PDA

Bekijk Volledige Versie : Dotdns / Dvwebhost



Dezo
07/03/09, 12:17
Heeft er iemand toevallig een ander emailadres van hen behalve dan het adres op hun site dns @ dvwebhost . nl dat blijkbaar niet werkt. Mails komen steeds terug.

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients was aborted after 5 second(s):

Nielsvk
07/03/09, 12:41
Momenteel is Dave weg, bel even 0174712158. :)

Heb vannacht trouwens nog gemailt naar dat adres, geen problemen ondervonden.

mohamedboul
07/03/09, 15:04
Ze zijn recent (4 maart) verhuist naar een andere locatie. Gewoonlijk gebruik ik ook dns...dvwebhost.nl en krijg snel een reactie terug.

Dotdns
07/03/09, 17:50
Ik ben er niet ,
maar de support is er wel.
Open een ticket via Dvwebhost
zal je snel genoeg antwoord krijgen

Dezo
08/03/09, 12:35
Heb vannacht trouwens nog gemailt naar dat adres, geen problemen ondervonden.

Vreemd, net nog is geprobeerd en weer die foutmelding.

Dezo
08/03/09, 12:37
Ik ben er niet ,
maar de support is er wel.
Open een ticket via Dvwebhost
zal je snel genoeg antwoord krijgen

Zou ik wel willen doen maar als je op die site naar klanten, contact of support gaat krijg je:

"U moet inloggen om deze pagina te bekijken. Deze gebruikersnaam en wachtwoord verschillen van het Control-Panel gebruikersnaam en wachtwoord."

Ik ga de vraag hier vlug stellen .. is misschien ook handig voor andere WHT'ers:

Bij het registreren van .be domeinnamen via dotdns.be .. wie verschijnt er dan als registrar in de whois ?

®on
08/03/09, 12:49
Bij het registreren van .be domeinnamen via dotdns.be .. wie verschijnt er dan als registrar in de whois ?
"Domains Reseller"

Dezo
08/03/09, 13:52
"Domains Reseller"

Bedankt.

santema
08/03/09, 14:05
Ik ben er niet ,
maar de support is er wel.
Open een ticket via Dvwebhost
zal je snel genoeg antwoord krijgen


Hmm als ik bel is DVwebhost opeens verkocht en niet meer van jou? Is de marge op je domeinnamen nogsteeds 100% omdat je je afnemers oplicht en geen enkele afspraak nakomt of doe je inmiddels wel eerlijk zaken?

P.S. Ik zou graag die ~4k nog op mn rekening willen zien na enkele jaren, maar ik verwacht dat we dat maar voor een rechtbank moeten uitzoeken. Anderen zijn in elk geval gewaarschuwd bij deze.

Dotdns
09/03/09, 01:06
Offtopic :thumbdown:
@peter, tsss.
@Dezo , op Domains Reseller staan geen prijzen te zien