PDA

Bekijk Volledige Versie : Interne dataverkeer



BrunoB
09/08/09, 17:01
Hallo mensen,

ik heb een vraagje.

Heb een aanbieder gevonden voor een dedicated server alleen nu staat er bij.

Free internal traffic From 31/08/2009 wat houdt dat precies in?

Op die site kan ik geen info er over vinden en heb een beetje gegoogled maar ik wordt er niet veel wijzer van.

Vanaf deze server wil ik data versturen en ook ontvangen heeft dat iets met dit te maken?

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft

Alvast bedankt

Gr BrunoB

vuwit
09/08/09, 17:16
als je eigen lan hebt met twee dedi's misschien? ( of traffic wat via hun peerings loopt? )

BrunoB
09/08/09, 17:34
als je eigen lan hebt met twee dedi's misschien? ( of traffic wat via hun peerings loopt? )

Ik ben een leek in dit alles.

Maar wat bedoel je met "traffic wat via hun peerings loopt" ?

Het is een server wat ik bij die aanbieder wil hebben en deze wordt alleen gebruikt om data me te versturen en ook op te halen

Ik hoor van je (jullie) bedankt trouwens voor je snelle reactie

Gr Brunob

SF-Jeroen
09/08/09, 17:38
Hij bedoeld dat alleen het verkeer over de vlan gratis is, dus als je bijvoorbeeld een backup server naast je server hebt hangen kun je zonder kosten van dataverkeer backuppen naar die server. Alle verkeer buiten de vlan (voor het gemak: buiten het datacentrum waarin de server hangt) betaal je dus wel voor.

BrunoB
09/08/09, 17:43
Hij bedoeld dat alleen het verkeer over de vlan gratis is, dus als je bijvoorbeeld een backup server naast je server hebt hangen kun je zonder kosten van dataverkeer backuppen naar die server. Alle traffic buiten het vlan (voor het gemak: buiten het datacentrum waarin de server hangt) betaal je dus wel voor.

Bijvoorbeeld ik haal van locatie A 1 gb op zeg maar en dat komt op de server valt dat daar onder?

En als ik die 1 gb dus weer na locatie A toe stuur valt dat dan er ook onder.

Data Centerum is in Amsterdam en locatie A in Groningen.

Ik hoor van je

Gr BrunoB

Erik H.