PDA

Bekijk Volledige Versie : Aangifte inkomstenbelasting 2008



pierce
01/03/09, 14:13
Concullega's,

Hebben jullie al een brief gekregen van de belastingdienst dat je aangifte moet doen?
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, ook kan ik het aangifte programma nog niet downloaden van het ondernemersgedeelte, ondanks de melding dat deze per 28-02 beschikbaar zou zijn.

Kan iemand het aangifte programma online zetten?

DutchTSE
01/03/09, 14:17
Concullega's,

Hebben jullie al een brief gekregen van de belastingdienst dat je aangifte moet doen?
Tot op heden heb ik nog niets ontvangen, ook kan ik het aangifte programma nog niet downloaden van het ondernemersgedeelte, ondanks de melding dat deze per 28-02 beschikbaar zou zijn.

Kan iemand het aangifte programma online zetten?
Als ik me goed herinner is het zo dat wanneer je geen brief krijgt je situatie niet is veranderd ten opzichte van het jaar ervoor. Als je dus in 2007 aangifte hebt moeten doen moet dat nu ook.

Ik laat het doen door een administratie/belastingkantoor, dus mijn pakkie aan niet direct :)

Marin
01/03/09, 14:43
Ik heb hem hier wel gehad, maar mijn administratiekantoor doet het...

Sorcer
01/03/09, 14:45
Hier auch!

RichardVD
01/03/09, 15:20
Heb de brief gisteren gehad dus misschien dat die bij jou komende week nog wel komt.

Spyder01
01/03/09, 15:33
Er zitten een aantal dagen tussen het versturen. Sommige hadden hem al een week eerder dan mij. Gisteren heb ik pas die van mij gekregen. Wel erg laat IMO, maar tja, het is en blijft de belastingdienst.

cyberbootje
01/03/09, 15:34
Heb de brief gisteren gehad dus misschien dat die bij jou komende week nog wel komt.

Idd, brief hier pas vrijdag gehad.
Had zelf ook al zoiets van waar blijft hij....

The One Hosting
01/03/09, 15:37
hier ook nog niet binnen maar daar hoef ik me niet druk om te maken, lang leve het administratiekantoor.

Marin
01/03/09, 15:42
Ja, de meeste ondernemers zullen toch aangifte moeten doen. Als je administratiekantor het doet, zoals bij ons. Kan je hem retour afzender sturen :P