PDA

Bekijk Volledige Versie : Verhuizing en naamswijziging InstantXS



easy2host
05/08/09, 16:02
Iedereen zoekt naar vertrouwen en zekerheid bij een zakelijke transactie. Vaak wordt dan in de communicatie of in de huisstijl clichematige oranje gecombineerd met blauw. Net zo voor de hand liggend zijn Engelse namen voor internet bedrijven.

Slechts weinigen weten dit te vertalen naar een gedurfde naam die het gewoon in zich heeft. En dan ook nog een Nederlandse naam.
Wij hebben hier echter wel voor durven kiezen: NETZOZEKER.

Een naam die in een klap alles zegt en beter de lading dekt dan de oude naam InstantXS. Daarnaast zit in de naam en wijze waarop het is vormgegeven het woord "NET" en het woord "ZEKER". Het zal u duidelijk zijn waarom.

Om onze dienstverlening nog meer te benadrukken, hebben we een sterke claim bedacht die onze propositie, nog meer versterkt: "alleen de lusten van ICT".

Kortom; "wij nemen al uw zorgen uit handen."


Maatschappelijk en milieubewust werken

NETZOZEKER neemt haar maatschappelijke verantwoordelijkheid. Zo doneert NETZOZEKER standaard de eerste tien procent van uw eerste factuur aan een goed doel naar uw keuze. U kunt tijdens uw bestelling keuze maken uit diverse goede doelen.

Daarnaast proberen wij zo veel mogelijk servers te virtualiseren waardoor we flink wat stroom besparen. Ook maakt ons VMware platform gebruik van de VMware techniek DRS. Deze techniek maakt het mogelijk om op rustige tijden servers automatisch uit te schakelen op het moment dat het cluster minder resources nodig heeft. Uiteraard worden deze servers automatisch weer opgestart wanneer er weer meer resources nodig zijn.

Wij nemen overigens niet alleen zelf onze maatschappelijke verantwoording op milieugebied, wij werken bij voorkeur ook samen met toeleveranciers die milieubewust bezig zijn.


Ons nieuwe adres

Het afgelopen jaar is NETZOZEKER gegroeid waardoor we tevens genoodzaakt waren om te verhuizen naar een nieuwe pand.

NETZOZEKER B.V.
Gelderhorst 1E
7207 BH Zutphen
0800-NETZOZEKER (0800-6389693)

E. info@netzozeker.nl
I. www.netzozeker.nl

Bijlagen
- Infotorial de Stentor Juli 2009 (http://www.netzozeker.nl/downloads/destentorjuli2009.pdf)

Randy
05/08/09, 19:23
Ron, moest dat nu. Zo'n bajes-streepjesshirt. Boefjes!
Ik zal binnenkort eens in 0575 aankomen met taart. En mijn pizza's incasseren :).

(Waarom denk ik nog steeds aan Netzoeker als ik jullie naam zie. Of ben ik de eerste/enige?)

santema
25/08/09, 20:05
Net zo zeker als bij iemand anders?

Dezo
25/08/09, 20:34
Mooie, zeer geslaagde nieuwe site. Vond de vorige bedrijfsnaam wel beter, maar das persoonlijk :)

WH-Tim
30/08/09, 14:22
Ron, moest dat nu. Zo'n bajes-streepjesshirt. Boefjes!
Ik zal binnenkort eens in 0575 aankomen met taart. En mijn pizza's incasseren :).

(Waarom denk ik nog steeds aan Netzoeker als ik jullie naam zie. Of ben ik de eerste/enige?)

Dat denk je alleen na het lezen van jouw reactie. Nu lees ik ook constant Netzoeker..

MediaServe
30/08/09, 21:36
Een naam die in een klap alles zegt en beter de lading dekt dan de oude naam InstantXS. Daarnaast zit in de naam en wijze waarop het is vormgegeven het woord "NET" en het woord "ZEKER". Het zal u duidelijk zijn waarom.

Ik vind eigenlijk dat de naam juist helemaal niets zegt en geen lading dekt. InstantXS zegt juist wel iets, direct toegang, dat is wat je wilt met internetdiensten. Net zo zeker? Als wat? :)

Ik vind de website wel top!

Tip: Geef regels iets meer afstand, bijvoorbeeld 150% line-spacing.
Verder ziet de website eruit zoals een website eruit moet zien.

BDigitinternetdiensten
09/09/09, 14:32
Na 2 minuten paar keer klikken kwam ik al op een php fout.

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klanten/htdocs/include/product_selector.php on line 2754

Als je met een leeg winkelmandje verder wilt.

Verder idd erg netjes!