PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] APC / KVM / 1xServer



las3r
04/05/09, 02:28
Hiya,

Ons bedrijfje in Griekenland heeft de laatste tijd wat tegenslagen gehad, en wij zijn genoodzaakt om van een full-rack richting colocatie te gaan omdat op dit moment de boel niet uitkan. Ik ben op het moment woonachtig in athene, griekenland, maar zal vanaf eind Juni weer vast in nederland verblijven.

Met de opheffing van het rack hebben we de volgende apparatuur liggen (wij zijn eerste eigenaars). Voor alle spullen geldt : Verzending via UPS of ophalen vanuit Gyrocentre Amsterdam (op afspraak).

KVM-over-IP

Merk / type: Altusen KN9116 (http://www.tcwshop.nl/shop/Altusen-KN9116-p-1092.html).
Opmerkingen: Deze KVM heeft 1 jaar en 3 maanden gedraaid zonder enige problemen. Ik geloof dat we zowel ps/2 als usb kabels bij deze set hebben. Origineel aangeschaft voor €1300,00 ex 19% btw, orginele aanschafbon is beschikbaar. Garantie is ondertussen vervallen (1 jaar).


APC:

Merk / type: APC Masterswitch - AP7951 (https://www.kvms.com/Print/PrintProductID.aspx?ProductID=41396)
Opmerkingen: Perfecte APC, ook 1jaar en 3 maanden gedraaid zonder enig heibel. Orgineel aangeschaft voor 799,00 EUR ex 19% BTW. Originele bon is beschikbaar, garantie is vervallen (ook 1 jaar).

IBM server
Merk / Type: IBM xSeries 364 (3U volgens mij)
CPU: 4x XEON (singlecore) 2.7Ghz
RAM: 8x2 GB IBM chipkill DDR.
HDD: 1x 73GB SCSI (is wel aan vervanging toe)
Misc:: 1x CDROM speler (laptop-size).
Stroomverbruik: Rond de 1.2 Amps met 20% continu load.

Extra: Deze server is bijtijds aangeschaft voor eventuele virtualisatie, 1.5 jaar terug. Garantie is ondertussen vervallen, en servertje draait nog altijd prima, maar wegens de opdoeking van ons rack heb ik niet de mogelijk om deze bak voor de 'fun' nog te laten draaien. Mag weg voor elk realistisch bod. Wellicht leuk speelgoed voor een thuisknutselaar, of een eventuele lan-party hoster.

Voor alles geld - mag weg voor elke redelijk bod, echter verwacht ik voor de APC / KVM een redelijke prijs daar dit spul gewoon goed werkt (en nog nooit een probleem heeft gehad).

Alle reacties via PM of via mijn email (erik.hoeksma@gmail.com).

Als er iets verkocht wordt, dan meld ik het hier, zodat mensen niet onnodige moeite gaan doen.

Met vriendelijke groet,

Erik Hoeksma.

las3r
05/05/09, 13:14
APC is verkocht.

Erik

las3r
11/05/09, 19:21
APC | KVM | switch (niet in dit topic) verkocht.

Puur de IBM server mag weg, voor elk redelijk bod.

:)