PDA

Bekijk Volledige Versie : HostingCon 2009: Washington (augustus)



Dreas
27/04/09, 09:43
Wie komen er dit jaar allemaal ook naar HostingCon (http://www.hostingcon.com)? Het is augustus 10-12. Vorige jaar waren er niet heel veel Nederlanders dus dit jaar post ik het maar wat vroeger op WHT :) Het is een absolute aanrader als je een paar dagen even in een andere omgeving wilt zitten met mensen uit dezelfde industrie. Vaak komen er dan weer hele creatieve ideeen naar boven!

Wij zijn zelf aanwezig als Gold Sponsor en met een stand (230)! Dus wordt sowieso gezellig ;)

Vircon
27/04/09, 09:46
Dreas geeft kaarten weg :)?

NedBoys
27/04/09, 09:50
Link naar website is niet goed. Je linkt naar hostingcoM.com.

Wij zijn er niet bij, kan ik je vertellen.

®on
27/04/09, 09:55
Link naar website is niet goed. Je linkt naar hostingcoM.com.
Nu niet meer ;)

Dreas
27/04/09, 09:59
Link naar website is niet goed. Je linkt naar hostingcoM.com.

Oeps dan hebben we het verkeerde evenement gesponsord! ;)

Thnx Ron. Snapte al niet dat bij het editen de link goed stond :P

Apoc
27/04/09, 12:26
Wij zijn zelf aanwezig als Gold Sponsor en met een stand (230)! Dus wordt sowieso gezellig ;)

Ik ben ook gold sponsor, maar dan in de zin van dat ik de goude rakkers gratis achterover kom tikken :p

Het is zeker mijn bedoeling om aanwezig te zijn, maar het hangt nog even af van de drukte rond die tijd (dat is altijd lastig om 3 maanden van tevoren in te schatten). Ik zit rond die tijd hoe dan ook in de VS ivm wat afspraken met klanten, maar het is dus nog niet zeker of ik ook daar de conferentie kan komen.

Dreas
27/04/09, 12:40
Het is zeker mijn bedoeling om aanwezig te zijn, maar het hangt nog even af van de drukte rond die tijd (dat is altijd lastig om 3 maanden van tevoren in te schatten).

Dat is een kwestie van plannen! Vandaar dat ik 3 maanden van te voren dit keer post :)

Apoc
27/04/09, 12:47
Dat is een kwestie van plannen! Vandaar dat ik 3 maanden van te voren dit keer post :)

Hehe ja was het allemaal maar zo makkelijk ;) Als zo'n evenement echt hoge prioriteit zou hebben zou het uiteraard in te plannen zijn, maar zolang er genoeg situaties zijn waarin andere zaken hogere prioriteit hebben.. :)

Dreas
31/07/09, 14:43
Het komt allemaal dichterbij! Op zondag 9 augustus om 18:00 hebben we met wat mensen afgesproken bij: http://www.gaylordhotels.com/gaylord-national/dining-activities/national-harbor-restaurants/national-pastime-sports-bar-grille/index.html . Laat even weten als je aansluit.

chielsen
31/07/09, 14:46
Beetje vreemde hotelnaam :P

Apoc
31/07/09, 14:52
Beetje vreemde hotelnaam :P

Naam mag vreemd zijn, het zijn echt top hotels. Gaylord is een naam, met als Hilton, Sheraton, etc

Ik ben er dit jaar overigens niet bij - ik hoop dat ze het volgend jaar buiten de vakantieperiode plannen.

kixtart
31/07/09, 16:52
Ik zal er zijn...

Uitnodiging zeker in spamfilter verdwenen... ;-)

Gratis ander feestje:

http://www.gnax.net/party/

Altijd leuk als echte Nederlander :-)

Groet,

Henri

Dreas
13/08/09, 23:20
HostingCon was weer top! Goede organisatie, veel leuke bedrijven, en vooral veel feestjes ;) Volgend jaar zijn wij er in ieder geval weer bij.

Henri, het was gezellig!