PDA

Bekijk Volledige Versie : VMware Server v1.x



Randy
01/03/09, 06:48
Hoi,

Iemand toevallig nog de installer van de Windows client voor VMware Server v1.x liggen? Ik heb nog zo'n doosje draaien bij een $klant die uitgemigreerd moet worden, maar na een frisse reinstall op m'n werkstation (heerlijk!) naar Windows Vista (minder heerlijk!) moet ik het eea aan sofwtare installeren, waaronder deze. Versie 1 kan ik op de VMware site nergens meer vinden.

Nu eerst slapen. Mijn wekker gaat om 13.37 uur en zie dan de reacties wel :lovewht:

Ingvald
01/03/09, 10:01
Je hebt PM

Randy
02/03/09, 20:09
Ik heb de setup van Ingvald gekregen, maar ik zoek de setup van de client console, dus niet van VMware server zelf. Iemand? (Voor VMware 1.x, niet voor ESXi)

pierce
02/03/09, 20:15
randy, zie pm :)

Randy
02/03/09, 20:30
Yes, dank.
Inmiddels ingelogd en de boel weer gefixed. Dank!

Tim.Bracquez
02/03/09, 20:41
Heb deze server console 1.0.5 build-80187 hier geïnstalleerd , normaal installer nog aanwezig.

EDIT: te laat

bakkerl
02/03/09, 23:20
Randy,

wat ben je toch weer lui om te zoeken. Alle voorgaande versies van vmware server staan ter download op de vmware site. Dat is inclusief de VMware Server Windows client package waar de vmware console inzit. Zowel de windows als de linux versies staan online.

Gewoon een simpel (google) search en je had hem zo gevonden op de vmware site...

Randy
02/03/09, 23:27
[root@sv03 ~]# yum update internet --enablerepo=google
Loading "fastestmirror" plugin


Error getting repository data for google, repository not found

Mmm, kan Google niet updaten... Zal het later nog eens proberen :lovewht:

bakkerl
02/03/09, 23:38
[root@sv03 ~]# yum update internet --enablerepo=google
Loading "fastestmirror" plugin


Error getting repository data for google, repository not found

Mmm, kan Google niet updaten... Zal het later nog eens proberen :lovewht:

Wat ben jij een prutser van beheer dat je alleen met yum om kan gaan..
Blijft het dat dit een FuckingGoogleIt (http://justfuckinggoogleit.com/) vraagje was...

mikeh
03/03/09, 10:24
Wanneer wordt een speciale bash sectie hiervoor gecreerd ?

bakkerl
03/03/09, 10:35
Wanneer wordt een speciale bash sectie hiervoor gecreerd ?

Ow heb ik dan nog niet verteld dat Randy hier aanzet tot illegale handelingen? Zoals in de EULA van VMware Server 1.0.x (alle versies) te lezen is:

3.3 Restrictions. You may not (i) sell, lease, license, sublicense, distribute or otherwise transfer in whole or in part the Software or the Software License Key to another party;

Nu moet Randy al 2 mails naar VMware (http://www.webhostingtalk.nl/1042491-post4.html) sturen.. een voor de persoon die het leverde en een voor zichzelf.

ichosting
03/03/09, 11:09
Ow heb ik dan nog niet verteld dat Randy hier aanzet tot illegale handelingen? Zoals in de EULA van VMware Server 1.0.x (alle versies) te lezen is:


Nu moet Randy al 2 mails naar VMware (http://www.webhostingtalk.nl/1042491-post4.html) sturen.. een voor de persoon die het leverde en een voor zichzelf.



Ik lees alleen bij Randy niets over licenties? Hij vraagt enkel om de installer ? (welke gewoon te downen is van de site zoals je zelf aangeeft)?

bakkerl
03/03/09, 11:18
Ik lees alleen bij Randy niets over licenties? Hij vraagt enkel om de installer ? (welke gewoon te downen is van de site zoals je zelf aangeeft)?
Randy vraagt of iemand die installer voor hem heeft. Dus iemand moet die dan beschikbaarstellen voor Randy.. en volgens de licentie voorwaarden mogen derden de software (of delen daarvan) _niet_ verspreiden..

Het zelf downloaden vanaf de vmware site zelf, mag je wel gewoon doen, maar daar kon Randy het zelf niet vinden...

En Randy kan de opmerkingen niet waarderen zo te zien de tags :lovewht:

Mikey
03/03/09, 11:26
we hebben het vast over een linaal met twee kanten bedrukt, maar met twee schaalverdelingen. Aan de ene kant loopt hij tot 10, aan de andere kant loopt hij tot 100. De maat aanduiding is in deze hetzelfde.

MMaI
03/03/09, 12:31
ik dacht eerder aan een maatbeker in liters en pinten ;)

®on
03/03/09, 13:30
Speeltijd voorbij?