PDA

Bekijk Volledige Versie : Wees welkom nieuwe oplichter ... World Business Register



Paul Z.
05/05/09, 13:37
Is het de tijd van het jaar ofzo???
Deze kreeg ik in mijn inbox:


Dear Ladies and Gentlemen.

In order to have your company inserted in the registry of World Businesses for 2009/2010 edition, please print, complete and submit the enclosed form (PDF file) to the following address:

WORLD BUSINESS GUIDE
P.O. Box 2021
3500 GA Utrecht
The Netherlands

email: register@wbg2day.com
FAX: +31 20 524 8107

Updating is free of charge!

If you are not the intended recipient, please submit an email to unsubscribe@wbg2day.com Your request shall be dealt with accordingly.


Denken ze nou echt dat mensen 995 euro per jaar gaan betalen voor 3 jaar achtereen???

Zie bijlage....

Ik denk niet dat er veel tegen dit soort "bedrijven" gedaan kan worden, buiten veel negatieve publiciteit geven!

mikeh
05/05/09, 13:42
geen virri in de pdf dit keer ? ;)

Thomas.R
05/05/09, 13:42
Ik denk dat er voldoende mensen hier in trappen, anders komen dit soort websites ook niet als paddenstoelen uit de grond zetten. Het is dat jij al had gezegd dat het 995 euro kost per jaar anders had ik het ook niet gevonden. UPDATING IS FREE OF CHARGE). dik gedrukt zodat mensen denken dat het gratis is..

Zielige mensen, er komt vast nog wel eens een dag dat men hier wel iets tegen kan doen.

groenleer
05/05/09, 13:43
Ook hier weer, melden bij KVK en Steunpunt Acquisitie Fraude.

Hoe meer dat ze op de hoogte zijn hier van, hoe beter. Veel van deze zaken kunnen te herleiden zijn tot de zelfde personen.

wonko
05/05/09, 14:24
is een scam dat al enkele jaren loopt, en er zijn mensen die hier rechtuit intrappen. Zeer pijnlijk.

martinvandebelt
05/05/09, 14:31
Cirkuleert trouwens niet alleen in Nederland, maar ook ik kreeg hem een paar maanden geleden na het oprichten van een Deense BV.
Hoe ze aan m'n mailadres komen, zou ik dus echt niet weten - lijkt wel of ze die ergens inkopen. Zeer triest.