PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanbeveling provider voor systeem



saimen
20/02/09, 12:33
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een provider die mij het volgende kan aanbieden. Het gaat om een systeem wat gebruik maakt van een grote database (1 GB). Het systeem waar het om gaat draait onder twee verschillende domeinnamen. Als de ene niet bereikbaar is wordt geprobeerd de andere te bereiken. Belangrijk is dus dat de systemen op twee verschillende servers staan.
- Servers fysiek in Nederland
- PHP/MySQL
- Webruimte: 1,5 GB (inclusief database)
- dataverkeer: minimaal 3 GB per maand.
- ondersteuning voor SSL en CURL
- De mysql database moet extern te benaderen zijn.
- Servers moeten een hoge uptime hebben (eigenlijk vrij logisch ;-) )

Heeft iemand een tip voor een goede provider?
Alvast bedankt!

Gr. Simon Blok

oehTie
22/02/09, 10:54
welkom op het forum.

aangezien hier veel webhosters zitten zullen velen zichzelf aanraden. Maar velen van ons kunnen ook kwaliteit leveren. Wellicht handig in het aanbiedingen gezocht gedeelte van deze site een topic te plaatsen, dan kunnen we je een aanbieding doen.

LadotDesign
02/03/09, 12:51
kijk eens op w3serve daar heb ik me site staan

Randy
02/03/09, 13:03
kijk eens op w3serve daar heb ik me site staan

Ook erg goed onderbouwd :lovewht:

Simon,

Kun je wat meer vertellen over de database en het aantal query's dat je doet. Is het enkel opslag van gegevens of ga je daadwerkelijk 10.000'en query's per dag uitvoeren op deze database. Niet dat 1 Gbyte erg groot is, maar als hij intensief gebruikt gaat worden wil/kun je niet in alle gevallen op een shared server met lokale database draaien.

janneman
02/03/09, 13:13
Zo'n vraag zorgt op een forum vol met providers alleen maar om ongeoorloofde aanbiedingen.
Doe gewoon een aanvraag in het juiste onderdeel.