PDA

Bekijk Volledige Versie : Freelance webdesigners gezocht



Anoniem
07/08/09, 14:42
Beste webdesigner,

Altijd al in je eigen tijd naast je reguliere klussen wat bij willen verdienen met webdesign?
DAT KAN VANAF NU VIA WWW.BRANDSUPPLY.NL (http://www.brandsupply.nl)

Brandsupply is een online marktplaats voor creative services.
Oftewel, Brandsupply brengt vraag en aanbod op het gebied van creative brand services on-line bij elkaar. Dit kan een webdesign zijn, maar ook bijvoorbeeld een huisstijl, bedrijfsnaam etc. Wij helpen start-ups, MKB'ers, ZZP-ers en verenigingen en stichtingen toegang te krijgen tot de creatieve wereld. Iets wat vooralsnog vooral bestemd was voor grotere bedrijven en budgetten. Daarnaast hopen wij creativiteit buiten de gebaande paden te faciliteren door Designers in eigen persoon een kans te geven hun creaties aan te bieden aan opdrachtgevers.

We zitten nog in de opstartfase en de site wordt de komende tijd nog wat gemodificeerd, maar je kunt je nu alvast GRATIS AANMELDEN (http://www.brandsupply.nl/user/register) zodat je direct van start kunt als straks de eerste projecten verschijnen.
Wij zien je graag terug op brandsupply.nl!

Met creatieve groet,

Team Brandsupply

GS2K1
07/08/09, 15:04
Avatar uploaden doet het niet...

Randy
07/08/09, 15:16
Je zou op zijn minst normale contactgegevens kunnen publiceren voor ik er ook maar over denk te registreren...
Volgens mij hoort deze ook niet in dit topicdeel, het is gewoon ordinaire spam ehm, promotie/persbericht.

GS2K1
07/08/09, 15:19
Je zou op zijn minst normale contactgegevens kunnen publiceren voor ik er ook maar over denk te registreren...
Volgens mij hoort deze ook niet in dit topicdeel, het is gewoon ordinaire spam ehm, promotie/persbericht.

Staat sowieso nog helemaal niets in...

Oh m'n avatar is opeens toch verschenen, maar het systeem zit nog niet lekker in elkaar.
Als eens met safari naar projectoverzicht (hoewel nog leeg) gekeken?

BDigitinternetdiensten
07/08/09, 15:40
Klopt het dat je geen projecten kan zien zonder dat je ingelogd ben? want ik zie wel het formulier maar er staat nergens ene melding van: Eerst lid worden? Ik wil natuurlijk wel eerst kunnen zien waarom ik lid zou worden? En ik wordt pas lid als hier duidelijk is dat alles soepel en goed werkt. En het natuurlijk de moeite is. Succes!

Anoniem
07/08/09, 16:26
Hallo,

Dank voor jullie reacties en aanmelding in het geval van GS21K.

Even een inhoudelijke reactie:

GS21K: Zoals ik aangaf wordt de site nog wat gemodificeerd. Finetuning voor de verschillende browsers vormt daar een belangrijk onderdeel van. Vooral op safari en het verouderde IE6 zijn er nog wat problemen. Maar in de basis werken de processen wel als het goed is. Opmerkingen zijn altijd welkom! We zitten echt in de BETA opstartfase.

BDigitinternetdiensten: Het porjectoverzicht is altijd zichtbaar. Dat je niets ziet komt omdat er nog geen projecten zijn. Ik heb nog helemaal niets aan acquisitie gedaan. Aleen heel erg low-profile/ below the line wat designers aangetrokken en dat loopt boven verwachting. Er liggen een aantal zaken op de plank om ruchtbaarheid aan de site te geven (enkele grote media bijv.)
Maar daar is de tijd pas rijp voor als de schooheidsfoutjes eruit zijn. Toch zal het niet lang duren voordat de eerste projecten zichtbaar worden. Dank ook wordt de functionaliteit beter zichtbaar. Of het de moeite is voor jou persoonlijk zullen we helaas even moeten afwachten. Onze verwachtingen zijn iig hoog gespannen. Dank voor je succes wens en wij hopen je mogen te brgoeten als member.

Randy: Op dit moment zijn wij 24 u per dag bereikbaar via het contactformulier. Wij streven ernaar dezelfde dag nog een antwoord te verzenden. De andere kanalen (face en call) worden op dit moment ingericht en binnenkort zullen er meer mogelijkheden tot contacteren zijn. Ik snap je argwaan. Denk rustig na en besluit of het iets voor je is.

All: Wij waren van mening dat dit de meest relevante plaats voor een dergelijk topic was. Als we daarmee verkeerd zaten; onze welgemeende excuses.

Bugs/vragen e.d. kunnen ook via ons contactformulier worden ingediend.

Met creatieve groet,
Brandsupply

BDigitinternetdiensten
07/08/09, 16:44
Succes er iig mee! Zoiets wat echt typisch op die doelgroep is gericht is wat mij bekend is nog nergens te vinden. Natuurlijk genoeg fora's maar niet zoiets, ben benieuwd.

1 opmerkingspunt nog: ik ging door deze tekst: 25 projecten totaal | 61 inzendingen totaal ervanuit dat er wat wat te zien zou zijn zeg maar. Natuurlijk stond erbij actief 0.

Anoniem
07/08/09, 17:02
Hallo BDigit,

Dat zijn inderdaad oude testprojecten die voor het totaal wel meetellen. Ik zal de database even opschonen vandaag of morgen want ik kan mij voorstellen dat het een verkeerde indruk wekt.

Met creatieve groet,
Brandsupply

goudgeel
07/08/09, 20:32
Zo gaat het hier niet...

goudgeel
07/08/09, 20:33
ow ik zie nu je inschrijving...

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=343321580000

Succes met de zaken !

Triloxigen
08/08/09, 02:58
ow ik zie nu je inschrijving...

https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=343321580000

Succes met de zaken !

Maar als je diensten aanbied moet op de betreffende locatie dergelijke informatie ook weergegeven worden.