PDA

Bekijk Volledige Versie : Op deze manier?



dvdstunt
21/02/09, 15:46
Hoi,

Heeft iemand ervaring met geld verdienen op de volgende manier?
Ik heb een website opgezet op een domein die ik leeg had staan: "www. bkrkaart .nl"
Het idee is simpel

De site update zichzelf dmv newsfeeds over de onderwerpen. (altijd actueel)
Advertenties van adsense voor de inkomsten.

Graag reacties, tips en opmerkingen.

Thnx

DutchTSE
21/02/09, 15:55
Je bent een van de vele.. of het gaat werken? Dat weten wij niet, zorg dat je jezelf onderscheid van alle andere sites en je wordt vast een miljonair :)

dreamhost_nl
21/02/09, 16:20
Ik zou zeggen: Maak eerst de web site 'ns wat overzichtelijker. Dit ziet er m.i. echt verschrikkelijk uit zo...

Marin
21/02/09, 16:28
Sorry, maar het ziet er idd niet uit. de tekst loopt door de tabellen heen e.d. Of het gaat werken.. tjah.. Ik vind de site zo niet echt heel overzichtelijk. Zorg idd dat je je gaat onderscheiden van de grote meute.

Persoonlijk zie ik het somber in dat je hier veel geld mee gaat verdienen. Maar laat je niet uit het veld slaan door mijn mening ;)

dvdstunt
21/02/09, 16:39
Bendankt voor jullie mening totzover ;)

De tekst die door de tabellen heen loopt komt door "TheFeedTool"
Iemand een andere sugesstie?

Triloxigen
21/02/09, 16:39
lets wel op dat niet iedere RSS feed de juiste rechten hiervoor geeft.
Sommige mag je wel gebruiken maar niet voor commerciƫle doeleinde en niet om er advertenties omheen te bouwen.

dvdstunt
21/02/09, 16:41
De feed komt van google news.
Ik zal moeten kijken hoe ik dit kan achterhalen.
(bedankt voor de tip)

Triloxigen
21/02/09, 16:45
Je krijgt hoogstens duplicated content , dus niet echt interessant om je website doorzoekbaar te maken voor Google (of andere zoekmachines).

DC^
21/02/09, 20:22
Sorry, maar het ziet er idd niet uit. de tekst loopt door de tabellen heen e.d. Of het gaat werken.. tjah.. Ik vind de site zo niet echt heel overzichtelijk. Zorg idd dat je je gaat onderscheiden van de grote meute.

Persoonlijk zie ik het somber in dat je hier veel geld mee gaat verdienen. Maar laat je niet uit het veld slaan door mijn mening ;)

Maak bijvoorbeeld lijntjes om de tekstvakken. Tip: Maak de tekst niet zoveel verschillende kleuren het is erg onduidelijk en moeilijk te lezen.

YolkNet
21/02/09, 21:47
Deze tekst onderaan de pagina moet denk ik een link worden: about us privacy policy contact us

Verder vind ik het nogal irritant dat m'n scherm vol met reclame staat en een grote foto? Ik moet eerst naar beneden scrollen om het laatste nieuws te kunnen lezen.
Niet erg gebruiksvriendelijk dus

tvm
22/02/09, 22:11
maak de site informatiever,

zorg voor wat eigen content. Plaats je google adwords tussen de gewone links die op je pagina staat. Maak wat reclame op zoekertjessites over alle info ivm leningen.
Is het correct zo handelen of niet? Iedereen verdient zijn brood op een al dan niet fantastische manier.

Zulke site heb ik ook nog gehad, wel een betere naam gekozen voor mijn domein. Het is simpel om met 2 minuten werk per dag een kleine 120 euro per maand te verdienen.

Ik ben het gestopt:

- ik persoonlijk vond het geen fair handelen meer sinds ik afgestudeerd was
- het koste me teveel tijd t.o.v. de opbrengsten.

kcire
24/02/09, 09:26
Ik vind het ook maar een gek idee om een website louter en alleen in te willen richten om 'geld mee te verdienen' terwijl jezelf eigelijk niets te bieden hebt. Hoe kom je erbij?!

Het 'slapend' rijk worden verhaal is volgens mij dan ook slechts een verhaal.

TVM alhier heeft mij wel erg nieuwsgierig gemaakt met zijn '2 minuten/120 euro p/maand' verhaal). Zeg je doet dit 'verhaal' geen 2 minuten, maar 40 uur per week? Wat dan?

Zou je ietwat meer uitleg kunnen geven over het hoe & wat jij toendertijd deed TVM?

tvm
24/02/09, 10:13
Beste,

op verschillende advertentiesites informatie over leningen plaatsen en verwijzen naar je site. Dit kost je eens je in routine bent 2 minuten per dag. Zo trek je gericht volk, bekijken die uw informatie op de website die interresant is, klikken die ook regelmatig door op de adwords links.

Doe je dit 40 uur per week zal het resultaat zijn dat je de advertentiesite 's flood met 1 website en die u schorsen.

Wil je er echt jouw fulltime job van maken? doe dit met meerdere website 's, of volg een avondcursus om verzekeringen en leningen te mogen verkopen en word makelaar in deze zaken.

...

dit is een lichte creativiteit waar simpel geld mee valt te verdienen maar in mijn ogen is dit niet ethisch aangezien de mensen die leningen etc. zoeken op advertentie sites meestal ten einde raad zijn en slehct staan bij de bkr ...
Zo profiteer je op failliete mensen en banken die zulke klanten niet willen maar via adwords toch degelike klanten willen binnenhalen.

mvg,

Tim

kcire
24/02/09, 10:20
Oh...Ik bedoelde niet specifiek de 'BKR' ellende...Gewoon in het algemeen. 2 minuten a 120,- euro p/maand is natuurlijk in het geheel niet slecht.

Maar buiten 'wanhopige' zaken gelden jouw regels dus niet echt? Er is niet een algemene formule die 2 min. = 120,- euro oplevert?

YolkNet
24/02/09, 12:19
Hehe :D
als die formule er zou zijn dan zouden al veel mensen de formule toe hebben gepast denk ik

tvm
25/02/09, 09:22
:-)

wie deze formule uitvind is rijk. je kan natuurlijk ergens aan uurtarief gaan werken. € 120/u komt op hetzelfde neer he.