PDA

Bekijk Volledige Versie : Duur?



yashuan
07/03/09, 07:16
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje,

ik ben in gesprek met wwww.ontwerpexpert.nl

ik wil het domeinnaam goedverdiend.nl kopen. alleen vind ik hem te duur, de persoon zegt dat het de prijzen zijn die ervoor gegeven worden

is dat zo, heeft iemand misschien een tip om goedkoper an de domein naam te kkomen?

avast dank

DutchTSE
07/03/09, 08:41
Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje,

ik ben in gesprek met wwww.ontwerpexpert.nl

ik wil het domeinnaam goedverdiend.nl kopen. alleen vind ik hem te duur, de persoon zegt dat het de prijzen zijn die ervoor gegeven worden

is dat zo, heeft iemand misschien een tip om goedkoper an de domein naam te kkomen?

avast dank
Wat vind jij duur, en hoe verwacht je van ons dat wij kunnen bepalen of het duur is, als we het bedrag niet weten :unsure:

BsHosting
07/03/09, 09:07
De persoon is de eigenaar dus die maakt ook uit wat ie ervoor wil hebben, aan jou de keus of je het wel of niet koopt.

Je wilt hem wel hebben maar schijnbaar niks uitgeven, iedereen kan hier wel een waarde aanhangen maar wij zijn niet de eigenaar.

Marin
07/03/09, 11:39
Op de site die TS noemt (ontwerpexpert.nl) staat dat het domein 250 euries kost. Ik vind dat op zich geen bijzonder hoge prijs voor dat domein. Goedkoper kun je er niet aankomen, hij is de eigenaar, hij bepaald. Als hij niet lager wil met de prijs is het toch echt "take it or leave it"

Tim.Bracquez
07/03/09, 11:42
250 valt zeer goed mee(zie het echter niet staan op de site; TS al overgekocht?), indien je die domein echt nodig hebt voor je business zou ik deze onmiddellijk kopen. Eens deze domein op sedo verschijnt mag je véél meer betalen.

Marin
07/03/09, 11:44
zie het echter niet staan op de site; TS al overgekocht?

http://www.ontwerpexpert.nl/domeinverkoop/ 4e van boven ;)

Tim.Bracquez
07/03/09, 11:47
http://www.ontwerpexpert.nl/domeinverkoop/ 4e van boven ;)
Oeps over gekeken :o
Dank,

Marin
07/03/09, 11:48
Oeps over gekeken :o
Dank,

Overkomt de besten :P

Domenico
07/03/09, 15:29
250 euro is geen geld voor een naam die jij wilt hebben om iets voor te ontwikkelen.

chielsen
07/03/09, 15:52
+ "Bij de onderstaande domeinen geven wij de volgende gratis service: 1 jaar gratis hosting + gratis installatie van websysteem naar keuze. "

Koopje

yashuan
08/03/09, 15:41
oke dank voor de antwoorden.

ik hadd een email gestuurd met een 2e bod van 150 euro aangezien ik niet zo veel geld heb.

Heb net een script gekocht dus vandaar, maar hij wilde niet voor minder als 225 verkopen.

wel heb ik een andere van hun gekocht die goedkoper was. die ook al een tijdje in google staat :D

en krijg er inderdaaad hosting bij met zo een direct admin mails enz.

Maar eens gaan kijken hoe dart werkt :)

Triloxigen
09/03/09, 00:03
250,- is niet per definitie veel.
Maar _ik_ vind het wel veel voor het betreffende domein, het is dus maar net wat _jij_ er aan wil uitgeven.

Overweeg een andere naam en steek dan 250,- aan reclame advertenties op internet. Heb je volgens mij meer aan ;)

Spyder01
09/03/09, 01:21
Als je een goed concept hebt, wat je erop wilt plaatsen, dan is € 250,- een kleine investering.

Echter, als je concept ook geschikt is voor een andere domeinnaam en die is nog vrij, dan zou ik dat eerst doen. Met € 250,- kun je namelijk ook besteden aan naamsbekendheid creëren, Adwords enz.

Dezo
09/03/09, 07:55
"alleen vind ik hem te duur"

Duur is wat de gek ervoor wil geven. De ene gaat 250 euro een koopje vinden, de andere duur .. dat is gewoon erg persoonlijk. Als het gaat om volgens jou het ideale domein is 250 euro erg redelijk.

Marin
09/03/09, 09:19
Met € 250,- kun je namelijk ook besteden aan naamsbekendheid creëren, Adwords enz Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog deze naam al staat.

Spyder01
09/03/09, 14:43
Ligt er natuurlijk ook aan hoe hoog deze naam al staat.

True, dat moet je dus ook in je afweging meenemen. Ook hoeveel je met die € 250,- te kunnen doen om naamsbekendheid te krijgen.

Ionstar
11/03/09, 19:04
Een domein is zoveel waard als mensen ervoor willen betalen. Voor jou is het domein blijkbaar geen 250 euro waard. Dus zul je opzoek moeten naar wat anders. Het is immers aan de verkoper om de prijs te bepalen.

Persoonlijk vind ik het niet echt een overdreven bedrag voor een domein als je ziet wat sommige bedrijven vragen voor werkelijk abominabel slechte domeinen. Al zou ik er zelf lang geen 250 euro voor over hebben.

tommieblaster
25/03/09, 17:57
Whaha, 250 euro, niet een beetje te duur? :P

Triloxigen
25/03/09, 18:44
Lekkere onderbouwing..

Marin
25/03/09, 18:58
Whaha, 250 euro, niet een beetje te duur? :P

Heb je posts nodig ofzo???