PDA

Bekijk Volledige Versie : wie ervaring met xsnews



glda19
06/06/09, 20:17
hi
Wie heeft er ervaring met xsnews.
Ik geen goede slechte service naar mogelijk resellers toe.
kreeg zelf het verwijt dat ik niet zelfstandig aan api kon opstellen via hun pdf.
Er stond zelf geen bv in de pdf van hoe het moest. En dan durven ze nog verwijten geven. En veel mails blijven on beantwoord.

Randy
06/06/09, 20:31
Lees je eigen tekst/vraagstelling eens door en kijk eens of je het zelf snapt. Ik in ieder geval niet.

Kenneth
06/06/09, 21:49
Als end user heb ik goede ervaring met XSNews. Nooit problemen gehad, nooit support nodig gehad :).

@Randy: waarschijnlijk niemand niet :)

DC^
06/06/09, 22:32
hi
Wie heeft er ervaring met xsnews.
Ik geen goede slechte service naar mogelijk resellers toe.
kreeg zelf het verwijt dat ik niet zelfstandig aan api kon opstellen via hun pdf.
Er stond zelf geen bv in de pdf van hoe het moest. En dan durven ze nog verwijten geven. En veel mails blijven on beantwoord.

Misschien zou het handig zijn als je even je vraag beter formuleert.

Want goede slechte service... is al helemaal vaag gezegt.

Erik H.
07/06/09, 01:09
Eerst een cursus Nederlands er tegen aan gooien ? Kan me voorstellen dat een heldere communicatie met dit soort zinsopbouw inderdaad zeer lastig gaat ...

Michiel_XS
08/06/09, 15:24
Hi Glenn,

We hebben deze kwestie via de mail afgehandeld. Lijkt me geen reden om hier te gaan klagen als ik geen fatsoenlijke reactie heb gekregen.

Marin
08/06/09, 15:29
hi
Wie heeft er ervaring met .
Ik geen goede slechte service naar mogelijk resellers toe.
kreeg zelf het verwijt dat ik niet zelfstandig aan api kon opstellen via hun pdf.
Er stond zelf geen bv in de pdf van hoe het moest. En dan durven ze nog verwijten geven. En veel mails blijven on beantwoord.

Ik denk dat ik het snap. Hier de vertaling zoals ik het lees:


Wie heeft er ervaring met (voor google maar even weggelaten)?

Ik geen goede. Ze hebben slechte service naar mogelijke(potentiele) resellers toe.

Ik kreeg zelf het verwijt dat ik niet zelfstandig een api kon bouwen aan de hand van hun PDF handleiding.

Er stond zelfs geen voorbeeld van hoe het zou moeten in de PDF. En dan durven ze nog mij de schuld te geven. En veel mails blijven onbeantwoord.

Dat is zoals ik t interpreteer ;) Maar volgens mij is het al onderling opgelost.

frederikske
27/07/09, 15:33
Hoe het met resellers zit (dat vraag je toch in je start post, voor zover ik die begrijp), weet ik niet. Maar als end-user ben ik toch zeker tevreden.

Apoc
27/07/09, 15:48
Het nut van dit topic ontgaat me geheel. Mocht er reden zijn om dit topic opnieuw te openen dan verneem ik dat graag (inclusief onderbouwing).