PDA

Bekijk Volledige Versie : strato vps



Jeffreyhoekman
27/03/09, 11:11
Hallo

Ik wil graag een strato vps

heeft iemand er een en hoe vinden jullie het?

is strato goed en ext

jeffrey

vipeax
27/03/09, 12:52
Mijn ervaringen met Strato zijn niet zo geweldig er zitten tientallen hosts op die forum die het beter doen. Je kunt ook hier eens kijken: http://www.ispgids.com/ervaringen/strato

Marco Mahieu
27/03/09, 22:30
Strato scheint inderdaad niet veel goeds te zijn. Is een beetje het nieuwe Lycos (is volgens mij toen door hun overgenomen).

Denk dat je hier inderdaad betere (misschien ietsjes duurdere) kwaliteitsoplossingen kan krijgen. De prijs is niet alles, ik neem aan dat de meeste mensen willen dat het ook gewoon goed werkt, en dat wordt nog wel eens vergeten.

Piwi-Web
28/03/09, 15:39
Toen strato pas begon heb ik er ook een VPS gehad en toen was het nog erg goed maar toen begonnen ze ook pas in Nederland. Enigste probleem was dat de servers tot de nok vol worden gezet wat als resultaat had dat de CPU een HD Array de bottleneck werden. Er zat toen een P4 CPU in met een RAID1 HD set (wat goed te doen is met websites hosten maar wil je er wat anders op draaien krijg je problemen). Ze waren tenminste nooit down in het half jaar dat ik er gezeten heb!
Wat er nu nog van over is weet ik niet maar de reacties op ISPgids klinken mij niet echt bekend in de oren. Wat er nu nog van over is weet ik niet.
Ik weet wel dat de laatste 2 - 3 jaar er veel veranderd kan zijn natuurlijk :)

Al met al, het is budget dus je moet gewoon snel tevreden zijn :)

Marco Mahieu
28/03/09, 17:54
Het belangrijkste is dat je als klant (van welk hostingbedrijf dan ook) de prijs/kwaliteit verhouding blijft zien. Als het een butget prijs, is het vaak ook een butget service.