PDA

Bekijk Volledige Versie : Burchtfestival



GuusDeGraeve
15/06/09, 20:07
Ik heb nog even de regels doorlopen en zag niet meteen een reden waarom ik dit niet zou mogen plaatsen. Dit lijkt mij ook de juiste plaats op het forum hiervoor. Als het toch ongepast zou zijn, verwijder het dan gerust meteen, mijn excuses hiervoor dan.

Naast mijn bezigheden met webhosting en dergelijke ben ik ook dj. Ik doe momenteel mee aan een wedstrijd voor dj's. Als ik die win mag ik een opwarmings setje draaien op Burchtfestival in Herzele. Ik ben bij de 10 geselecteerde dj's maar moet nu dus zoveel mogelijk stemmen halen.

Mochten hier mensen zijn die over een Netlog profiel beschikken, deze kunnen stemmen via onderstaande poll:

Mijn artiestennaam is djXeeder

http://nl.netlog.com/burchtfestival/polls/pollid=1249829

Alvast erg bedankt, en nogmaals mijn excuses als dit bericht hier niet thuis hoort.

MMaI
15/06/09, 20:10
het zou helpen als je aangeeft wat je artiestennaam is ;)

overigens hoort dit thuis in de lounge, gezien het feit dat het niks te maken heeft met hosting

GuusDeGraeve
15/06/09, 20:20
dj Xeeder is dus mijn artiestennaam :) en als iemand deze kan verplaatsen naar de lounge.

Sorry voor de misplaatsing.

Henky!
15/06/09, 22:24
Wil ik wel eerst een stukje muziek horen !

GuusDeGraeve
15/06/09, 23:09
Dat kan je doen op de Burchtfestival-pagina :). En als je even op google zoek zal je wel voldoende stukjes muziek van mij vinden.

Marin
15/06/09, 23:10
En als je even op google zoek zal je wel voldoende stukjes muziek van mij vinden.

Dus wij moeten moeite doen?

GuusDeGraeve
16/06/09, 00:30
Dus wij moeten moeite doen?

Ik zei er toch bij dat je een stukje muziek kon vinden op de burchtfestival pagina zelf. En ik denk ook niet dat de moderators het gepast zullen vinden als ik hier links naar setjes zet :). Maar stuur gerust een PM als je toch graag een stukje muziek wil zonder daarvoor op google te moeten zoeken.

Desmond
16/06/09, 07:16
Je staat iig al flink bovenaan !

GuusDeGraeve
16/06/09, 08:01
Inderdaad, maar jammer genoeg kan dat bij die polls snel veranderen eens je niemand meer vind die nog kan stemmen :). Vandaar, elke stem is welkom :).