PDA

Bekijk Volledige Versie : pom pom pom



Domenico
16/08/02, 19:43
Het is rustig in hostingland maar dat is ook niet gek met deze temperaturen.
De de vakanties er volgende week voor de meeste mensen weer op zit scheelt ook wel natuurlijk en ook ikzelf pik nog even wat zon mee voordat het weer afgelopen is in nederland.

Iemand nog zwemplannen voor dit weekend?

Mike
16/08/02, 20:29
Heerlijk rustig. Geen bugs, geen fixes, niks. Ok, behalve het aanleggen van een symlink op de verkeerde server, wat voor wat moeilijkheden. Oeps! hehe :D

Geen zwemplannen, maar ik ga straks lekker smikkelen in Scheveningen en een berg vuurwerk bekijken.

Life is good :)

Domenico
16/08/02, 20:31
Scheveningen? Ik dacht dat het vuurwerk niet door kon gaan maar dat is dus weer ingetrokken...

Anyways, have fun!
:)

RobbertC
17/08/02, 15:54
Zwemmen? Nah, vandaag niet, hooguit met m'n voeten in de vijver (schoon water, want zuiveringinstallatie) :)

Verder nog een lekkere bbq met dit weer en vanavond tot heel laat lekker op een terrasje zitten.

Zoals Mike zegt, life is good :)

Mike
17/08/02, 17:09
Mmm, er gaat niets boven onbeperkt versgefikte spareribs knagen op het strand. Hoogtepunt was wel dat ik vol werd getroffen door een langsvliegende meeuw. Ik dacht er net aan, en splets! Een pracht van een groen-witte medaille op mijn shirt :rolleyes:

En het vuurwerk gaat wel door. Er is een beetje gedreigd met rechtzaken en schadevergoedingen van een paar miljoen euro. Blijkbaar helpt dat ;)

Het echte vuurwerkfestival is trouwens van dinsdag 20 augustus tot en met 23 augustus. En maar hopen dat het weer een beetje mee zit...

Overigens is het de moeite waard. Afgezien van een uitzondering praten we niet over simpele klappertjes. Er zitten werkelijk verbluffende staaltjes tussen, en met name de voorstelling van Nederland is altijd grandioos.
Wie er aan denkt om langs te waaien, kijk even hier:
http://www.denhaag.nl/smartsite.dws?id=13025&body=15208
Het verkeer is zo'n beetje altijd een drama, en parkeren helemaal. Alles is betaald parkeren, en er wordt druk gecontrolleerd, zelfs in straatjes achteraf. Ook de gemeente wil er een slaatje uit slaan...