PDA

Bekijk Volledige Versie : SIDN opent EPP weblog



Michiel Henneke
23/07/09, 16:48
Vanaf vandaag publiceert SIDN alle wetenswaardigheden m.b.t. DRS-EPP op een eigen weblog: http://weblog.sidn.nl/.

Registrars kunnen reageren op de stukken, zich abonneren op de RSS-feed of de mailnieuwsbrief van het log.

wdv
24/07/09, 11:37
Heel goed! Zal deze blog met interesse volgen.

wdv
24/07/09, 11:40
Misschien een leuk idee: registrars kunnen vragen indienen waarbij er van de veelgestelde en/of interessante vragen er bijvoorbeeld één per week door SIDN uitgewerkt kan worden.

WH-Tim
24/07/09, 17:09
Ik heb me geabonneerd. Een erg goede zet van SIDN om ook eindelijk eens op een anno 2009 goede manier naar buiten te treden. Dit is een manier die de doelgroep aanspreekt.

Thomas.R
24/07/09, 17:27
Wat krijgen we nou, het lijken wel complimentjes voor SIDN haha ;)

WH-Tim
24/07/09, 18:21
Wat krijgen we nou, het lijken wel complimentjes voor SIDN haha ;)

Yes! Iedereen kan dat, het is het proberen waard ;)

Michiel Henneke
29/07/09, 16:21
Misschien een leuk idee: registrars kunnen vragen indienen waarbij er van de veelgestelde en/of interessante vragen er bijvoorbeeld één per week door SIDN uitgewerkt kan worden.

Lijkt mij prima. In beginsel worden alle vragen van registrars beantwoord. Het moet voor dit weblog natuurlijk wel over EPP of gerelateerde onderwerpen gaan..

Bedoelde je dat of bedoel je vragen in bredere zin.

nick@dcoostkamp
29/07/09, 16:24
interessant, goed om volgen.

wdv
29/07/09, 16:28
Lijkt mij prima. In beginsel worden alle vragen van registrars beantwoord. Het moet voor dit weblog natuurlijk wel over EPP of gerelateerde onderwerpen gaan..

Bedoelde je dat of bedoel je vragen in bredere zin.

Ik bedoelde inderdaad specifieke EPP-vragen.

Michiel Henneke
30/07/09, 13:17
OK, Op het weblog staat vandaag een voorbeeld van een specifiek beantwoorde vraag. Schroom niet ze te stellen. Wij ontvangen automatisch bericht wanneer een nieuwe reactie geplaatst is.

wdv
30/07/09, 14:31
Heel mooi, top! :-) Zal er eens over nadenken.

Michiel Henneke
04/08/09, 09:36
Na een trage start vanmorgen weer drie nieuwe vragen. Het loopt lekker zo!