PDA

Bekijk Volledige Versie : Kantoorruimte bij Grafix Capelle te huur



blueweb
14/04/09, 23:08
Te huur aangeboden; kantoorruimte in Capelle ad IJssel, bij GrafiX Internet B.V.

Ideaal voor starter, freelancer of ZZP’er en helemaal een buitenkans als je zaken doet met Grafix!


- Een zeer ruim kantoor (5 x 5 meter) met veel daglicht.
- Gebruik van alle faciliteiten zoals toilet, koffie-automaat, internet en stroom voor werkstations ed.
- Optie tot gebruik van aparte spreekkamer
- Aangrenzende parkeerruimte.
- De kale huurprijs bedraagt Euro 10,- per m2 per maand excl. BTW.
- Voldoende parkeerruimte (gratis) en een respresentatieve uitstraling.

Ligging Kantoorruimte
De locatie is naast het winkelcentrum de Scholver en het N.S. station Capelle Scholver. Ook stopt er een bus bij het station.
Je hebt 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang met eigen toegangcode.

Vragen of wil je wat foto's van de locatie zien? Laat het dan even weten.

N.B. Ik weet niet of ik dit bericht mag plaatsen en heb geprobeerd om contact te zoeken met een admin. Helaas zonder resultaat; ik hoop dan ook dat het geen probleem is dat ik dit bericht hier plaats. (laat het anders even weten)

wonko
14/04/09, 23:13
Misschien wat foto's neerzetten?

blueweb
14/04/09, 23:17
Misschien wat foto's neerzetten?

Is een link naar wat foto's ook goed? http://www.bluewebmedia.nl/kantoorruimte-zzper-te-huur
Dit zijn alleen foto's van de kantoorruimte zelf, foto's van de andere ruimten kan ik eventueel nog maken natuurlijk!

ccchosting
22/04/09, 22:35
Mischien handig erbij te vermelden of het hier onderhuur, wellicht wel wat grafix huurt dit pand, en vervolgens onderverhuurt zij deze weer aan jou, en jij verhuurd het weer onder aan een 3e partij.

Wellicht handig de huurcontract periode erbij te vermelden.
Zijn er extra kosten voor de parkeerplaats.
Wat zijn de bijkomede kosten zoals stroom en andere voorzieningen.

Niet dat ik geintreseerd ben, maar vindt wel dat je moet vermelden dat het hier gaat om onder verhuur.