PDA

Bekijk Volledige Versie : Website door sturen



supershadow
01/05/09, 02:24
Beste Mensen

ik heb een ongewonen vraag

is het mogelijk om website door te sturen naar een server om via die server de website te bekijken ?

Het zit als volgt ik heb een robot daar zit een website op.
als ik binnen het bedrijf wil kijken werk het prima en snel.
maar als ik het thuis wil bekijken is de website zo traag als het maar kan en werkt het ook nog niet goed.

het kom er gewoon opneer dat de server de website jat en dat de server de website dan host maar weet niet of daar software voor is.
het moet wel een soort van live stream zijn omdat website toon wat er op dat moment gebeurt met de robot

iemand hier een oplossing voor ?

alvast Bedankt voor antwoord
grzz shadow

daveww
01/05/09, 04:24
Ik kan je vraag/idee niet volgen, kun je het wat beter formuleren?
Je kunt bijvoorbeeld via DNS een domein doorsturen naar een andere server.
Of gewoon simpelweg site verhuizen en nameservers changen

aristo
01/05/09, 09:02
Het zit als volgt ik heb een robot daar zit een website op.
als ik binnen het bedrijf wil kijken werk het prima en snel.
maar als ik het thuis wil bekijken is de website zo traag als het maar kan en werkt het ook nog niet goed.


Hoi, Als ik het goed begrijp, heb je automaat/robot die je via IP-toegang (webbrowser) bestuurt. Binnen het bedrijf heb je via het eigen netwerk snelle toegang. Vanuit huis niet.
Lijkt om een netwerk probleem. De informatie moet nu immers via Internet naar je toe. En dan heb je te maken met de uploadsnelheid van je bedrijf naar Internet en de upload van thuis naar Internet (laatste op commandos te geven). Je zou eens kunnen kijken of je vanuit huis een remote desktop verbinding met bedrijf kunt maken en je dus weer op het bedrijfsnet werkt werkt. Maar ook dan is een beetje goede Internetverbinding wel nodig.

Veel succes. Eef

wonko
01/05/09, 10:42
Het lijkt me inderdaad een beperking te zijn in de snelheid van de internet-verbinding (voornamelijk dan vanaf het bedrijf naar het internet toe, "upload" in vaktermen).

Racker
01/05/09, 12:42
ik heb een robot daar zit een website op.

:huh: