PDA

Bekijk Volledige Versie : Sharepoint Application Template



ju5t
17/04/09, 11:58
Onlangs heb ik de application template in Sharepoint geinstalleerd: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=C1039E13-94DA-4D7D-8CAE-3B96FA5A4045&displaylang=en.

Deze is dan ook geinstalleerd volgens de daar genoemde handleiding. Als ik in Centraal Beheer naar bewerkingen ga, staat deze ook onder oplossingen beheren. De template die wij willen gebruiken, physical asset tracking, staat hier ook en is ook volgens de handleiding geinstalleerd. Beide zijn algemeen geimplementeerd en moeten dus in principe werken volgens mij.

Wanneer ik een nieuwe sharepoint site aanmaak (Siteacties > Site-instellingen > Sites en werkruimten > Maken), krijg ik bij de sjabloonselectie geen mogelijkheid om deze template te selecteren.

We draaien Sharepoint Server Enterprise 2007 met SP1.

Wat doe ik hier nu fout? Zoveel ervaring heb ik niet met Sharepoint, dus ik zie vast iets over het hoofd.

ju5t
17/04/09, 19:22
Ik had dus de verkeerde taal gedownload. Niet verwacht dat dit van invloed zou zijn; ook niet op gelet eigenlijk. Nadat ik de juiste versie had gedownload werkt het gewoon.