PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat gebeurt er bij Dommel.com?



cyrano
10/04/09, 13:53
Ik werd net door een paar relaties geïnformeerd dat dommel stopt met hosting. Bestaande websites zouden blijven, maar er zouden geen nieuwe klanten meer aanvaard worden. Er zouden ook geen updates (bv. van php4 naar php5) meer gebeuren.

Jammer genoeg zijn deze relaties niet zo technisch en snappen dus niet echt wat er precies gebeurt.

Ik heb dommel.be en dommel.com gecheckt. De pagina's voor hosting->bedrijven laden niet meer. Ze geven alleen nog internet toegang via ADSL2 weer.

Iemand die meer weet?

Iemand van Dommel die kan/wil/mag commentaar geven?

Dit is in ieder geval tamelijk slecht gecommuniceerd naar de klant toe. Of moet dat nog gebeuren?

BsHosting
10/04/09, 14:29
Misschien handig om het daar te vragen.

cyrano
10/04/09, 14:33
Ik heb zelf niks te maken met dommel en heb er dus ook geen contacten...

Apoc
10/04/09, 14:50
Zelfs als je er geen klant bent en je dit soort vragen hebt, lijkt het me handig om eerst eens bij Dommel direct te informeren. Mocht je daar niet uitkomen, laat het dan even weten, dan openen we dit topic opnieuw.

Apoc
12/04/09, 13:45
Topic heropend

t.bloo
12/04/09, 20:54
De firma Schedom NV gebruikt consequent als productnaam "dommel.com", wij hebben als handelsnaam "Dommel Hosting". Deze twee bedrijven hebben echter niets met elkaar te maken.

Maar wij krijgen wel steeds vaker vragen van klanten van Schedom NV over problemen met hun hosting. Er lijkt dus zeker iets aan de hand bij dommel.com. Doorgaans hebben deze mensen ook al contact proberen op te nemen met Schedom NV.

cyrano
12/04/09, 21:42
Bedankt voor de verheldering, T.

Naarmate ik meer vragen stel, wordt het alsmaar duidelijker dat er iets aan de hand is met Schiedom NV/dommel.com. Wat weet ik ook niet. Een mailtje van vrijdag is nog onbeantwoord, wat gezien het paasweekend niet ongewoon is.

Maar ik verwacht ook niet echt antwoord van Schiedom, vermits enkele mensen me al wisten te melden dat de problemen al veel langer bestaan. Vooral de communicatie lijkt veel te wensen over te laten. Ik vond ondertussen al draadjes over dommel.com op andere fora van december 2008 en februari. Maar geen antwoorden...

Dezo
12/04/09, 23:34
Het gerucht gaat al even dat ze gaan stoppen met hun hosting. Ik weet alleen niet zeker of ze dit al officieel hebben gemaakt. Op hun site kan je al geen hosting meer bestellen.

http://www.intermactivity.be/forum/showthread.php?p=864710

Spyder01
13/04/09, 00:25
Het gerucht gaat al even dat ze gaan stoppen met hun hosting. Ik weet alleen niet zeker of ze dit al officieel hebben gemaakt. Op hun site kan je al geen hosting meer bestellen.

http://www.intermactivity.be/forum/showthread.php?p=864710

Lees eens de topic start... daar staat het al in gemeld.
Sowieso is het al met al een beetje een vreemd gebeuren, hoorde er recent ook al iemand van WHT over volgens mij.

LogiTouch
14/04/09, 00:19
Dommel zit al langer met "resource problemen". Op vlak van technische ondersteuning moet je sinds dat ze met het cityconnect verhaal begonnen zijn niet zo veel meer verwachten... Als je meer info wil vergaren stel ik je voor eens op het dommel forum van userbase (http://www.userbase.be/forum/viewforum.php?f=57) te gaan kijken. Toen ik vroeger adsl klant was bij hun, gaf dit forum me meestal een sneller antwoord dan hun zelf.

jdommel
17/04/10, 18:30
Ik schreef op 24 januari 2008
EUR 106.31 over op de bankrekening 734-0028170-49 van Dommel

Ik heb echter nooit een dienst van Dommel gekregen

Kunt u me helpen dit geld te recuperen ?

Vriendelijke groeten

John

Mikey
17/04/10, 18:47
Ik schreef op 24 januari 2008
EUR 106.31 over op de bankrekening 734-0028170-49 van Dommel

Ik heb echter nooit een dienst van Dommel gekregen

Kunt u me helpen dit geld te recuperen ?

Vriendelijke groeten

John


Daar kan niemand je mee helpen, enkel druk speculeren kunnen we hier .. :thumbdown:

Ber|Art
17/04/10, 18:51
Topic is van vorig jaar... dus dicht...