PDA

Bekijk Volledige Versie : Twisted Solutions / Geen service & onbereikbaar



bslagter
19/03/09, 10:46
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is met Twisted Solutions (http://www.twisted-solutions.nl/)? Ze zijn de laatste maanden zeer slecht bereikbaar. Je krijgt altijd voicemail, ze bellen nooit terug, ze reageren niet op e-mail.

Zij leveren ons een SMS Gateway. Die functioneert nu al een aantal dagen niet meer, maar wij kunnen ze niet bereiken en ze doen er daarom niets aan. Onze klanten zitten met een groot probleem, en wij daardoor ook.

We zijn bezig met overstappen naar een andere leverancier, maar dat duurt even. In de tussentijd zitten we hiermee :thumbdown:...

Dirkje
19/03/09, 11:06
Het telefoonnr. uit de whois al geprobeerd? (06135*****)

bslagter
19/03/09, 11:47
Jep, voicemail...

Ninjas
29/05/09, 12:51
Hier hetzelfde probleem, ze zijn onbereikbaar en hun website lijkt wel verdwenen te zijn. Ik krijg ook nog een hoop geld van ze, ook helaas nooit ontvangen. Loop er al tijden achterna.

Triloxigen
29/05/09, 13:09
Als er al langere tijd problemen zijn en contact lukt niet kun je het vaak wel vergeten..

dreamhost_nl
29/05/09, 20:30
De definitie van veel geld is niet voor iedereen hetzelfde, maar als we van een partij nog veel goed tegoed zouden hebben dan zouden we er toch wel zelf even langsgaan...

VanderToorn
30/05/09, 09:24
Google (http://tinyurl.com/ls5smc) levert wel een resultaat op.

Smart-Guyz
06/06/09, 02:54
Google (http://tinyurl.com/ls5smc) levert wel een resultaat op.
OMG en dan worden bestaande klanten niet eens op de hoogte gebracht?
Nu proberen contact op te nemen met Houwink dan maar, keep us posted please.

Triloxigen
06/06/09, 12:16
Het 'bedrijf' vermeld iig geen kvk gegevens op de website?

Trafego
06/06/09, 18:31
Zoiezo maar eens een aangetekend schrijven sturen met een ingebrekestelling, dan heb je in elk geval je eigen plicht hierin al voldaan.

Zolang ze nog bij KVK ingeschreven staan dan toch.. als ze ineens weg zijn is het telaat

Markuz
06/06/09, 20:05
Waarom zou het dan te laat zijn? Met een kvk uitschrijving kom je niet weg van je verplichtingen hoor. Dat zou wel heel makkelijk zijn...

Triloxigen
06/06/09, 20:07
Waarom zou het dan te laat zijn? Met een kvk uitschrijving kom je niet weg van je verplichtingen hoor. Dat zou wel heel makkelijk zijn...

Ligt maar net aan je rechtsvorm natuurlijk en de manier van uitschrijven

houwink
08/06/09, 11:50
Dank u voor de gratis reclame :D
het heeft zeker zin om contact met ons op te nemen als er een probleem met de hosting is. als er problemen met de sms gateway zijn moet je echt bij ronald zijn.
Ronald is wel actief in dit forum en zal ongetwijferld antwoord kunnen geven.

wij hebben vorig jaar alleen de hosting van hun overgenomen.

RimTech
08/06/09, 13:36
Hallo mensen,

Ik werd zojuist door Dhr. Houwink op de hoogte gebracht van dit artikel en ik schrok toch wel even.

Voor de duidelijkheid, ik heb de afgelopen 5 jaar Twisted Solutions in beheer gehad.

Enige tijd geleden hebben wij de hosting overgedragen aan Houwking Webhosting en een tijd daarna zijn alle SMS klanten overgedragen naar een collega bedrijf wat dit (tot vandaag) allemaal goed leek gegaan.

Bij de overdracht hebben wij nog wel een storing gehad omdat het telefoonnummer over ging naar VoIP en dit niet goed functioneerde. Ook heeft de gateway er even uit gelegen.

Verder staat mij ook niet bekend dat er openstaande bedragen zijn dus graag zou ik de mensen die dus niet op de hoogte zijn gesteld van de verhuizing of vragen hebben contact op te nemen met mij door te mailen naar info@sliders.nl.

Ik weet inmiddels van welk bedrijf Dhr. Slagter is en zal daar zometeen ook even contact mee opnemen. Die heeft inderdaad er 2 dagen uitgelegen omdat die op een aparte gateway zit. Ik hoor het vandaag voor het eerst van de problemen dus ik zal er alles aan doen om dit recht te trekken. Excuses voor het ongemak!

Ninjas
09/06/09, 10:20
Hoi hoi,

Ik wilde even melden dat Twisted Solutions de openstaande betaling gisteren netjes betaald heeft.
Het was helaas verkeerd gelopen/vertraagd door wat miscommunicatie van beide kanten, maar gelukkig helemaal goed gekomen.

Groetjes