PDA

Bekijk Volledige Versie : Connectswitch.com Betrouwbaar en goed?



Edward_J
14/08/09, 21:40
Hoi,
(Sorry als ik in de verkeerde Forum post)
maar, ik heb één goedkope windows vps gevonden.
En ik wil weten of er iemand ervaring heeft met die site.
Is het een goede/snelle/betrouwbare site?

Het gaat over: http://www.connectswitch.com/vps.htm

~Edward

DC^
14/08/09, 22:06
Ik ken de partij die de VPS aanbied niet, maar als je een goedkope VPS zoekt kan je ook een topic maken in het aanbiedingen forum.

Er zijn vast wel hosters die je een VPS voor een goede prijs kunnen aanbieden.

Triloxigen
14/08/09, 23:04
Weet je bij wie je iets afneemt?

Ik kan dat in ieder geval niet uit de site opmaken, NAW gegevens ontbreken in ieder geval. Het lijkt ook geen geregistreerd bedrijf.

Edward_J
15/08/09, 09:28
Ja, ik vind het ook best raar.
maar,
- 50GB Disk Space
- 1024MB Dedicated RAM
- 2048MB SWAP RAM
- 750GB Monthly Bandwidth
- 1x Dedicated IP Addresses
- Windows 2003 Standard
- Unlimited Support
- Xen / No management Panel

dit is wel spot goedkoop,
en de vps is hosted in Frankrijk, dat is niet erg ver weg.
ik ga nog wel even contact opnemen met de helpdesk.
ik zit altijd met ISS manager, ik moet xampp of wamp gebruike en soms kan dat niet omdat ISS manager al is ge-installeerd..


Ik ken de partij die de VPS aanbied niet, maar als je een goedkope VPS zoekt kan je ook een topic maken in het aanbiedingen forum.

Er zijn vast wel hosters die je een VPS voor een goede prijs kunnen aanbieden.
Ik denk niet dat iemand 1Gb ram en 200 Gb Bandwith voor 23 euro aanbied.

pierce
15/08/09, 09:37
Speltip 1: Staar je niet blind op de prijs
Speltip 2: Unlimited bestaat niet

Let daarbij op dat je geen gameservers mag draaien, want dat kost ze teveel resources (dat zou je eigenlijk al aan het denken moeten zetten, ook als je geen gameserver wil draaien!).
Daarnaast krijg je geen support op je VPS


All VPS Servers we provide are unmanaged.

This basicly means that you are given root ssh access with an IP address and the rest is upto you.

You are responsible for your own backups and any software issues that may ocour.

We are simply responsible for network up time and host node uptime.

There is an option for management which is £10.00 per month and includes backups and any software related problems via support ticket.

P.S. Het is IIS ;)

pierce
15/08/09, 09:40
Ik denk niet dat iemand 1Gb ram en 200 Gb Bandwith voor 23 euro aanbied.

Dat kunnen de meeste providers ook niet omdat de kostprijs vaak al hoger is.

Edward_J
15/08/09, 10:11
Speltip 1: Staar je niet blind op de prijs
Speltip 2: Unlimited bestaat niet

Let daarbij op dat je geen gameservers mag draaien, want dat kost ze teveel resources (dat zou je eigenlijk al aan het denken moeten zetten, ook als je geen gameserver wil draaien!).
Daarnaast krijg je geen support op je VPS


Citaat:
All VPS Servers we provide are unmanaged.

This basicly means that you are given root ssh access with an IP address and the rest is upto you.

You are responsible for your own backups and any software issues that may ocour.

We are simply responsible for network up time and host node uptime.

There is an option for management which is £10.00 per month and includes backups and any software related problems via support ticket.

P.S. Het is IIS


Nou, dan weet ik al iedergeval dat ik deze vps van mijn lijstje af kan schrapen ;p

gjtje
15/08/09, 11:01
Mooie quote ook links:

"I have been with ConnectSwitch for about a year now and have two VPS's with them, one primary, one backup. Apart from a few days of downtime due to the HyperVM exploit and through no fault of ConnectSwitch, I honestly cannot say that I have ever experienced any major issues with either of my servers

AW-Hosting
15/08/09, 13:28
Ik vraag me serieus af of we hierop moeten reageren. Het klinkt misschien een beetje onaardig, maar wat denk je zelf voor deze prijs? Daarnaast wie is er nou serieus te nemen met dat soort afbeeldingen in hun headers, geen fatsoenlijke NAW gegevens en ervaringen op hun website waar je ook grote vraagtekens bij zet.

Ga gewoon voor een degelijke Nederlandse partij, met een goed VPS platform, goede service en KVK- en BTW nummer.
Betaal je wat meer, maar dan heb je ook wat.. That are just my 2 cents.

Edward_J
15/08/09, 14:16
Ok, mods je mag de topic sluiten