PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht host die ook PHP list mailings toelaat



DimitriD
29/07/09, 09:34
Ik had eerder al een item gepost in "shared webhosting".

Wij werken met Netfeed en hebben een eigen mailinglist via PHPlist van +/- 3.000 adressen.
Netfeed blokkeert onze account steeds omdat er blijkbaar veel abuse meldingen komen, vanwaar deze komen weet ik niet (ik ben ook geen echte kenner). Onze emailadressen zijn allemaal bekomen met double opt in en in onze mailing is telkens een unsubscribe button.

Nu adviseerde men mij in de "shared webhosting" om dit in een ander item te plaatsen, hier zou ik zeker aanbiedingen krijgen die ons wel de juiste mogelijkheid zou bieden.

Bedoeling is dus om domein, website (asp / php / database), phplist onder te brengen bij een host.

ichosting
29/07/09, 09:37
Ik had eerder al een item gepost in "shared webhosting".

Nu adviseerde men mij in de "shared webhosting" om dit in een ander item te plaatsen, hier zou ik zeker aanbiedingen krijgen die ons wel de juiste mogelijkheid zou bieden.


De juiste plek voor een offerte aanvraag is dan natuurlijk ook http://www.webhostingtalk.nl/aanbiedingen-gezocht/

Hier zullen ook geen aanbiedingen mogen worden gedaan. Vraag even een modje deze te verplaatsen.

wonko
29/07/09, 10:03
Zet dan in de "aanbieding gezocht" een vraag neer. Specifieer duidelijk alles wat nodig is: nodige diskspace, technologie, dataverkeer, etc...

aviestar
07/09/09, 19:17
Zoek even "leading" op; dat is hier verboden.