PDA

Bekijk Volledige Versie : -knip-



DSJproductions
17/06/09, 22:14
-knip-

Triloxigen
17/06/09, 22:22
Vraag de jaarresultaten eens op via de kvk, kan je ook al interessante info verschaffen.

Vorige maand plaatste ze nog een vacature, het zegt niet altijd iets natuurlijk maar blijkbaar hadden ze er toen iig wel vertrouwen in (en aannemend nu nog steeds)?
Hoe kom je zelf aan die info dan?

Pirus
17/06/09, 22:38
als het echt zo is wil ik best hun klanten bestand overnemen :)
Of de boel overnemen....

DSJproductions
17/06/09, 22:43
Hoe kom je zelf aan die info dan?
Van een klant, die dat weer van een (andere, ook grote) hostingpartij heeft vernomen tijdens een VvE vergadering. Tja, zo kom je nog eens mensen tegen.

Dezo
17/06/09, 23:17
Wel beetje gevaarlijk om dit zomaar naar buiten te gooien.

WeServIT
17/06/09, 23:23
Wel beetje gevaarlijk om dit zomaar naar buiten te gooien.

Ja inderdaad, hopelijk horen we nog of *kuch* werkelijk een fallissement heeft of dat het niet zo is, ik had er in ieder geval nog niks over gehoord.

Markuz
17/06/09, 23:24
Niet echt netjes van je om zo dit bericht te publiceren. Zo kun je een bedrijf behoorlijk schade..

Dezo
17/06/09, 23:24
Niet echt netjes van je om zo dit bericht te publiceren. Zo kun je een bedrijf behoorlijk schade..

Daarom, en google heeft dit ondertussen al opgepikt.

Marin
17/06/09, 23:26
Wellicht kan een mod de bedrijfsnaam nog even wegpoetsen ;)

pvdpf
17/06/09, 23:34
Kijk inderdaad uit met deze uitspraken van je.

En, via via via lijkt me nou niet echt een betrouwbare bron.
En laat de mod de titel even aanpassen..

DSJproductions
17/06/09, 23:39
Niet echt netjes van je om zo dit bericht te publiceren. Zo kun je een bedrijf behoorlijk schade..
Want? *kuch* veroorzaakt zelf nog veel meer schade bij haar klanten als dit gerucht waar is. Ze hadden op z'n minst bijtijds openheid van zaken mogen geven.
Van wat ik begrepen heb wordt het bedrijf zelfs inmiddels opgesplitst. Nogmaals, ik heb het uit tweede hand, maar dat hier niets van waar is, is sowieso niet het geval. De vraag is echter HOE ernstig en serieus het is.

Triloxigen
17/06/09, 23:42
Van een klant, die dat weer van een (andere, ook grote) hostingpartij heeft vernomen tijdens een VvE vergadering. Tja, zo kom je nog eens mensen tegen.

O, ja ze zijn altijd goed in het steken van messen in elkaars rug.
Ik zou het niet per definitie voor waarheid aannemen ;)

Opsplitsen zegt ook niks over de status van een bedrijf natuurlijk...

Horen zeggen vind ik iig nou niet echt een bron waar ik van uit zou gaan, maar zoals eerder gezegd vraag dan even de gegevens op bij de kvk.

pierce
17/06/09, 23:44
Want? *kuch* veroorzaakt zelf nog veel meer schade bij haar klanten als dit gerucht waar is. Ze hadden op z'n minst bijtijds openheid van zaken mogen geven.
Van wat ik begrepen heb wordt het bedrijf zelfs inmiddels opgesplitst. Nogmaals, ik heb het uit tweede hand, maar dat hier niets van waar is, is sowieso niet het geval. De vraag is echter HOE ernstig en serieus het is.

Bedrijven houden dit stil juist om schade te voorkomen. Wat denk je dat er gebeurt als (potentiele) klanten dit bericht lezen? Die kiezen regelrecht een andere provider, iets wat een doorstart/opslitsing nou niet echt bepaald bevorderd.

janneman
17/06/09, 23:53
En een slotje.
Als ieder gerucht met naam en toenaam in Google zou komen, dan is het einde wel een beetje zoek.