PDA

Bekijk Volledige Versie : Battlefield Heroes



Stewie
27/04/09, 12:21
De nieuwe Battlefield komt binnenkort uit, de beta is al een tijdje aan de gang.

Voor de WHT'ers die nog niet in de beta zitten, hier kan je een key claimen: http://www.i3d.net/bf-heroes-beta-keys-signup.php

De game is gratis en alleen te downloaden via de Heroes website. Gratis game, dus veel Nederlandse spelers ;)

Wat vinden jullie van deze game?

rensariens
27/04/09, 12:29
Heb er kort naar gekeken maar vond het niks, maar ik ben dan ook geen BF fan :)

vipeax
27/04/09, 13:29
No offense naar i3d, maar het feit dat je niet eens zelf je private clan server kunt hosten (altans voorlopig, hopelijk veranderd dit), vind ik wel een sterk min punt.
16 slots @ 22 euro per maand is als je het verdeelt zeker allemaal wel te doen, maar ik vind het best "stom" dat je als dedicated server "houdend" persoon, voor 1 spel nog eens apart moet betalen.

Verder zo dadelijk maar eens even kijken.

Stewie
27/04/09, 13:34
Ik mag weinig vrijgeven over de serverplannen, maar kan je wel zeggen dat zodra de game uitkomt meer mogelijkheden vrijkomen ;)

kutagh
27/04/09, 14:29
Ik mag zelf ook wel hopen dat ik niet bij een van DICE's "Gewaardeerde" partners een server moet huren als ik een eigen server wil.
Verder moeten ze nog heel wat werk verzetten om het spelen echt plezierig te maken.

NedBoys
27/04/09, 14:47
Ik ben zeker wel benieuwd naar het spel. Filmpjes zagen er best geinig uit.

Triloxigen
27/04/09, 14:56
Ik ben benieuwd naar het spel, maar momenteel geen tijd om het te spelen helaas.

Tommi
27/04/09, 15:21
ik heb me geregistreerd e.d, maar nog niks van een key ontvangen helaas..Alle stappen doorlopen.

Stewie
27/04/09, 15:43
ik heb me geregistreerd e.d, maar nog niks van een key ontvangen helaas..Alle stappen doorlopen.
Even je spambox checken en anders formulier nogmaals invullen met hetzelfde email adres :)

nielsrenselaar
27/04/09, 16:01
Nou, eerst dan maar even windows via Boot Camp installeren ;)

ispi
27/04/09, 16:45
Key ontvangen, bedankt.
Had 1ste beta even gespeeld maar was niet overtuigd als BF fan :(

BramuS
28/04/09, 12:00
Heb de beta sinds een week, en vind het een leuk spelletje. Vind het wel jammer dat je nu nog niet zelf een server kunt maken zoals hierboven ook aangegeven.

Wat me ook een beetje tegen valt is dat je soms wel 4/5x met een sniper achtig geweer een tegenstander moet raken wilt hij eindelijk eens dood gaan, dit mag toch wel iets veranderen.

Voor de rest zeer leuk idee en leuk uitgewerkt. Ik heb overigens ook nog behoorlijk wat moeite om met een vliegtuigje te vliegen, ik crash meer dan dat ik vlieg heb ik het idee, dus nog wat oefenen als ik wat meer tijd heb

kutagh
28/04/09, 12:24
BramuS, wist je dat je bij het spelen van de closed beta van BF:H ook akkoord bent gegaan met een NDA? ;)

DC^
28/04/09, 12:48
Leuk spel.
Speelt wel anders als BF2.

BramuS
28/04/09, 14:07
BramuS, wist je dat je bij het spelen van de closed beta van BF:H ook akkoord bent gegaan met een NDA? ;)

ja dat wist ik, heb hem zojuist nogmaals door gelezen maar zie niet echt iets wat ik niet mag vertellen wat ik wel gedaan heb?

Triloxigen
28/04/09, 17:37
Op de activate pagina kreeg ik na het versturen van het form een witte pagina.
En wat kan ik nu? :p

Stewie
28/04/09, 17:44
Later nogmaals proberen, MySQL heeft wat problemen @ heroes.

Triloxigen
29/04/09, 12:58
Maar later proberen resulteert in een melding dat de key al in gebruik is :|

Stewie
29/04/09, 13:00
Lol, dan zal die wel ergens in de database rondzweven met een account waar jij geen weet van hebt. Vraag even een nieuwe beta key aan, hebben er nog voldoende.

Triloxigen
29/04/09, 22:36
De nieuwe die ik krijg is dezelfde als de vorige en werkt dus niet :p

kutagh
30/04/09, 01:14
Stuur hem misschien eens door naar een ander, om te kijken of het niet aan jou ligt? :p

Stewie
30/04/09, 16:33
De nieuwe die ik krijg is dezelfde als de vorige en werkt dus niet :p
Even met een nieuw mailadres aanmelden = nieuwe key :)

McG_NL
01/05/09, 02:09
Getest en niet zo oke bevonden. Leuke scenery, maar niet mijn ding.

3th person shooter is geen fps. (althans geen vervanger voor mijn fps)

DC^
01/05/09, 19:34
Het is een soort Team Fortress 2 qua design.

Sorcer
01/05/09, 19:39
Waar kan men het spel downloaden? Op de website zie ik namelijk nergens de buttom ;)

MyName
01/05/09, 19:57
Ik sla over.. net mijn game niet..

kutagh
01/05/09, 22:04
@Sorcer
Als je op de beta pagina bent (play.battlefield-heroes.com) dan zou je de knop "Play Now" moeten zien. Daarmee download je de client automatisch.
Buiten de beta pagina is er nog geen mogelijkheid om te spelen.

VanderToorn
02/05/09, 14:03
Ik heb hem ook gekregen ( via i3d dank hiervoor) en ik moet zeggen dat het even wennen is maar dat de game ansich leuk gemaakt is.
Jammergenoeg kreeg ik na een half uur spelen genoeg van dit spel.
Ik vind het wat eentonig en daar is het natuurlijk een beta voor :) zodat er dingen veranderd kunnen worden.

Hopelijk zijn er wat meer veranderingen in de next version * beta of full* en ik denk dat het dan nog wel een proberen waard is.

Just my 0.02€ uiteraard en smaken verschillen gelukkig :yes:

nibbit
02/05/09, 15:37
heb het 10 minuten proberen te spelen, heb het na de alt-F4 actie meteen verwijderd.

metalleke
03/05/09, 13:16
Op een of andere manier gaat mijn inet er altijd van plat. Router ff rebooten en kan weer surfen. Raar.

Planera
03/05/09, 15:49
Erg leuk spel! Speel de beta nu een paar dagen en vind het erg grappig. Aantal jaar geleden met een vaste groep mensen op enigszins regelmatige basis Battlefield 1942 gespeeld, de meesten van die groep zijn ook enthousiast over BF:H.

Wij hebben dus al wel vast 16 slots besteld voor de privé sessies ;-) Het feit dat je een server niet zelf aan kunt maken maar bij trusted partners moet huren vind ik geen probleem. Als je het met een groep doet, zoals ik, zijn de kosten goed te overzien (je hebt immers ook geen game aan te schaffen) en je weet zeker dat het spel goed zal draaien.

Triloxigen
03/05/09, 15:57
Even met een nieuw mailadres aanmelden = nieuwe key :)

" You have entered an invalid e-mail address."

Dit schiet allemaal niet op ;)

Stewie
03/05/09, 16:13
Schiet inderdaad niet op als je fake e-mail adressen gebruikt ;)

Triloxigen
03/05/09, 16:15
Wat is er fake aan dan? Het zou niet veel zin hebben om een fake email adres op te geven, dan zou ik de key toch ook niet ontvangen ;)

Stewie
03/05/09, 17:41
Alleen dan krijg je die melding namelijk ;)
Ook die 10 minuten mail domeinnamen blokkeren wij.

Triloxigen
03/05/09, 18:12
Tja, dan houd het op een 3e poging heb ik geen zin in iig :o

mennie
07/05/09, 13:43
Ik heb net de Basic Training even bekeken. Het is wel heel erg simpel.
De besturing van de Jeep is mij net ff iets te simpel. Er zit niet eens vering in de Jeep, maar misschien komt dat nog.

sedenko
13/07/09, 12:17
ik heb het speel een tijd gespeeld met de beta maar ik vind er geen bal aan
in het begin is het leuk maar ik hou toch meer van snipers waar je in 2 klappen mee dood en niet 1000 alleen met max "piercing" en de beste sniper
is er wat aan maar dat is dan ook gauw over na 1 dag spelen. ik speel liever een oud spel uit 2003 dat 10x beter is dan bfh :)
MOHAA

Groetjes

Triloxigen
13/07/09, 17:24
ik heb het speel een tijd gespeeld met de beta maar ik vind er geen bal aan
in het begin is het leuk maar ik hou toch meer van snipers waar je in 2 klappen mee dood en niet 1000 alleen met max "piercing" en de beste sniper
is er wat aan maar dat is dan ook gauw over na 1 dag spelen. ik speel liever een oud spel uit 2003 dat 10x beter is dan bfh :)
MOHAA

Groetjes

Je kunt prima met 2 schoten iemand naar de hemel helpen hoor :p

DC^
13/07/09, 22:38
Ik vind het een grappig spel, speel het nu niet meer maar volgens mij heb ik Herbert gezien in-game onder de nickname ''HerbertNL'' kan dit kloppen ?

Was al een tijdje geleden.

jansen mgj
04/10/09, 19:37
Zeker een goeie reclame voor de hosters onder ons, die zo hun naambekendheid omhoog kunnen werken. ( het zijn er namelijk niet veel ;))

Stewie
04/10/09, 21:04
Klopt - in Nederland maar één GSP :)

DutchTSE
05/10/09, 15:46
Volgens mij is de beta afgelopen? Wel een key ontvangen maar beta.battlefieldheroes.com bestaat niet meer :)

Stewie
05/10/09, 15:48
Klopt - vandaag is de server release!

DutchTSE
05/10/09, 17:50
Klopt - vandaag is de server release!

Ik kan wel spelen.. denk dat ik dan de normale speel?

Triloxigen
05/10/09, 17:56
Is dat nu pas? Ik ben eerlijk gezegd er alweer mee uitgespeeld. Of zijn er ondertussen weer nieuwe maps, nieuwste welke ik had gezien was Coastal Clash.

DutchTSE
05/10/09, 18:26
Leuk spel, tot je samen met een vriend wilt spelen.. hij gaat server in, ik volg hem.. server vol. Zo probeer je het 4x en constant hetzelfde gedoe. Dan kun je wel samen een server in en kom je in een server waar geen enemies zitten..

Lekkere match making dus :rolleyes:

Piwi-Web
06/10/09, 13:26
Nja ik ga het nog eens spelen denk ik. Is wel eens leuk soms :)

Heb hem alleen gespeeld toen de Beta pas uit was en toen waren er maar 2 of 3 maps dus eens kijken wat ze er van gebakken hebben in de tussentijd :D

jansen mgj
01/11/09, 18:38
Ik speelde deze game al vanaf het begin toen die beta kwam - had toen z'n mail gekregen van I3D dat je bij een of andere via via site een key kon krijgen.. FF proberen dacht ik, ( met 2 weken was ik uitgespeelt op 2 maps )