.95 /mnd € 113.95 /mnd
Jaarlijkse betaling € 69.95 /mnd € 89.95 /mnd € 109.95 /mnd
Tweejaarlijkse betaling € 64.95 /mnd € 84.95 /mnd € 104.95 /mnd

Prijzen zijn exclusief 19% B.T.W.

Voor volledige informatie kunt u op deze pagina terecht:
mod edit: geen links etc. etc.

Anoniem
11/06/03, 11:06
" Domeinnamen voor deze pakketten worden door Emango Internet Services geregistreerd.
Dit kan afgekocht worden voor € 7.50 per domeinnaam per jaar. "

Dat is wel een beetje jammer... verder ziet het er wel goed uit.

Overigens: Wat heb ik aan 50 ftp accounts, als ik maar 15 domeinen mag hosten?


Verder:
- statistieken van bandbreedte verbruik beschikbaar?
- control panel voor accounts configgen beschikbaar?

W2KMaster
11/06/03, 11:29
Ik zie dat jullie zelf lid zijn van SIDN. Indien deze eis aan deze resellerpakketten je zou tegenhouden om er voor te kiezen is dat niet nodig....we zijn nog altijd mensen en we kunnen praten om er gezamenlijk uit te komen.

Voor de statististieken van de afzonderlijke sites maken wij gebruik van een aparte statistiekenserver die Deepmetrix Livestats draait. Accounts hievoor kunnen optioneel worden bijgekocht (aan de hand van de vraag van je klanten).

Voor een overzicht van de door de reseller totaal verbruikte bandbreedte wordt er aan een tool gewerkt waar met behulp van MRTG en wellicht RDD het totale verkeer bekeken kan worden.

Wij maken geen gebruik van een configscherm uit veiligheidsoverwegingen. Daarbij is er voor het Windows platform niet superveel te verkrijgen (tenminste niet iets waarvan ik overtuigd ben).

(de servers staan overigens in het netwerk achter redundant cisco firewalls)

We hebben een gemakkelijke procedure voor de aanvraag van nieuwe accounts, wijzigingen etc. Mail wordt direct afgehandeld....en hebben een zeer snelle responstijd (meestal 24x7x7).

50 ftp-accounts.....er zijn altijd mensen die met meerdere mensen een site willen beheren...je kunt ze gebruiken of niet natuurlijk. Maar beter iets teveel als te weinig...

Anoniem
11/06/03, 11:33
Bedankt voor de info!
Ik heb je site in mijn favorieten gezet en beschouw dit als een serieus en aantrekkelijk aanbod.

W2KMaster
11/06/03, 11:52
Mocht je verdere vragen hebben....dan weet je ons te vinden. Wij werken met een groot aantal partners, die hoogwaardige hosting-oplossingen aan klanten aanbieden....en tot nu toe met grote tevredenheid van deze klanten.

Voor onze referenties, zie onze site. O.a. Dell Computers heeft wat domeinen draaien via ons...

Anoniem
11/06/03, 17:03
Het staat niet op jullie website, maar hoe zit het met frontpage ondersteuning?

W2KMaster
11/06/03, 17:35
Op dit moment ondersteunen onze servers geen frontpage (vanwege mogelijke security issues). Heb je dit perse nodig?

Je kunt de sites gewoon via FTP-uploaden, maar als je gebruikt maakt van echte specifieke elementen van Frontpage, zullen deze niet werken ben ik bang.

Anoniem
11/06/03, 17:43
Op dit moment hebben wij FreeBSD draaien op onze webservers en daarnaast op een andere server slackware waar in apache frontpage extenties zijn gecompileerd. Dit werkt prima. Echter willen wij liever 1 totaal oplossing voor Windows hosting. Dus ASP, frontpage e.d. in 1 pakket. Frontpage is dus een vereiste, anders schiet het nog niet op.

W2KMaster
11/06/03, 18:08
Hoe serieus ben je geinteresseerd om een windows reseller pakket af te nemen?

We zouden wellicht voor jouw pakket Frontpage-ondersteuning kunnen 'enablen'? Zal geen standaard worden op de server, maar dat maakt voor jou verder niks uit.

Anoniem
11/06/03, 18:15
Wij zijn aan het rondkijken naar de mogelijkheden. Een eigen RAQ server behoort ook tot de opties namelijk. Maar bedankt voor de aanbieding, in het geval dat frontpage enabled kan, is dit een mogelijke optie voor ons geworden.

W2KMaster
11/06/03, 18:19
We horen het wel.....

Anoniem
18/06/03, 12:00
We gaan zaken doen! Zie e-mail.