PDA

Bekijk Volledige Versie : Solid host



broker
03/05/09, 12:23
Hallo,

weet iemand wat solid host nu precies bied als je er een VPS afneemt, moet je zelf nog zorgen voor mail applicatie spamfilters enz enz?

hoe tevreden zijn mensenover hen...

alvast bedankt!

Randy
03/05/09, 12:28
Weinig aan te merken op Solidhost. Prettige mensen en ook de diensten worden goed geleverd. De VPS servers zijn goed betaalbaar (je moet ze zeker niet vergelijken met een 10-euro VPS) en de support is goed. Enigste nadeel is dat je geen telefonische support krijgt, dat is wel iets om rekening mee te houden.
Als je vooraf netjes aangeeft welke appliceties je wilt, worden ze voor je geïnstalleerd. Dit al dan niet met een plug-in voor je controlpanel. Van iedere zakelijke provider mag je dit trouwens verwachten.
Dus duidelijk zijn in wat je wilt en dit vooraf bij bestelling opgeven.

Gister zocht je trouwens nog een reseller account. Je gaat nu toch voor een VPS? Overleg dan wel even met de provider wie het beheer voor zijn rekening neemt.

dreamhost_nl
03/05/09, 13:58
Lijkt me dat je hiervoor beter contact kunt opnemen met Solid Host zelf.
Wie anders dan Solid Host zelf zal je dit tenslotte kunnen vertellen?

broker
03/05/09, 14:01
Lijkt me dat je hiervoor beter contact kunt opnemen met Solid Host zelf.
Wie anders dan Solid Host zelf zal je dit tenslotte kunnen vertellen?

ja, maar ik wil juist ook horen van mensen die er geen baad bij hebben wat hun bevindingen zijn. en ik denk niet dat ik vandaag iemand daar te pakken krijg..

Erik H.
03/05/09, 14:05
ja, maar ik wil juist ook horen van mensen die er geen baad bij hebben wat hun bevindingen zijn. en ik denk niet dat ik vandaag iemand daar te pakken krijg..

Nou dan zit je hier niet 100% goed, aangezien zo'n 90% hier op het forum een concurrent is van ze :clown:

broker
03/05/09, 14:16
Nou dan zit je hier niet 100% goed, aangezien zo'n 90% hier op het forum een concurrent is van ze :clown:

en juist die zijn kritiesch, en dat zoek ik, mijn vorige hosters ben ik niet zo gelukkig, ik wil nog een keer overstappen, want ik ben dat een beetje beu aan het worden met crappy suppert ed, daarom ook maar een vps dan kan ik zelf ook meer zoeken waar het probleem is en niet zo afhankelijk te zijn.

maar ik denk dat je me wel begrijpt :rolleyes:

ju5t
03/05/09, 14:40
Je kunt ze gerust nu een e-mail sturen met je vragen, ook vandaag nog. Wij zijn in ieder geval tevreden over de dienstverlening.

Ramon Fincken
03/05/09, 14:51
en juist die zijn kritiesch, en dat zoek ik, mijn vorige hosters ben ik niet zo gelukkig, [ .. ]

Dat is een goede gedachte, maar kijk ook eens op de hosting vergelijkingswebsites zoals bijvoorbeeld www.ispgids.com

Ber|Art
04/05/09, 09:09
En www.webhosters.nl verder is WHT geen webhosters.nl of ISPgids dus deze gaat dicht.