PDA

Bekijk Volledige Versie : Goedkoop, snel en betrouwbaar!



raf s.
19/04/09, 14:58
Ik ben nieuw op dit forum en zal me maar direct even voorstellen:

ik ben Raf S. :thumbup:, 19 jaar en ben afgestudeerd als ICT beheerder op mbo niveau.

Ik weet niet of het mag wat ik nu ga zeggen, maar ik zeg het toch even. :)

Pantsy edit: Welkom! Als je de regels had gelezen, dan had je kunnen weten dat dit simpelweg word gezien als spam! Bij deze dus de uitnodiging om de regels door te lezen en probeer het dan nog eens...

Allround
19/04/09, 15:04
Als ja al niet weet of het nou wel of niet mag..
Zou je dan niet eerst de regels van het forum lezen?

Geert-Jan
19/04/09, 15:10
Ik weet niet of het mag wat ik nu ga zeggen, maar ik zeg het toch even. :)


Dat mag niet, dat zeg ik je even....

BsHosting
19/04/09, 15:12
Is het weer vakantie de kvk loze zolderkamers komen weer als paddo's uit de lucht.

Spyder01
19/04/09, 15:14
Is het weer vakantie de kvk loze zolderkamers komen weer als paddo's uit de lucht.

Paddo's zijn tegenwoordig verboden hea :p maar ik heb hem netjes gemeld, ik hoop de rest ook. That's the best you can do. Modjes op ze afsturen om ze strak af te richten.

Trouwens voor de TS, leuk dat jij je voorsteld, maar reclame in je eerste bericht is niet de bedoeling. Lees de regels en je verblijf op WHT kan gezellig worden.

DutchTSE
19/04/09, 15:28
Paddo's zijn tegenwoordig verboden hea :p maar ik heb hem netjes gemeld, ik hoop de rest ook. That's the best you can do. Modjes op ze afsturen om ze strak af te richten.

Trouwens voor de TS, leuk dat jij je voorsteld, maar reclame in je eerste bericht is niet de bedoeling. Lees de regels en je verblijf op WHT kan gezellig worden.
Maar zijn websites zijn speciaal! Want zijn websites zijn voorzien van groene stroom (headbang)

Allround
19/04/09, 15:32
Misschien heeft hij wel zonnepanelen op het dak van zijn zolder ;x

vipeax
19/04/09, 15:48
Dat plaatje is van de website waar ie het domein geregistreerd heeft:
http://hosting-for-you.nl/index.html

Alleen dit vind ik een speciaal geval:
<div id="sgf"> RGJ - Hosting, copyright; 2008 - 2009</a>
Waarschijnlijk de </a> tag van de copyright van siteground vergeten ;).
(http://joomla15.siteground.com/?template=siteground-j15-19)

raf s.
19/04/09, 15:55
Dat plaatje is van de website waar ie het domein geregistreerd heeft:
http://hosting-for-you.nl/index.html

Alleen dit vind ik een speciaal geval:
<div id="sgf"> RGJ - Hosting, copyright; 2008 - 2009</a>
Waarschijnlijk de </a> tag van de copyright van siteground vergeten ;).
(http://joomla15.siteground.com/?template=siteground-j15-19)

Dat plaatje is van cleanbits.nl waar zij geregistreerd staan:).
En verder die link van Siteground is weggevallen toen daar de copyright van hun bijgezet werd. Dit word al in orde gemaakt.

SF-Jeroen
19/04/09, 16:03
En doe wat aan je header :)

jandirkse
19/04/09, 16:04
Alleen als dit topic levert hem al reclame op.

edit
zijn URL is nu verwijderd zie ik

raf s.
19/04/09, 16:04
Owhja, ze zijn pas net begonnen en verdienen pas een xxx aantal bedrag.
Als ze meer gaan verdienen vragen ze natuurlijk wel een KVK etc aan.


Volkomen legaal dus:W:

P.S. Het was mijn fout dit er niet bij te vermelden, hopelijk dat ik nu niet meer van zo'n vervelende berichten ontvang.

raf s.
19/04/09, 16:06
Alleen als dit topic levert hem al reclame op.

edit
zijn URL is nu verwijderd zie ik

Ja, dat heb ik zelf gedaan :)

SF-Jeroen
19/04/09, 16:06
Je hebt ook voor een xxx aantal bedrag zoals je het noemt een KvK nodig. Het is dus niet legaal.

BsHosting
19/04/09, 16:07
Zodra je diensten aan gaat bieden dien je al ingeschreven te staan, dit staat los van de verdiensten.

Dus ja je bent nu illegaal bezig.

raf s.
19/04/09, 16:13
KVK is niet verplicht als je een xxx aantal bedrag verdient. Want heb je geen KVK, werk je gewoon als freelancer. En dat mag gewoon ;)

BsHosting
19/04/09, 16:15
Blijf dan lekker eigenwijs.
Straks niet komen huilen als de belastingdienst je een lekkere naheffing stuurt.

Een freelancer dient ook ingeschreven te staan sinds juli 2008, en webhosting is diensten aanbieden en dat mag dus absoluut niet zonder kvk.

dreamhost_nl
19/04/09, 16:17
Zonder KvK kun je overigens ook geen Deelnemer van de SIDN zijn, dus waarom je dat hebt aangevinkt...?

Randy
19/04/09, 16:26
KVK is niet verplicht als je een xxx aantal bedrag verdient. Want heb je geen KVK, werk je gewoon als freelancer. En dat mag gewoon ;)

Nee, ook freelancers zijn verplicht zich in te schrijven. Dit geldt ook voor de 'vrije beroepen' en sinds 1 juli 2008. Wanneer je reclame maakt, je uitgeeft als bedrijfs met bedrijfsnaam en je diensten aanbiedt, even 3 richtlijnen om te noemen, ben je je verplicht in te schrijven.
De definitie van een freelqancer is trouwens iemand die om zijn bijzondere kennis of kunde gevraagd wordt voor werkzaamheden. Het lijkt me dat iemand die net MBO afgerond heeft en enkel wat hosting aanbiedt - zoals ca. 2000 andere 'bedrijfjes' in Nederland - hier niet onder valt.
Bovendien heb je dan nog een VAR verklaring nodig en ben je in het bezit van een BTW nummer.

raf s.
19/04/09, 16:28
Hier vind je wat informatie:
http://www.kvk.nl/nieuweinschrijvers/010_Wanneer_inschrijven/wanneerinschrijven/default.asp

''Bestaande organisaties die zich nog moeten inschrijven, hebben hiervoor uiterlijk tot en met 31 december 2009 de tijd. ''

en

"Start u na 1 juli 2008 een onderneming of een rechtspersoon, dan geldt deze inschrijftermijn niet."

:thumbup:

Bedrijf bestond al voor 1 Juli 2008. Maar was er toen nog niet zo alert mee bezig, vandaar :)

SF-Jeroen
19/04/09, 16:34
Domeinnaam ***hosting.nl
Status actief
Datum registratie 23-03-2009

raf s.
19/04/09, 16:36
Had eerder nog geen domeinnaam, omdat ik er toen nog niet alert mee bezig was. ;)

Spyder01
19/04/09, 16:39
Had eerder nog geen domeinnaam, omdat ik er toen nog niet alert mee bezig was. ;)

Je bericht editten...

Dit had je er eerst staan:


Had eerder nog geen SIDN, omdat ik er toen nog niet alert mee bezig was. ;)

Je spreekt jezelf erg tegen, en je bent op internet actief maar zonder domeinnaam? Je bent echt vreemd bezig...

BsHosting
19/04/09, 16:42
Lees de post van Randy nog eens eigenwijs stuk vreten.

Sorry voor mijn uitspraak maar dit soort neppers mogen van mij per direct door de fiod aangepakt worden.

Je noemt je bedrijf dat ben je niet je bent een particulier die illegaal diensten aanbied niks anders.

Geert-Jan
19/04/09, 16:44
Erwin, ik zit te stuiteren in mijn tuin achter je als je weer eens wat zegt....

SF-Jeroen
19/04/09, 16:45
Lees de post van Randy nog eens eigenwijs stuk vreten.

Sorry voor mijn uitspraak maar dit soort neppers mogen van mij per direct door de fiod aangepakt worden.

Je noemt je bedrijf dat ben je niet je bent een particulier die illegaal diensten aanbied niks anders.

Ruuuustig BsHosting. Maak je niet te druk om dit soort mensen, het houdt toch nooit op.

BsHosting
19/04/09, 16:47
Het houd best wel een keer op denk ik zo.
Ik weet idd wel dat er flink op gecontroleerd word.

Wat denk je als iedereen dit meld bij de fiod is het spelletje zo over.

SF-Jeroen
19/04/09, 16:52
Je kunt gewoon de Meld Misdaad Anoniem Tiplijn bellen overigens, die geven ook door aan de belastingdienst :)

0800-7000

BsHosting
19/04/09, 16:56
Ik heb ooit eens gehoord dat rechtreeks melden bij de fiod veel sneller gaat.

Dan duurt het geen 2 dagen voor het zaakje opgerold is.
En de boete daar kan je heel leuk vakantie van vieren.

Costeijn
19/04/09, 17:08
Bang dat je klanten misloopt BsHosting?

Pur
19/04/09, 17:11
Bang dat je klanten misloopt BsHosting?

Of misschien wil ie dat iedereen eerlijk meespeelt?

BsHosting
19/04/09, 17:14
Bang dat je klanten misloopt BsHosting?

Nee daar ben ik niet bang voor.

Maar legale bedrijven moeten zich aan tig regels en wetten houden dus is het ook niet meer dan normaal dat de overheid de illegale bedrijven eens hard aan gaat pakken.

En uit betrouwbare bron weet ik dat dat ook wel degelijk gebeurd.

jandirkse
19/04/09, 18:04
Geweldig dit topic :)

Pak alvast een Engels biertje (zit in UK vandaar) en ga hier van genieten.

BsHosting
19/04/09, 18:15
Engels bier dat is net Buckler.

aristo
19/04/09, 22:24
Waar gaat dit topic eigenlijk over?

dreamhost_nl
19/04/09, 22:39
Precies... {xx} en niet meer over praten...

Jimmy1987
20/04/09, 03:16
De discussie wel of geen kvk is hier al eindeloos gevoerd. ;)
Er is zelfs in het juridische forum een heel topic aan gewijd dus ik zou zeggen begin daar eens met lezen.

Phu
20/04/09, 07:57
Waar gaat dit topic eigenlijk over?

Het kwartiertje buitenspelen ?
kinderen die webhosting starten niets mis mee lijkt mij

wonko
20/04/09, 09:44
Nou, dit is mooi geweest, lekker volwassen allemaal!

Ik zou hier beter wat punten uitdelen voor taalgebruik, niet melden maar reageren, en het offtopic gaan.