PDA

Bekijk Volledige Versie : WANTED: DRS systeem



jinxedworld
10/07/09, 09:17
Hi,

Ik ben op zoek naar een DRS systeem. Het systeem dient dan ook alleen domeinaanvragen te doen. Dus geen klantbeheer, facturatie, administratie en dergelijke. Ik kwam al iets tegen op www.i-netsoft.nl wat ons wel aansprak, maar ik ben natuurlijk op zoek naar alternatieven! Ook heb ik een blik geworpen op het EPP-DRS op webta.net, maar deze heeft dan weer geen PowerDNS ondersteuning, en het is niet geheel doorzichtig en vooral gespitst op klanten die zelf kunnen inloggen en zelf hun registraties kunnen uitvoeren.

Het doel van het DRS is voor intern gebruik, dus klanten zullen hier niet op kunnen inloggen.

Dingen zoals WeFact, AWBS en WHMCS zijn geen optie, veel te veel functionaliteit wat we helemaal niet nodig hebben, we willen puur en alleen registreren. (.NL/.COM/.NET/.ORG/.CO.UK/.NU/.EU/.NAME en nog een paar exotische tld's :) )

Iemand suggesties? (behalve zelf coden :whistling:)

ichosting
10/07/09, 09:34
Neem even contact op met Mike van Mijn-sleutel. Deze hebben denk ik precies wat je zoekt.

jinxedworld
10/07/09, 09:35
Neem even contact op met Mike van Mijn-sleutel. Deze hebben denk ik precies wat je zoekt.

Inderdaad, dat is i-netsoft.nl :) En ik heb hem ook al gesproken, maar ben nog steeds op zoek naar alternatieven :)

ichosting
10/07/09, 09:40
Lol, idd. Overheen gelezen. Mijn excuus ;)

jinxedworld
10/07/09, 09:45
Lol, idd. Overheen gelezen. Mijn excuus ;)

T is nog vroeg he :P

:lovewht:

ju5t
10/07/09, 09:49
Even voor de duidelijkheid, je wilt een DRS systeem welke ook de domeinnaam in DNS gaat toevoegen? Dat is niet puur registratie natuurlijk ;-)

Daarbij is het nog wel van belang waar .eu, .nu en dergelijke worden geregistreerd. Zijn jullie zelf member van de desbetreffende TLD of gaat dit via tussenpartijen?

jinxedworld
10/07/09, 10:05
Even voor de duidelijkheid, je wilt een DRS systeem welke ook de domeinnaam in DNS gaat toevoegen? Dat is niet puur registratie natuurlijk ;-)

Daarbij is het nog wel van belang waar .eu, .nu en dergelijke worden geregistreerd. Zijn jullie zelf member van de desbetreffende TLD of gaat dit via tussenpartijen?

DNS toevoegen kunnen we zelf ook regelen dmv ons BPM systeem, dus dat is geen keiharde eis, maar gewoon practisch :)

We zijn SIDN member, en de overige domeinen willen we via key-systems gaan doen. Op het moment loopt het via joker.com, realtime registrar en nog een paar. Maar we zijn daar niet mee getrouwd, dus andere opties zijn zeker mogelijk.Zolang alles maar op de volle automaat kan vanuit een centraal systeem voor ons :)

Dotdns
17/07/09, 15:40
neem eens contact met ons op,
indien je nog zoekt, kunnen wij u waarschijnlijk helpen

jinxedworld
24/07/09, 14:02
neem eens contact met ons op,
indien je nog zoekt, kunnen wij u waarschijnlijk helpen

We zoeken zeker nog. Heb je net geprobeerd te bellen op je .NL en .BE nummer, ik vermoed vakantie periode? ;). Bel mij anders even op 050-5775822, doorkiezen op 9701.