PDA

Bekijk Volledige Versie : 100Mbps Co-location aanbieding. 46U Private Racks voor € 799,00. Geen setup fee.



LeaseWeb
07/04/09, 16:20
• LeaseWeb Co-location April 2009
• 100 Mbps Unmetered dedicated bandbreedte inbegrepen!
• AANBIEDING GELDT ALLEEN VOOR EASYNET DC.

__________________________________________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
46U Secure Private Rack
__________________________________________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

1/1 Secure Private Rack (46U)
64 IP
10 Ampere
16 Ampere 1-ph No-Break A+B Feed
10 x 24/7 access card
100 Mbps Unmetered bandbreedte


€ 799,00 / maand
Geen setup fee (normaal: € 750,00)

__________________________________________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Geldig t/m: 1 mei 2009. Zolang de voorraad strekt (op=op).
Looptijd: 12 maanden
Betaling per 1 maand
Prijzen in €, excl BTW.
Locatie: EasyNet DC, Schiphol-Rijk.
Uplink: 2x 1Gbps (utp) Full-Duplex of 2x 1Gbps (fiber) Full-Duplex
Connectiviteit: Unmetered/Flatfee (Standard)
Cabinet: 46U x 60cm x 100cm

__________________________________________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯


BEDRIJFSINFORMATIE

LeaseWeb is een toonaangevende, wereldwijd actieve leverancier van hosting infrastructuuroplossingen. LeaseWeb is gevestigd in de regio Amsterdam en staat in de werelwijde top-20 van hostingproviders. LeaseWeb is onderdeel van de OCOM Group.

ONZE KLANTEN

In onze datacenters heeft LeaseWeb ruim 20.000 servers in eigen beheer. Tot de klanten van LeaseWeb behoren ondermeer Wikimedia Foundation, Acclaim Games Incorporated, 123video.nl, Koninklijke Joh. Enschede, Hyves, Starbucks, Rijksmuseum Amsterdam, Bose, PricewaterhouseCoopers, Kaspersky Lab en Univé.

HOSTINGNETWERK

LeaseWeb is eigenaar van een eigen hostingnetwerk, dat een bandbreedte biedt van meer dan 500Gbps. Het netwerkt spant zicht via de belangrijkste telecomcarriers uit over 4 datacenters in de regio Amsterdam. Daarnaast is LeaseWeb via internetexchanges aanwezig in Amsterdam, Brussel, Londen, Frankfurt, New York, Wenen, Stockholm, Warschau, Zürich, Praag en Madrid.

ResellerHosting
07/04/09, 16:30
Jammer dat dit niet in Evoswitch is.


10 x 24/7 access card <-- Waarom is dat niet zo geregeld in Evoswitch ?

jandirkse
07/04/09, 17:18
Hoeveel % van de 100MBit is echt bruikbaar ?

Momenteel zit ik in Evoswitch en kan maar tot maximaal 65mbit van de 100mbit gebruiken.

Tevens wat zijn de prijzen voor het volgende jaar ?
Leaseweb staat erom bekend prijzen opeens op te hogen.

Uplink: 2x 1Gbps (utp) Full-Duplex of 2x 1Gbps (fiber) Full-Duplex
Hoe moet ik dit zien ?
Als dit via een 95% meting dan is de aanbieding verkeerd
of is dit een typ fout want bij 100Mbit unmetered zou je maar 100Mbit lijn moeten hebben.

ResellerHosting
07/04/09, 17:31
Hoeveel % van de 100MBit is echt bruikbaar ?

Momenteel zit ik in Evoswitch en kan maar tot maximaal 65mbit van de 100mbit gebruiken.

Uhm, ligt het niet aan je eigen apparatuur ?
Pieken tegen 95Mbps zie ik weleens namelijk.



Tevens wat zijn de prijzen voor het volgende jaar ?
Leaseweb staat erom bekend prijzen opeens op te hogen.


In hun contracten (die ik tot nu heb getekend) staat alleen dat ze na een jaar inflatie correctie toepassen.



Uplink: 2x 1Gbps (utp) Full-Duplex of 2x 1Gbps (fiber) Full-Duplex
Hoe moet ik dit zien ?
Als dit via een 95% meting dan is de aanbieding verkeerd
of is dit een typ fout want bij 100Mbit unmetered zou je maar 100Mbit lijn moeten hebben.

Dat je alles boven de 100Mbps gewoon moet betalen, dus als je poort op 100Mbps zit dat je boven de maandelijkse vergoeding niets kwijt bent.

Mijn antwoorden zijn voor eigen rekening werk niet voor Leaseweb.

LeaseWeb
07/04/09, 21:15
De bandbreedte wordt aangeboden o.b.v. Unmetered oftewel Flatfee bandbreedte. Dit is zeg maar de tegenhanger van bandbreedte o.b.v. 95th percentile (burstable). Bij Unmetered bandbreedte is het niet mogelijk om te pieken boven het gecommitteerde bandbreedte niveau. Er zit in dit geval een 'cap' (limiet) bij 100Mbps. Wij bieden daarentegen een 1000Mbps (GE) uplink aan, omdat we het onze klanten makkelijk willen maken om eventueel te upgraden zonder enige vorm van downtime.

ResellerHosting
07/04/09, 22:30
De bandbreedte wordt aangeboden o.b.v. Unmetered oftewel Flatfee bandbreedte. Dit is zeg maar de tegenhanger van bandbreedte o.b.v. 95th percentile (burstable). Bij Unmetered bandbreedte is het niet mogelijk om te pieken boven het gecommitteerde bandbreedte niveau. Er zit in dit geval een 'cap' (limiet) bij 100Mbps. Wij bieden daarentegen een 1000Mbps (GE) uplink aan, omdat we het onze klanten makkelijk willen maken om eventueel te upgraden zonder enige vorm van downtime.

Gaan jullie dit ooit eens aanbieden in Evoswitch ?