PDA

Bekijk Volledige Versie : Spam technieken van Ordana (Ken de K. hosting)



nielsrenselaar
27/04/09, 10:56
Goedemorgen,

Gisteravond kreeg ik toch een raar mailtje van dit bedrijf, op een e-mailadres die ik niet zakelijk gebruik, maar privé. Ik kreeg het volgende mailtje over mijn webhosting, die momenteel onder gebracht is bij Xynta:


Beste,

Uw website staat momenteel bij Xynta Nederland.

Xynta biedt uw website leuke ruimte maar helaas vaak niet met de gewenste ondersteuning en uptime.

Daarnaast betaald u ook teveel.
Beter gezegd, veel te veel.

Dit kan anders!

Kijk nu op http://www.ordana.nl en bespaar vandaag nog enkele honderden euro´s.

Bij Ordana kunt u namelijk al hosting nemen vanaf 1 euro per maand en krijgt u minimaal 2x zoveel bandbreedte en opslagruimte.

Tevens is onze uptime garantie 99,97% en leveren wij 24x7 support.

Wij zijn niet voor niets momenteel de goedkoopste hoster van Nederland.

Dus wacht niet langer en stap over!

Met vriendelijke groet,

Ordana Nederland B.V.

Om u uit te schrijven op deze nieuwsbrief kunt u terecht op: http://www.ordana.nl/mailing/nieuwsbrief.php

Nu kunnen ze deze gegevens alleen uit de SIDN database getrokken hebben, die in hun voorwaarden dit soort acties juist uitsluiten, daar mogen de gegevens niet voor gebruikt worden. Hoe staan jullie hier tegenover? En hoe kan ik handelen zodat deze praktijken van deze onderneming onder de aandacht gebracht worden van SIDN (zelf geen deelnemer).

wonko
27/04/09, 11:01
Stuur dit zo door naar sidn-legaal; het zou toch hun aandacht moeten trekken...

®on
27/04/09, 11:18
De zoveelste "ik ben de goedkoopste van nederland, maar besta eigenlijk pas net"-hoster. Als je even wat googled, begin je je wel af te vragen hoe sneu je moet zijn om zo (http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=5&page=2&iid=1217404) en zo (http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=14&id=62141&lasttopic=1) te werk te gaan. Bedenkelijk.

Inderdaad, even aangeven bij legal@sidn.nl.
Vermeld bij de whois staat:

Elk gebruik van deze informatie voor commerciële of reclamedoeleinden of soortgelijke activiteiten, is expliciet verboden en tegen overtreding van dat verbod zal worden opgetreden.

nielsrenselaar
27/04/09, 11:19
Bedankt, ik heb het doorgestuurd (inclusief link naar mijn beschrijving hier). Ook een klacht ingediend bij de OPTA. Ben vooral benieuwd of meerdere klanten van Xynta deze e-mail hebben gehad, maar zoveel zullen er hier niet rondhangen ;).

Erik H.
27/04/09, 11:30
Bij mijn weten is het zeggen dat je een BV bent terwijl je een eenmanszaak bent toch ook strafbaar ..... Ken de K. zit er blijkbaar achter, oude WHT bekende .... met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig ;-)

DeziWeb
27/04/09, 11:42
Klopt, keizerhosting.nl
Ik ga er niet vanuit dat mensen ook werkelijk overstappen door alleen zo`n email.

Verder is deze methode om klanten te krijgen... een beetje jammer :clown:

nielsrenselaar
27/04/09, 11:52
Ah, blijkbaar dus een bekende (in de zin van dit soort acties). Het doet mij inderdaad ook niet overstappen, maar het is natuurlijk wel een methode waardoor mensen rond gaan kijken, en bedrijven die de webhosting door iemand anders geregeld laten hebben (zoals bij mijn klanten zo is) is het uiterst vervelend, je krijgt er alleen maar vragen door met name gericht op de prijzen. Die moet je dan weer verdedigen.

Afijn, nogal louche praktijken daar, zoals die valse accounts op forums.

ordana
27/04/09, 12:30
Even om dit recht te zetten.

Een van onze machines is gehacked. Hierdoor is een bepaald mailingsysteem wat bij ons draait in werking gezet.
Dit is niet onze bedoeling.

Mogelijk wil iemand onze goede naam kapot maken. Dit is ons vaker gebeurt dat mensen onder onze naam proberen om te spammen. Dit willen wij absoluut niet en tollereren het ook niet!

Onze excusus aan alle betrokken partijen. Wij vragen u geen verdere stappen te ondernemen.

U kunt voor verdere info terecht bij: info@ordana.nl, wij leggen het u graag uit!

Graag dit fora sluiten, ik heb geen zin in meer negatief nieuws, wij doen ons best om dit probleem te verhelpen en zijn in overleg met Xynta voor een passende oplossing!

Dirkje
27/04/09, 12:36
Aardige hacker als hij voor jou reclame maakt :)

Stewie
27/04/09, 12:37
Vraag je je af hoe hij aan die mailadressen komt.

®on
27/04/09, 12:43
Vraag je je af hoe hij aan die mailadressen komt.
Ook gehacked natuurlijk :rolleyes:

Niels L
27/04/09, 12:45
Erg appart dit, ben benieuwd hoe xYnta zal reageren :)

Wat nog mooier is om over na te denken is, waarom jij uberhaupt dit soort dubieuze dingen op je server hebt draaien ? Is dit je beste manier van marketing ?

ordana
27/04/09, 12:48
Ik ben geen technicus, maar zelfs ik kan mijzelf bedenken dat je met revdns nogal veel info kunt uitlezen op basis van ip.

Niels L
27/04/09, 12:50
Je geeft nu geen antwoord op mijn vraag. Ik zou dat wel eens willen weten ;)

ordana
27/04/09, 12:53
Ik neem aan dat mijn naam uit het topic wordt gehaald? Dit is privacy schending!

ps. ik weet dus ook niet hoe ze het hebben gedaan. google zelf eens, misschien leer je dan nog iets.

nzyme
27/04/09, 12:54
Ik neem aan dat mijn naam uit het topic wordt gehaald? Dit is privacy schending!

ps. ik weet dus ook niet hoe ze het hebben gedaan. google zelf eens, misschien leer je dan nog iets.

dergelijk taalgebruik doet het 'hacker-verhaaltje' toch wat kansloos aanvoelen...

ordana
27/04/09, 12:59
Ik ben geen hacker en heb ook deze mailing niet verstuurd, rectificatie komt vanmiddag op onze site te staan.
Nu graag dit topic sluiten en mijn naam uit het onderwerp halen.

Dirkje
27/04/09, 13:01
Ik wil dit niet pushen, maar je registreert en antwoord zelf in dit topic met je naam. Maargoed, misschien dat een modje heel lief voor je is, maar ik ben bang.

ordana
27/04/09, 13:03
Het gaat mij niet om ordana maar om de rest in het onderwerp.

AW-Hosting
27/04/09, 13:19
Wie de bal kaatst, kan hem natuurlijk terug verwachten..

Zoals TS al aangeeft is zijn e-mailadres nergens bekend, maar toch zijn jullie erachter gekomen.. Apart vind je zelf niet?

Daarnaast geeft ®on twee links naar bepaalde situaties op forums die vrij identiek zijn en beide, lijkt mij, door julle zijn gestart om jezelf te kunnen profileren als de beste.

Ook wel ronduit apart te noemen is dat je een machine huurt / hebt hangen bij xYnta en dan ook nog is adverteert dat je goedkoper bent. Puur toeval of toch met opzet dat je deze partij erbij betrekt?

Succes ermee, maar hier, lijk je in mijn ogen, niet meer onderuit te komen..

Erik H.
27/04/09, 13:20
Wie de bal kaatst, kan hem natuurlijk terug verwachten..

Zoals TS al aangeeft is zijn e-mailadres nergens bekend, maar toch zijn jullie erachter gekomen.. Apart vind je zelf niet?

Daarnaast geeft ®on twee links naar bepaalde situaties op forums die vrij identiek zijn en beide, lijkt mij, door julle zijn gestart om jezelf te kunnen profileren als de beste.

Ook wel ronduit apart te noemen is dat je een machine huurt / hebt hangen bij xYnta en dan ook nog is adverteert dat je goedkoper bent. Puur toeval of toch met opzet dat je deze partij erbij betrekt?

Succes ermee, maar hier, lijk je in mijn ogen, niet meer onderuit te komen..


Nee die 2 andere fora waar Ordana wordt gepromoot zijn ook gehacked natuurlijk gekkie :thumbup:

Geert-Jan
27/04/09, 13:21
wij doen ons best om dit probleem te verhelpen en zijn in overleg met Xynta voor een passende oplossing!

Wat hebben die van doen als ze je alleen colo leveren vanuit Grafix??

AW-Hosting
27/04/09, 13:23
@Erik H.
Tuurlijk helemaal vergeten!:lovewht:

@ Geert-Jan
Diensten heeft die, zo te zien, ook lopen via Nedzone DC;) Maar hij betrekt hun er ook bij in zijn spam e-mail.. Hij profileert dat hijzelf goedkoper en beter is als hun.. Dat is natuurlijk niet zo netjes;)

nielsrenselaar
27/04/09, 13:25
Wil wel graag aangeven dat ik niet de naam van dhr. Ken de K. niet zelf in de topic titel heb gezet (bewust niet gedaan), dus deze verantwoordelijkheid ligt bij een van de moderators. Verder heeft dhr. Ken de K. mij één keer gebeld waarin hij zijn beklag deed over het topic, waarbij ik hem geadviseerd heb hier te reageren.

Ik heb mijn beklag gedaan bij de nodige partij-en voordat hij mij belde, maar wil dat nog niet intrekken, ik trek het sterk in twijfel dat een hacker reclame uit zend voor het bedrijf dat hij "gehackt" zou hebben, vind het helemaal zorgwekkend dat mijn gegevens dan blijkbaar als in jouw systeem stonden, klaar voor gebruik later?

Anyway: werk jezelf niet verder in de nesten, want het wordt per bericht dat je plaatst ongeloofwaardiger, je klonk redelijk aardig en meelevend, maar dat laat je hier dan weer totaal achter je.

Het is aan een beheerder of hij dit topic open wil laten of niet. Totdat je een rectificatie geplaatst hebt lijkt mij dit een duidelijke plek voor gebruikers die dezelfde e-mail ook hebben gehad.

ordana
27/04/09, 13:27
Rectificatie is geplaatst: www.ordana.nl

ordana
27/04/09, 13:28
Graag nu onderwerp aansluiten en topic aanpassen zodat mijn eigen naam niet geschonden wordt.

ordana
27/04/09, 13:30
Ik neem aan dat je snapt wanneer mij naam geschonden wordt dat ik niet bepaald gelukkig ben. Jij bent de enige die mijn achternaam wist, dus typisch dat het onderwerp aangepast wordt.

Nogmaals mijn persoonlijke excuses naar alle betrokken partijen. Met Xynta ben ik overeengekomen en de rectificatie blijft 5 dagen staan!

AW-Hosting
27/04/09, 13:30
Het mag dan allemaal wel leuk en aardig klinken die rectificatie, maar kom je ook nog terug op de posts van andere WHT'ers hier?

Trouwens niet te vergeten: Stuur de mensen waar je naar gemailed hebt ook even een rectificatie;)

Geert-Jan
27/04/09, 13:31
@Erik H.

@ Geert-Jan
Colocatie heeft die ook via Nedzone;) Maar hij betrekt hun er ook bij in zijn spam e-mail.. Hij profileert dat hijzelf goedkoper en beter is als hun..
Dat is natuurlijk niet zo netjes;)





traceroute to ordana.nl (84.244.143.144), 64 hops max, 40 byte packets
1 192.168.1.1 (192.168.1.1) 2.332 ms 1.658 ms 1.410 ms
2 10.224.188.1 (10.224.188.1) 9.646 ms 11.347 ms 7.511 ms
3 csw1-vlan201.tilbu1.nb.home.nl (213.51.150.129) 8.438 ms 7.617 ms 7.285 ms
4 asd-lc0006-cr101-ae5-0.core.as9143.net (213.51.158.18) 11.995 ms 12.639 ms 10.274 ms
5 10ge-3-3-0.br1.ams.we-dare.net (195.69.144.107) 12.267 ms 10.998 ms 12.240 ms
6 ge-1-1-0.cr1.rtd.we-dare.net (217.148.164.3) 12.729 ms 15.020 ms 13.147 ms
7 server5.ordana.nl (84.244.143.144) 12.911 ms 15.734 ms 17.295 ms


http://www.xynta.nl/main/about/datacenter.php

Verdeling van onze servers over datacentra
Nedzone - Steenbergen: Alle producten en diensten
Grafix - Capelle aan den IJssel: Colocatie, Back-up servers, Fallback NS & Fallback MX
TransIP - Amsterdam: Fallback NS
Evoswitch - Haarlem: Back-up servers & Fallback NS


84.244.x.x komt toch echt niet in Nedzone uit hoor, en ik loop zijn rack echt met enige regelmaat voorbij....

mikeh
27/04/09, 13:31
Wij zijn op de hoogte dat er misbruik is gemaakt van onze goede naam


U hoeft ons hierover NIET te mailen. Wij hebben de daders te pakken.

Ordana


Wie o wie ?

ordana
27/04/09, 13:32
Wie de daders zijn weten we niet, we hebben ip's geblokt. (althans dit heeft iemand voor mij gedaan).

Xynta gaat in overleg met mij hun klanten informeren, wij hebben een rectificatie geplaatst en doen ons best om verdere escalatie te voorkomen.

ordana
27/04/09, 13:34
Graag stoppen met verdere reacties. Het is voor ons als startende organisatie al moeilijk genoeg.
Xynta en Ordana zijn overeengekomen, klanten worden geinformeerd.

Ip's zijn geblokt van mogelijke aanvallers, wachtwoorden zijn gewijzigd, verdere info gaan wij hier niet publiceren maar kan worden aangevraagd bij Xynta.

nielsrenselaar
27/04/09, 13:37
Ik wist jouw naam echt niet, deze wordt geopperd op de eerste pagina van dit topic. Ik kan zelf tevens mijn startpost niet bewerken, dus dit ligt bij een beheerder. (Ik heb er 1 gePMt.)

AW-Hosting
27/04/09, 13:37
@Geert-Jan:

Kijk even op hun NOC, daar vind je het IP-adres: 77.243.225.191
Als je dan een tracert uitvoert / in de RIPE database kijkt, dan zie je toch wel degelijk Nedzone i.c.m. xYnta verschijnen.

Apoc
27/04/09, 13:43
Graag stoppen met verdere reacties.

Graag stoppen met verdere onzin. Geloof je nu werkelijk dat er ook maar 1 persoon op dit forum gelooft dat jij de spam niet zelf hebt verzonden? Maar natuurlijk.. iemand heeft op jouw server ingebroken om vervolgens spam voor jouw onderneming te versturen. Het is 100 keer aannemelijker dat je de spam zelf verstuurd hebt, vervolgens dit topic ziet en bedenkt dat het wellicht toch niet zo'n slim plan was.

Het is ongeveer hetzelfde verhaal als hier: http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=14&id=62141&lasttopic=1 (link van Ron), waar je overduidelijk ook je eigen bedrijfsnaam probeert te spammen. Of wil je nu beweren dat deze persoon echt bestaat? Hij meent jouw bedrijf te kennen doordat je kantoor bij hem in de buurt zit. Dus jij hebt ergens een kantoor waar jouw bedrijfsnaam groot op staat?

Als je dan zelfpromotie doet, denk dan op zijn minst even na voordat je dit soort domme acties begaat. Je bent nu meer tijd kwijt aan rectificaties en dergelijke dan wat het je oplevert, terwijl je ondertussen tijd had kunnen steken in echte marketing.


Het is voor ons als startende organisatie al moeilijk genoeg.

Je maakt het jezelf moeilijk - dus hou eens op met deze onzin.

ordana
27/04/09, 13:47
@apoc.

Deze mailing is echt niet vanuit mij gekomen.
Je kunt het geloven of niet maar xynta snapt het technisch wel dat het mogelijk is.

Dus graag echt het deze keer van mij aannemen dat het niet door mij is uitgevoerd.

Beter gezegd, ik doe zaken met Xynta en ben zeer tevreden over hun, ik zou niet eens willen dat er een kink in de kabel komt! Daar ben ik immers zelf de dupe van!

ordana
27/04/09, 13:49
Graag onderwerp aanpassen en topic sluiten.

Apoc
27/04/09, 13:49
Beter gezegd, ik doe zaken met Xynta en ben zeer tevreden over hun, ik zou niet eens willen dat er een kink in de kabel komt! Daar ben ik immers zelf de dupe van!

Volgende keer kun je dat het beste bedenken voordat je spam verstuurt :X Ik geloof echt helemaal niets van je verhaal.

Apoc
27/04/09, 13:50
Graag onderwerp aanpassen en topic sluiten.

Graag stoppen met dit soort posts. Topic wordt gesloten als wij dat nodig achten. Je achternaam is reeds verwijderd.

Stewie
27/04/09, 13:50
Is die BV eigenlijk i.o. of n.i.o. ?
Groot kantoor?
Kom op, doe netjes zaken, klanten krijg je echt wel als je een goede reputatie opbouwt.

AW-Hosting
27/04/09, 13:52
En ik denk dat Apoc hierin niet de enigste is. Gezien de reputatie die je op dit moment al hebt opgebouwd zal het me niet verbazen als er aan deze zaak ook weer een "luchtje" zit.

Daarnaast heb je ook nog steeds geen eerlijk antwoord gegeven op de andere vragen die nog open staan en meerdere malen worden herhaald..

ordana
27/04/09, 13:53
Graag stoppen met dit soort posts. Topic wordt gesloten als wij dat nodig achten. Je achternaam is reeds verwijderd.

ik heb jou gevraagd mijn gehele persoonsnaam weg te halen.
kun je dit aub alsnog uitvoeren.

Japje
27/04/09, 14:06
Samen met onze klanten kiezen wij voor goede kwaliteit, veiligheid en betrouwbaarheid van de dienst.

:oops:

DennisWijnberg
27/04/09, 14:10
ik heb jou gevraagd mijn gehele persoonsnaam weg te halen.
kun je dit aub alsnog uitvoeren.

Alleen een voornaam is niet privacygevoelig.

nzyme
27/04/09, 14:12
opzich is dit topic ook een makkelijke manier om aan de 100 posts te komen, dan mag ie hier straks nog adverteren ook :p

DeziWeb
27/04/09, 14:16
Alleen nuttige posts :P

Erik H.
27/04/09, 14:52
Mensen, het is heel simpel. Er is een hacker die de database van Xynta heeft verkregen op slinkse wijze en toen heel bruut heeft ingebroken bij Ordana en een mail heeft verstuurd met reclame voor Ordana. Ik zie het probleem niet hoor.

Maar ff serieus nu hoor ... hahaha

ordana
27/04/09, 15:05
Nee, het verhaal ligt iets anders, maar laat ik het zo stellen.
In een lang verleden heb ik natuurlijk als organisatie, net als ieder ander weleens fouten gemaakt.
Er zijn domweg een aantal mensen die mij hierdoor niet mogen en dus mijn naam schenden.

Zowel Xynta als WHtalk mods zijn hiervan inmiddels geinformeerd.

Ook ik leer hier van en ga natuurlijk mijzelf professionaliseren.

Erik H.
27/04/09, 15:12
Okee, nu ben ik wel even de kluts kwijt. Je wilt NIET dat jouw naam in verband wordt gebracht met Ordana maar op SiteDeals adverteer je met je VOLLEDIGE EIGEN NAAM voor Ordana: http://www.sitedeals.nl/hostingdeals/59284-starter-2-euro-per-maand-5gb-opslag-500gb-traffic.html. (Ordana - Onderdeel van De Keizer Automatisering).

En dan die posts op andere fora:

http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=5&page=2&iid=1217404
ik ben Erwin Derkse, 43 jaar en heb mijn eerste webpagina bijna af.

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=14&id=62141&lasttopic=1
ik ben Gert-Jan Berendse, 43 jaar en heb mijn eerste webpagina bijna af.

Dat was je natuurlijk ook niet maar iemand die jou vreselijk zwart wilde maken ?

Ik snap ook niet zo goed waarom de mods die naam aanpassen, het is de LETTERLIJKE naam van het ingeschreven bedrijf bij de KvK.

Freakingme
27/04/09, 15:12
Als mensen jouw naam willen schenden doen ze dat toch wel op andere manieren dan reclame te maken voor je?

Inmeso
27/04/09, 15:21
Ik snap ook niet zo goed waarom de mods die naam aanpassen, het is de LETTERLIJKE naam van het ingeschreven bedrijf bij de KvK.

Snap ik eerlijk gezegd ook niet helemaal.. nu maar hopen dat dat niet een reeds bestaand bedrijf is dat "Ken de K. Hosting" anders krijgen we die ook nog in het topic.... (headbang)

BsHosting
27/04/09, 15:27
Zet er 2 letters achter ( ik zeg niet welke ) en het probleem is weg.

Dat iemand je zwart wil maken dat zou ik nog begrijpen maar ik ken geen enkel persoon die dat doet, die dan ook nog reclame maakt voor je.

In mijn ogen weet je gewoonweg niet meer hoe je hieruit moet redden en verzint gewoon wat smoesjes in de hoop dat iedereen hier dom is en het geloofd.

Voor sprookjes kan je beter naar de Efteling gaan.

DennisWijnberg
27/04/09, 17:03
Fouten los je maar op 1 manier op; Open en eerlijk je fouten toegeven en zorgen dat je de schade, waar mogelijk, herstelt.

FunnyMedia
27/04/09, 17:42
@Geert-Jan:

Kijk even op hun NOC, daar vind je het IP-adres: 77.243.225.191
Als je dan een tracert uitvoert / in de RIPE database kijkt, dan zie je toch wel degelijk Nedzone i.c.m. xYnta verschijnen.


Grappig, dit IP adres kom ik met grote frequentie tegen in mijn blocklist vanwege port scanning. (broadcast traffic)
Als je verhaal al klopt, dan heb je echt een hele slechte server beheerder.
Maar ik denk dat je het verhaal beter kan plaatsen in een groot boek.

®on
27/04/09, 17:48
Zowel Xynta als WHtalk mods zijn hiervan inmiddels geinformeerd.
Euhm? Je rapporteert enkel dat je het topic gesloten wenst te hebben, en dat je je naam weg wil hebben. That's all.

Stewie
27/04/09, 17:49
Grappig, dit IP adres kom ik met grote frequentie tegen in mijn blocklist vanwege port scanning. (broadcast traffic)
Als je verhaal al klopt, dan heb je echt een hele slechte server beheerder.
Maar ik denk dat je het verhaal beter kan plaatsen in een groot boek.
http://www.xynta.nl/main/news/news.php?id=33
http://xynta.co.uk/main/news/news.php?id=31

Wat is dan het verband tussen xynta en Ken de Keizer Automatiseringen?

SF-Jeroen
27/04/09, 18:03
Maar er heeft dus een hacker een server bij jou gehackt, daarna de gegevens van klanten van Xynta bij de SIDN opgezocht, daarna een mailing opgesteld en naar deze klanten gestuurd met reclame voor jouw bedrijf? En zet er ook nog eens netjes een uitschrijflink bij?

Waarom zou een hacker al die moeite doen om klanten voor jou te krijgen?

VinceSTM
27/04/09, 18:15
"rec·ti·fi·ce·ren -ceerde, h gerectificeerd (ve bericht) te kennen geven dat het niet juist was; rechtzetten"

Imho kan alleen de persoon die oorspronkelijk het bericht verstuurd heeft, iets rectificeren...

Japje
27/04/09, 18:19
Maar er heeft dus een hacker een server bij jou gehackt, daarna de gegevens van klanten van Xynta bij de SIDN opgezocht, daarna een mailing opgesteld en naar deze klanten gestuurd met reclame voor jouw bedrijf? En zet er ook nog eens netjes een uitschrijflink bij?

Klinkt als gevalletje deutsche grundigheit :thumbup: als je het doet, doe het dan goed!

Erik H.
27/04/09, 18:39
Wie de daders zijn weten we niet, we hebben ip's geblokt. (althans dit heeft iemand voor mij gedaan).

Xynta gaat in overleg met mij hun klanten informeren, wij hebben een rectificatie geplaatst en doen ons best om verdere escalatie te voorkomen.

Waarom zet je dan op de site "dat de daders zijn gepakt" ?
http://www.ordana.nl/mailing/

Je zet jezelf in ieder geval behoorlijk onbetrouwbaar neer ...

==//UPDATE//==

Nog meer vriendjes gevonden:

http://www.helpen.be/showthread.php?p=67830
ik ben Erwin Berends, 43 jaar en heb mijn eerste webpagina bijna af het gaat over mijn hobby met vogels

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=14&id=62141&lasttopic=1
ik ben Gert-Jan Berendse, 43 jaar en heb mijn eerste webpagina bijna af.

Het is denk ik veilig om te stellen dat de klanten van Ordana over het algemeen 43 jaar oud zijn....

vipeax
27/04/09, 18:45
Ok ik zal het bekennen...
Ik ben een trouwe klant van Ordana en vond dat dit bedrijf niet genoeg publieke aandacht krijgt. Om dit bedrijf de nodige aandacht te geven besloot ik dit bedrijf hun server te hacken om zo voor publicatie te zorgen. Het zal niet meer gebeuren. :sweatdrop:


Ik vind deze discussie een erg mislukte 1 april grap. :pinch:

Dezo
27/04/09, 18:47
Eerlijk toegeven is denk ik het beste om wat je zelf gestart hebt te stoppen. Waarom niet een "Sorry voor een beginnersfout die ik heb gemaakt door te spammen via mail en op enkele forums". Dan was alles nu al afgesloten geweest.

Je doet jezelf meer pijn door te veronderstellen dat iedereen op dit forum een bende idioten is (er zijn er wel veel, maar niet allemaal ... LOL).

SF-Jeroen
27/04/09, 18:49
Het is denk ik veilig om te stellen dat de klanten van Ordana over het algemeen 43 jaar oud zijn....

:lovewht:

NedBoys
27/04/09, 18:55
Het slaat ook nergens meer op deze discussie.

swedendedicated
27/04/09, 19:05
Iemand is erg laat geweest met z'n 1 april grap? Ik denk zo dat ken opnieuw kan beginnen, reputatie is nu wel weg. Volgende keer niet meer spammen, trieste manier om klanten te winnen en veel zal het niet opleveren. Wees eerlijk en begin niet dat je "server" (reselleraccount?) gehackt is.

Stewie
27/04/09, 19:06
Waarom zet je dan op de site "dat de daders zijn gepakt" ?
http://www.ordana.nl/mailing/

Je zet jezelf in ieder geval behoorlijk onbetrouwbaar neer ...

==//UPDATE//==

Nog meer vriendjes gevonden:

http://www.helpen.be/showthread.php?p=67830
ik ben Erwin Berends, 43 jaar en heb mijn eerste webpagina bijna af het gaat over mijn hobby met vogels

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=14&id=62141&lasttopic=1
ik ben Gert-Jan Berendse, 43 jaar en heb mijn eerste webpagina bijna af.

Het is denk ik veilig om te stellen dat de klanten van Ordana over het algemeen 43 jaar oud zijn....Goed speurwerk, diep triest. Overal wordt hij keurig te woord gestaan na het posten van die nep berichten. Tientallen mensen proberen hem te helpen.... en dan blijkt dat het pure misleiding is. {xx}

Geert-Jan
27/04/09, 19:24
wie krijgt het hier voor elkaar, zonder eigen input, om twee 'verschillende' klanten nagenoeg tegelijk (binnen > 1 min.) een positieve ervaring te 'laten' schrijven?

http://www.webhosters.nl/webhosting-providers/ordana-webhosting/ervaringen/

Ook hier 2 binnen 1 min....
http://www.ispgids.com/ervaringen/ordana

royen99
27/04/09, 19:29
Toch knap sinds hij de domeinnaam pas sinds de 18de April in zijn bezit (Record last updated: 18-04-2009) heeft. Hiervoor stond deze nog te koop op http://www.afix.nl/details/26.

swedendedicated
27/04/09, 19:48
Ook 2 fulltime personeelsleden :) Schoolvakantie is vroeg begonnen dit jaar?

nielsrenselaar
27/04/09, 19:52
Zo dit is een redelijk uit de kluiten gewassen topic. Maar ik denk dat hier verder geen nuttige bijdrage meer gedaan kan worden. dhr. K. heeft (hopelijk) zijn lesje wel geleerd en ziet denk ik wel in dat de vertoning nogal frappant is geweest. Genoeg door de modder gesleurd, zo'n fout maak je maar één keer. (hoop ik toch).

SF-Jeroen
27/04/09, 20:00
Dus wie hebben we allemaal:
Gert-Jan Berendse (http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=14&id=62141&lasttopic=1) (43)
Erwin Berends (http://www.helpen.be/showthread.php?p=67830) (43)
Erwin Derksen (http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=5&page=2&iid=1217404) (43)
Erik Berends (http://forum.techzine.nl/forum/list_messages/99788) (43)
Antal Berends (http://www.sitemasters.be/?pagina=forum/index&ond=reply&cat=10&id=32980) (43)
Andre Mulder (http://www.webmastersonline.nl/topic.php?id=3180) (43)
Andrew Mulder (http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=2641463) (43)

Misschien dat hij alleen aan 43 jarigen verkoopt? Nichemarkt :) ?

janneman
27/04/09, 20:46
Pffff, je zal maar geen betere besteding van je tijd kunnen bedenken....

SLOT