PDA

Bekijk Volledige Versie : Script aanpassen



jbmusic
08/05/09, 15:35
Beste forum leden,

Ik wil een bestaand script aanpassen door het toevoegen van een extra kolom. Nu is het alleen jammer dat mijn javascript niet heel ver gaat, dus vandaar dat ik jullie hulp in roep.

Ik ben opzoek naar iemand die dit voor mij zou kunnen doen, tegen vergoeding. Het zal geen schokkende aanpassing zijn, maar ja het moet nu eenmaal wel werken, dus vandaar...

wie o wie heeft interesse. Graag PM

MMaI
08/05/09, 16:07
zo te zien is dit je tweede topic op deze site die over het aanpassen van scripts gaat, en vandaar mijn volgende opmerking:

1. WHT is geen scripters website, hiervoor kun je beter terecht op bijvoorbeeld: phphulp.nl , sitedeals etc
2. je post hier een aanvraag dat iemand het op commerciële basis doet, zorg er dan voor dat dit in de juiste categorie staat (personeel gezocht / aangeboden)
3. als je daadwerkelijk hulp verwacht in deze topics, zorg dan voor een complete omschrijving van je probleem, zodat niet iedereen dezelfde vragen hoeft te stellen.

Welkom op WHT ;)

jbmusic
09/05/09, 13:51
Oké!
Het gaat hiet ten eerste over een ander script, ten tweede heeft het betrekking op een stukje hosting techniek en ten derde had ik er bij gezet, dat het commercieel mag zijn.. maar hoeft niet.....