PDA

Bekijk Volledige Versie : website beheering



Jeffreyhoekman
13/05/09, 15:21
Beste webhostingtalk.nl

Ik heb verschillende site's in beheer
Maar om het mezelf makkelijk te maken zoek een een script zodat ik alle gegevens er in kan zetten

Dus

Naam eigenaar
Naam webhosting bedrijf/login gegegvens van alles
Status: of het werkt
En betaling ( rekening van ons)


Met vriendelijke groet
jeffreyh

Triloxigen
13/05/09, 15:25
Excel? Mysql?

je bent enigzins onduidelijk wat je er mee wilt doen..

Jeffreyhoekman
13/05/09, 15:33
Dat ik zelf website kan toevoegen zodat als er storing is dat ik gelijk kan zien waar diegene gehost staat en wat die login gegevens zijn

ronaldlokers
13/05/09, 15:37
Wil je ook melding van die storing? Of wil je puur een pagina met je sites en dan zien welke op dat moment benaderbaar zijn en welke niet?

mikeh
13/05/09, 15:39
login gegevens in een database, lekker secure *kuch*

Triloxigen
13/05/09, 16:06
Dat ik zelf website kan toevoegen zodat als er storing is dat ik gelijk kan zien waar diegene gehost staat en wat die login gegevens zijn

Waarom gebruik je daar niet gewoon Excel voor?

YolkNet
13/05/09, 16:59
"Status: of het werkt"

Bedoel je de website? Dat kan wel in Excel, maar php lijkt me makkelijker.
Of er een kant en klaar script voor is weet ik niet. Waarschijnlijk met een beetje zoeken op Hotscripts.com (http://www.hotscripts.com) zit er misschien wel wat tussen.

Jeffreyhoekman
13/05/09, 18:35
als het kan ook storingen

mikeh
13/05/09, 20:06
Sort of nagios monitoring ?

ju5t
13/05/09, 20:08
Als je het simpel wilt houden, maak het dan gewoon in Access. Relatief veilig en in principe in een klein uurtje te maken. Tenzij je storingen automatisch wilt bijhouden met monitoring zoals mikeh zegt met Nagios, dan wordt het andere koek.

Marin
13/05/09, 23:30
tjah, wij hebben veel login gegevens in keepass, daar kan je ook een notitie bijzetten. erg handig ;) en veilig.