PDA

Bekijk Volledige Versie : Alternatief Navicat + backups per email versturen



antianoniem
09/05/09, 16:38
heeft iemand een alternatief voor Navicat Mysql - zeer handig mysql backup programma met eigen extensie waardoor sql files nooit corrupt zijn. Sinds dat ik windows 2008 gebruik werkt de schedule niet goed meer waardoor hij dus niet elke dag automatisch backupped.

Ook zou ik graag willen weten of er een programma bestaat waardoor je op wildcard files kan versturen per email, elke dag automatisch. Zijn relatief kleine backups, dus ftp backup is overkill.

Ramon Fincken
09/05/09, 17:33
al eens naar cobian backup gekeken?

wat is een wildcard file nu precies? nooit van gehoord.

antianoniem
09/05/09, 17:58
Dus op wildcard bepaalde files e.g.: wildc*, dat hij dus ook wildcard1, wildcard2 etc pakt.

Overigens nog een vraag: is het mogelijk via een bepaald programma juist files op te vragen? Dus vanaf backup server bepaalde files opvragen/downloaden dmv ftp van server.

Ramon Fincken
09/05/09, 18:00
hmm je kunt met cobian FTP inlezen en filters toepassen op include en exclude, wellicht dat dat toch iets voor je kan zijn, als ik me niet vergis oo kmogelijk om commandos uit te voeren als een backup start/klaar is.

Maar .... als je geheel wat anders zoekt zou ik je helaas niet verder kunnen helpen.