PDA

Bekijk Volledige Versie : adobe flash server



shamier
26/06/09, 12:23
ben opzoek naar een adobe flash server?

Randy
26/06/09, 12:28
www.adobe.com ?

MMaI
26/06/09, 12:32
http://www.lmgtfy.com/?q=adobe+flash+server

hrodenburg
26/06/09, 12:38
ben opzoek naar een adobe flash server?

Maar dat weet je niet zeker? Gezien het vraagteken? Kom op zeg, hier kan niemand toch iets mee. Je zult toch iets duidelijker moeten zijn voordat je een zinnig antwoord kunt verwachten.

The-BosS
28/06/09, 01:29
Zoals hrodenburg al aangeeft, ben je op zoek naar de software, een hoster of opensource variant hiervan?

goudgeel
28/06/09, 06:01
red5 ,Wowza misschien ? Heb ik nu Bingo ?

copyfile
29/06/09, 18:03
Ik ben eigenlijk ook naar een soortgelijk programma op zoek. Wat ik wil is dat je een programma hebt waar je .flv files kan inladen en dat die dan beginnen met spelen. Gebruikers kunnen dan de stream openen en zien de video die op dat moment bezig is etc. Ik zoek dus een gratis programma waarmee ik dit kan hosten op windows. Heb red5 en wowza al geprobeerd maar kom er niet echt uit helaas.

MMaI
29/06/09, 18:29
Ik ben eigenlijk ook naar een soortgelijk programma op zoek. Wat ik wil is dat je een programma hebt waar je .flv files kan inladen en dat die dan beginnen met spelen. Gebruikers kunnen dan de stream openen en zien de video die op dat moment bezig is etc. Ik zoek dus een gratis programma waarmee ik dit kan hosten op windows. Heb red5 en wowza al geprobeerd maar kom er niet echt uit helaas.

zoeken blijkt vooral voor nieuwe leden van WHT vaak een probleem te zijn, en ondanks dat google uitgebreide opties hiervoor heeft, blijkt het elke keer weer een uitdaging en vraagteken waarom sommigne dit beter beheersen dna anderen.

om dit niet een volledige rant post te latne zijn geef ik je hierbij toch een advies over de flash media server.
De vraag is natuurlijk of je dit zelf niet had kunnen vinden of bedenken.

http://www.joachim-bauch.de/tutorials/red5/HOWTO-StreamCustomDirectories.txt

Thomas.R
29/06/09, 18:30
Je kan ook even kijken naar ffmpeg, ik weet alleen niet als dat ook kan werken op Windows. Op linux werkt het zeer goed.