PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohaa v1.00 gameserver probleem



sedenko
24/06/09, 23:35
Hallo allemaal,

Mijn provider heeft een probleempje als ze een mohaa server starten werkt alles maar ik kan niet joinen als ik het ip in hlsw intik krijg ik als port 12201:12203 en het hoort alleen 12203 te zijn.

Hier is de server config

set dedicated 1
set ui_console "1"
set rconpassword "4711"
set sv_hostname "=]RSA[= public server"
set sv_maxclients "8"
set sv_privateClients "0"
set sv_privatepassword "4728"
set g_gametype 3
set port 12203
sv_floodProtect 1
sv_flood_waitdelay 10
sv_flood_persecond 4
sv_flood_msg 5
set g_teamdamage "1"
sv_gamespy "1"
set g_inactiveSpectate "120"
set g_inactiveKick "900"
fraglimit "10"


set developer 2
set chat 1
seta sv_chatter 1



set logfile "1"


sv_maplist "dm/mohdm1 dm/mohdm3 dm/mohdm6 dm/mohdm7"

// starting map when launched
map dm/mohdm6


Hebben jullie enig idee hoe wij dit kunnen oplossen?

Alvast bedankt
Sedenko

Moc
24/06/09, 23:49
Lijkt erop dat je host de verkeerde parameters heeft ingevoerd....
Misschien twee keer net_port gebruikt...

Je config ziet er sowieso niet echt goed uit om eerlijk te zijn:
set port 12203, bijvoorbeeld is helemaal geen commando....
set net_port daarentegen wel

sedenko
25/06/09, 00:36
Lijkt erop dat je host de verkeerde parameters heeft ingevoerd....
Misschien twee keer net_port gebruikt...

Je config ziet er sowieso niet echt goed uit om eerlijk te zijn:
set port 12203, bijvoorbeeld is helemaal geen commando....
set net_port daarentegen wel

Dit probleem heb ik al gevonden en veranderd nog steeds het probleem

Moc
25/06/09, 00:55
1. Ik raad je aan om een duidelijkere/overzichterlijkere config file te gebruiken. Dit is vragen om problemen.

2. Vooralsnog denk ik dat het probleem bij je host ligt. Vraag even of ze de parameters controleren.

sedenko
25/06/09, 01:40
1. Ik raad je aan om een duidelijkere/overzichterlijkere config file te gebruiken. Dit is vragen om problemen.

2. Vooralsnog denk ik dat het probleem bij je host ligt. Vraag even of ze de parameters controleren.

ik heb het hun nog niet gevraagt maar wat moet ik me met de parameters voorstellen?

Marin
25/06/09, 02:00
ik heb het hun nog niet gevraagt maar wat moet ik me met de parameters voorstellen?

Waarom niet? Dat lijkt me toch wel de eerste actie.. Nu moeten wij een beetje in het wilde weg gaan gokken terwijl zij dit wellicht snel oplossen.

In een ander topic (http://www.webhostingtalk.nl/unix-linux-bsd/150646-mohaa-installeren-op-centos.html) geef je aan dat je zelf een MOH server aan het opzetten bent.. Staat dat hier helemaal los van? Hier geef je aan dat je bij een provider zit.

sedenko
25/06/09, 02:18
Waarom niet? Dat lijkt me toch wel de eerste actie.. Nu moeten wij een beetje in het wilde weg gaan gokken terwijl zij dit wellicht snel oplossen.

In een ander topic (http://www.webhostingtalk.nl/unix-linux-bsd/150646-mohaa-installeren-op-centos.html) geef je aan dat je zelf een MOH server aan het opzetten bent.. Staat dat hier helemaal los van? Hier geef je aan dat je bij een provider zit.

dat staat er los van. ik heb geen idee van linux dus heb nu een windows test vps om te kijken of deze game hierop draait

Marin
25/06/09, 02:35
dat staat er los van. ik heb geen idee van linux dus heb nu een windows test vps om te kijken of deze game hierop draait

Ok, leg het probleem dan even neer bij je provider. Los het samen met hun op.

Moc
25/06/09, 09:10
Ik snap de situatie nog niet helemaal.

Je hebt een windows vps, en heb je daar je mohaa server op draaien? Of heb je een mohaa servers bij een gameserver provider gehuurd, waar je nu een probleem mee hebt?

Indien je een mohaa server gehuurd hebt, waar je het probleem mee hebt, kan je het beste naar je provider gaan, en daar het probleem voorleggen.
Indien je op je eigen windows vps bezig met met de betreffende server, kan je gaan googlen op 'mohaa server setup' e.d. (aandacht voor de parameters)

Zoals ik al in andere posts van je hebt aangegeven raad ik je echt aan - indien je maar één server wilt - deze te huren bij een host (weet niet of je dit al gedaan heb dus, zie hierboven)

Piwi-Web
25/06/09, 19:31
is het inmiddels gelukt?

WeServIT
26/06/09, 00:25
Ja is werkend nu!